dinsdag 19 januari 2016

Pin it & make it - #1 - audrey pouch

Eén pin per week. Ooit begon ik er zelf mee, ergens in een ver verleden. Geen idee meer hoe lang ik het volhield. Daarvoor moet ik net iets teveel terugscrollen in de berichtenlijst.
Lies van liesellove herlanceerde het idee. En hoe dapper ik de button ook in de zijbalk van deze blog plaatste, hoe onzeker ik ook ben over hoe lang dit liedje bij mij nu weer zal duren (of beter gezegd, hoe kort). Maar zonder proberen gaan we het niet weten hè. Dus ziehier, pin it & make it - #1.

Mijn Pinterest borden zijn heel goed gevulde plaatjes. Ook al is het verslavende, bijna dagelijkse pinnen ondertussen verleden tijd, er wordt toch nog nu en dan wat bijgepind.
Ik stofte mijn Pinterest borden nog eens af, en herontdekte weer veel inspiratie die al jaren staat te niksen daar.

De volgende schoolvakantie waaieren we als gezin een beetje uit. Het is te zeggen, we zullen verspreid zitten over vier landen. Geen gezamenlijke reis deze keer, maar een allegaartje van
bus-, auto- en vliegvakanties. Enkel de echtgenoot blijft thuis, om de boel hier draaiende te houden. En ik ben de gelukkige die het vliegtuig op mag, samen met de twee jongste kinderen van het gezin. Om mijn toiletspullen compact en deftig mee te nemen in mijn handtas, had ik nog een klein tasje nodig. De Audrey Pouch van op mijn Pinterest bord "DIY - bags and purses" leek me door de gebogen bovenkant wel een leuk patroon.


Het buitenstofje is er eentje gekocht op etsy. De roze binnenstof kocht ik van An van IeneMiene. Ik verstevigde met een dunne H630.


Heel snel ineengestoken en ik ben weer een tasje rijker! (nog één toilettas en enkele linnenzakken te gaan en we zijn klaar voor ... vakantie!)

22 opmerkingen:

  1. Mooi! Dat er nog vele pin's mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stofje,leuk tasje en goede vooruitzichten!! Ik doe daar ook aan mee,dat pinnen en maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is echt super! Ben verliefd op het stofje en de soberheid van het ontwerp. :-) super mooie uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je meedoet en heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi toilettas en bijzonder door het mooie stofje. Goed dat je het pinnen wer wat hebt afgestofd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi,zeker in dit stofje ,ga ik ook pinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk tasje en leuke combinatie van stoffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een toppertje. Zou ik ook eens moeten proberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, de Aydrey! Ik was die helemaal vergeten... Ik maakte er ooit 20 ofzo, voor een lokaal marktje.
    Prachtexemplaar, deze. Ik moet snel ook nog maar eens maken. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie keuze als eerste pin! Ik ken dat bedenkelijke gedacht van "ga ik dit wel vol houden" Vandaar voor mij 1 pin om de twee weken :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet schakel ik ook nog over naar 'om de twee weken' ;-)

      Verwijderen
    2. Wat een schoon exemplaar en top dat je meedoet! Dat jij het ooit al deed heb ik gemist maar kijk ik ben blij dat je er ook terug nieuw leven inblaast en al zijn het er maar twee op een maand, het feit dat het daar niet meer allemaal staat te staan in die mappen is al lang goed ;-)
      Ik onderschatte het wel hoor, op zich niet het uitvoeren van iets maar het kiezen vind ik zo erg moeilijk...

      Verwijderen
    3. Het kiezen is inderdaad moeilijk. Opeens wil ik alles tegelijk ;-)

      Verwijderen
  11. Mooi!!! Helemaal zot van je stofkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, als tasjes-fan kende ik deze nog niet...snel pinnen dus :) ! Ik doe ook mee met pin it-make it, maar ik kies voor 1 pin per maand. Op die manier hoop ik het dus toch wel een tijdje vol te houden, al zal het kiezen wat ik ga maken nog het moeilijkste zijn denk ik.. Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kende het nog niet en pinde het dus, zo een leukerd. Eigenlijk pin ik niet zo erg veel, maar tot nu toe deed ik er ook nog maar erg weinig mee. Ik ga voor één pin per maand of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie toilettas! Ik moet mijn pinterestbord ook maar weer eens afstoffen.... Deze audrey zet ik er maar bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi geworden! Ik doe mee aan de challenge, maar ga voor iets minder dan 1 pin per week, zal een stuk realistischer worden voor mij :).

    BeantwoordenVerwijderen