donderdag 17 september 2015

Mijn designertas - signeermoment

Het is bijna zover! In de loop van volgende week hebben we dan eindelijk na maanden van intensief werken en in spanning afwachten ons tweede boek in handen. Vandaag kregen we enkele sfeerbeelden van de drukker doorgestuurd...


Voor de vroege vogels onder jullie organiseren we volgende week al een eerste signeermoment. Kom op zaterdag 26 september tussen 19u30 en 22u naar de flagshipstore lotte martens in Kessel-Lo (Leuven) en neem als één van de eersten ons boek mee naar huis. Tegelijkertijd kan je de stoffen én enkele tassen uit ons boek in het echt bekijken.


Wil je zeker zijn van een exemplaar, reserveer jouw boek dan door een mailtje te sturen naar elisanna.fynn@gmail.com.

Groetjes! En misschien tot volgende week?
Sofie en Nathalie


17 opmerkingen:

  1. Whohooooo keigaaf dames! Veel plezier volgende week. Voor mij iets te ver maar hij gaat op mijn verjaardagslijstje voor volgende week hoor ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!!! Daar wil ik zeker een van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh de buitenkant ziet er al heel belovend uit!!En tot Leuven komen gaat niet lukken,net dat weekend feestweekend op mijn werk en daar allerlei verplichtingen.Komen jullie naar de boekenbeurs in november?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, weer zoals vorig jaar tijdens de ladies night :-)

      Verwijderen
  4. amaai, veel succes met de lancering!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iets te ver weg en aan late kant! Maar boek komt op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh, zo jammer, ik ga dat niet halen, maar alvast héél veel plezier! Geniet geniet en geniet!!!
    Ik kan al niet meer wachten tot ik het boek in mijn handen heb :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, zaterdag is nu de enige dag waarop ik niet in Leuven ben! Maar wellicht een ideaal moment voor de gemiddelde naaister ;) Ik ga sowieso nog eens langs bij Lotte, en jullie exemplaar wil ik ook zeker bemachtigen! Met signatuur, kan dat ook op een andere manier/moment? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op de boekenbeurs (dinsdagavond 3 november) zijn we er zeker ook.
      En er zullen ongetwijfeld nog andere signeermomenten ingepland worden :-)

      Verwijderen
  8. Wat gaaf toch weer! Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige cover! Ik ben benieuwd naar de binnenkant ;-).
    Ben gek op tassen. Deze komt zeker op mijn wensenlijstje.
    Gefeliciteerd en veel plezier bij het signeermoment!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. chique dinges!
    nog 2,5 week tot mijn verjaardag, de timing kan niet perfecter!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er weer allemaal fantastisch en origineel uit!
    Met welke materialen wordt er in het boek zoal gewerkt? Stof / leder / kunstleer /...?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een greep uit de gebruikte materialen: vilt, neopreen, wol, suede, ...

      Verwijderen
  12. Echt enorm knap! Ik ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen