woensdag 24 februari 2016

Pin it & make it - #6 - leeskussen

Lukas gaat zaterdag naar het feestje van een klasvriendje, en neemt dan natuurlijk graag een cadeautje mee voor de jarige.
Dus ging ik nog maar eens inspiratie zoeken op Pinterest (waar anders ;-)). Het leeskussen dat ik al heel lang geleden pinde van deze blog zou het worden. Gepersonaliseerd door de naam van de jarige erop te flocken.


De stoffen die ik gebruikte zijn allemaal restjes van andere projecten. En toevallig had ik ook nog paspel- en tassenband liggen die er perfect bij pasten. Geen geloop naar de winkel dus, het is altijd leuk als ik in de voorraad fournituren en stoffen een leuke match kan vinden!


Het idee van een kussen dat je overal kan meenemen, met daarop een opgestikte zak (de driehoekjes)  om je boek in te steken, lijkt me ideaal voor jonge lezertjes. Nu nog een toffe strip erbij, en Lukas is klaar om te gaan feesten!

10 opmerkingen:

  1. Leuk met die driehoekjes die terugkeren bij de naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combi! Staat bij mij ook nog op de planning...voor ooit ;-) en heerlijk als je uit eigen voorraad kunt putten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super combi! deze staat bij mij ook nog op het lijst(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supertoffe cadeau!! Moet ik onthouden! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen