maandag 16 november 2015

Bloggers for life: week 1 - veilingcreatie van Nele De Schepper

Deze week starten heel wat bloggers met het tonen van hun gemaakte veilingstukken voor Bloggers for life. Het zou fijn zijn en heel hartverwarmend als we allemaal massaal deze actie steunen. De creaties zijn stuk voor stuk uniek en prachtig! Ik weet alvast dat hier veel 'lotjes' gaan gekocht worden :-)
En omdat Nele zelf geen blog heeft, maar wel een schitterende veilingcreatie maakte, laat ik haar hier aan het woord, en geef haar een beetje blogruimte om haar veilingstuk voor te stellen. Hebben jullie na het lezen ervan ook meteen zin om je in de zetel te nestelen met dat heerlijke deken en de zalige kussens? Wij zien dat hier alleszins volledig zitten!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn eerste gast-blogbericht, best wel spannend. Het zou er niet gekomen zijn zonder het fantastische idee van Annelies ( http://liezewiezewoes.blogspot.be/ ). Ze had een idee en dat groeide al snel uit tot een grote groep creatieve enthousiastelingen... Samen met Sarah (http://khadetjes.blogspot.be/) pluisden ze alles uit en kwamen tot een geweldig concept 'Bloggers for life'. Maar al te graag wou ik meedoen... Mijn blogloos bestaan vormde geen probleem en daarom mag ik vandaag mijn creatie via de fantastische blog van elisanna aan jullie voorstellen. 

Zelf ben ik mama van 3 jongens, een prachtige dochter en ons sterrenkindje Janne*. De twee goede doelen liggen me dan ook erg nauw aan het hart. 
 Als mama wil je alleen maar het beste voor je kinderen en als je in een situatie komt waarin je het moeilijk hebt is het fijn te weten dat je ergens terecht kan. Voor een luisterend oor, een goede babbel en allerlei spullen die nodig zijn voor je kroost. Moeders voor moeders is zo een organisatie die klaarstaat voor gezinnen in nood. 
Christine en Wouter van het Berrefonds heb ik enkele jaren geleden leren kennen toen Janne* nog niet lang daarvoor gestorven was. Wat zij opgericht hebben is uniek en hartverwarmend. Ouders die hun baby'tje verliezen weten niet wat hen overkomt, daar sta je dan, een hoofd vol plannen maar het laatste waar je aan dacht was een begrafenis... Alles moet snel gaan, je hebt weinig tijd om de dingen te regelen. Via hun herinneringsdoosjes krijg je de kans om zo veel mogelijk tastbare herinneringen te bewaren. Ik ben dan ook ontzettend trots dat ik deel uitmaak van het Berrefonds-Team. 

Voor de warmste week wou ik graag een warm pakket samenstellen. Omdat ik het echt bijzonder hartverwarmend vind wat Moeders voor Moeders, het Berrefonds en natuurlijk die fantastische lijst lieve bloggers doen. Daarom koos ik voor een lekker zacht en bijzonder knuffelbaar deken... Om jezelf helemaal in te wikkelen of toch te delen met de rest. Het is 1.40m op 1.80m groot ...


Toen ik het prachtige stofje van Atelier Brunette zag, was ik meteen verkocht, een neutrale kleur met sterren erop en het heet dan ook nog eens 'Remember me'. Dit kon geen toeval zijn. De binnenkant werd gemaakt uit zeer zachte teddy-fleece. Om je helemaal goed te installeren in de zetel maakte ik er nog twee kussens bij uit dezelfde reeks van Atelier Brunette.




Ik zou zeggen koop een lotje en installeer je gezellig in de zetel!
Lotjes kopen kan tot en met vrijdag 20 november.
De trekking gaat door op vrijdag 18 december.

 Praktisch: 
- 1 lotje kost 2 euro 
- het bedrag storten op: BE69 3770 2596 1378 
- te vermelden: 08 - naam - voornaam - aantal lotjes 
 - het bijgevoegde formulier invullen en dit om alle deelnames goed te registreren

 


Wil je graag een overzicht van al de veilingstukken van deze week? Op de blog Liezewiezewoes staan al de creaties mooi opgelijst. Op diezelfde blog kan je hier ook meer lezen over de praktische kant van de veiling.

31 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! Nu eerst ontbijten en dan eens wat lootjes kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil al zo lang een gezellige deken voor in de zetel, maar het komt er nooit van om te maken. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het helemaal, een ideaal en super zacht deken voor in de zetel!

      Verwijderen
  3. Ik koop vanavond zeker een lotje! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoppa, de eerste lotjes zijn al gekocht! Mooi gemaakt Nele!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, en ze zien er zooo zacht uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nele, prachtig !!! Dat verdient zeker een lotje ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn eerste aankoop van lotjes is een feit! Wat ben ik blij dat er nog andere dingen tussen zitten dan jurkjes :-))) Want mijn dametje thuis kan niet meer in die maatjes. Een dekentje daarentegen, kunnen wij hier heel goed gebruiken!
    Super super mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er een heerlijke deken uit ! De moeite waard om lotjes voor te kopen. Wat ik daarnet gedaan heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh <3 Zo mooi, zo symbolisch!! Hiervoor koop ik zeker lotjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kocht mijn deel lotjes voor dit prachtige deken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kussens en dekens: exact wat er mist op mijn kot! En remember me, zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook mee voor dit dekentje... heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo schitterend mooi! Laat maar komen, die lotjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oo zo mooi! Zie dat al helemaal liggen in de zetel in ons nieuw huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit wil toch iedereen! Mooi geschreven, Nele! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh lieve Nele, zo mooi! Ik koop hier 10 lotjes voor! :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh lieve Nele, zo mooi! Ik koop hier 10 lotjes voor! :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  19. Wat een heerlijke set! Ik ben nu al jaloers op de winnaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lotjes gekocht, maar veel concurrentie om deze prachtige set te winnen, denk ik :-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die stoffen zijn inderdaad prachtig! Hier waag ik graag mijn kans voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. supermooi! Ik kocht direct ook een lotje, en dan duimen, want succes voor dit moois zal wel enorm zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dank je wel voor al de lieve reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Net 4 lotjes gekocht, zodat ik kans maak op deze mooie items. Door mijn sterrendochtertje *Erle, krijgt alles met sterretjes een diepere betekenis voor mij - ik duim dus !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtcreatie waarvoor ik met veel plezier lotjes gekocht heb! Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen