dinsdag 8 december 2015

Wedstrijd - win een designertas!

Ons boek 'Mijn designertas' ligt ondertussen al een tweetal maanden in de boekhandel. Wie het buikbandje rond het boek ook aan de achterkant bekeek, is al op de hoogte van de wedstrijd die we koppelden aan het boek:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Win een designertas!
Maak één van de ontwerpen uit dit boek en stuur voor 31 december 2015
een foto van je creatie naar elisanna.fynn@gmail.com
De auteurs van Mijn designertas selecteren hun favoriete tas
en belonen die met een echte designertas van één van 
de Belgische ontwerpers uit dit boek.
De winnaar wordt persoonlijk op de hoogte gebracht.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uiteraard zijn we razend benieuwd naar jullie eigen versie van de designerontwerpen! Stuur voor 31 december 2015 een foto van je tas door naar elisanna.fynn@gmail.com en maak kans op één van deze twee designertassen.


Annelies Timmermans en Les Deux De Cock geven beiden een pareltje van designertas weg (respectievelijk ter waarde van 163 euro en 139 euro). Het is de lederen versie van het model dat in het boek werd opgenomen. Stiekem wou ik dat ik zelf ook kon meedoen, want zeg nu zelf, wie wil er nu niet pronken met zo'n prachtige tas om de schouder...

Ik zou zeggen, ga aan de slag met je favoriete ontwerp uit het boek. Maak een tas voor jezelf, of misschien wordt het wel een uniek kerstcadeautje voor een lieve vriendin, een fantastische zus of de beste mama van de wereld. Laat je creativiteit volledig gaan!

En vergeet dan vooral niet om tijdig je foto op te sturen :-) Wie weet maken we je in januari wel blij met een schitterend nieuwjaarscadeau!

Veel liefs
Sofie

2 opmerkingen:

  1. Dat boek ligt hier al een tijdje, maar ik vond nog geen tijd om er iets uit te naaien! Toch maar een gaatje proberen vrijmaken denk ik.. Zo'n tas wil ik wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuk! Het boek ligt hier ook al een tijdje, maar door wat gesukkel met mijn gezondheid nog geen tijd gevonden om er iets uit te maken. Toevallig deze namiddag mijn to do-lijstje voor de kerstvakantie gemaakt (eens een lijstjesmadam, altijd een lijstjesmadam vrees ik) en een creatie uit het boek staat met stip op nummer 1! Ik ben van plan om een handtasje voor ons meisje te maken voor de feestdagen en ikzal met plezier mijn fotootjes doorsturen! Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen