woensdag 27 april 2016

Uitslag give away i.s.m. k-bas

Dat het nog maar pas gelanceerde kurkleer van k-bas een schot in de roos zou zijn, daar had ik geen twijfels over. Aan de reacties op de give away te zien, hebben veel naaisters zin om er mee aan de slag te gaan. Ik ben alvast heel erg benieuwd om nog meer kurkleer creaties te zien voorbijkomen op de talrijke creatieve blogs die België, Nederland en nog ver daarbuiten rijk zijn.

Ik trok (na heel wat schrijf-, knip- en plooiwerk) met mijn eigen onschuldige hand een winnaar uit de reacties op de blog en op Facebook.



Mum en de Miekes, stuur je snel je gegevens door?

Aan allen, heel erg bedankt om mee te doen met de give away! En nu snel naar de k-bas webshop, want het kurkleer vliegt daar de deur uit!

5 opmerkingen:

  1. Oh wat fijn voor jou! Ben benieuwd wat voor moois je ermee zal maken?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. congrats ladies!!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat aan de winnares! Ik ben benieuwd wat er nog allemaal mee gemaakt zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen