zaterdag 9 januari 2016

De wedstrijd - de uitslag!

De wedstrijd van 'Mijn designertas' leverde heel wat prachtige en unieke tassen op! Op het nieuwe 'Mijn designertas' pinterestbord kan je alle inzendingen bekijken. Het was voor ons een moeilijke opdracht om tussen al dat moois twee winnaars te kiezen. We willen iedereen dan ook heel graag bedanken voor het opsturen van al die schitterende foto's van al even schitterende tassen!


Na veel wikken en wegen kozen we uiteindelijk volgende twee tassen uit als winnaars van de wedstrijd:

De Jupiter tas (patroon Jumeaux) van Evelien David





De Claire XL tas (patroon Klaar Devillé) van Lindsy Van Espen (blog Stannel)




Ook na de wedstrijd blijven wij uiteraard heel erg benieuwd naar nog meer nieuwe creaties uit beide boeken
Dus laat die foto's, of linken naar blogberichten maar komen! 
elisanna.fynn@gmail.com

8 opmerkingen:

  1. Oh wauw, dat strikje op de Jupiter is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan begrijpen dat de keuze heel moeilijk was. Inspirerend om al die tassen te zien. Jullie kozen twee terechte winnaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn dag, wat zeg ik, mijn week kan niet meer stuk! #happy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de winnaars!Mooie tassen allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaw, superleuk! Ben ik heel blij mee!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi om al die tassen te zien! Dat miste ik toch een beetje in het boek... jullie eigen uitvoering! Proficiat aan de terechte winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw, wat een prachtige tassen! Chapeau voor de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen