donderdag 2 april 2015

leuk nieuws!

Onlangs kregen Nathalie en ik superleuk nieuws te horen van onze uitgeverij: ons boek 'Mijn tas' zal in het Duits vertaald worden!
Frechverlag, gevestigd in Stuttgart, is één van de grootste Duitse uitgevers op het gebied van "art en creatief". Vanaf september 2015 zal 'Mijn tas', na België en Nederland, dus ook in Duitsland in de boekhandel te verkrijgen zijn.
Wij zijn alleszins ongelofelijk benieuwd hoe ons Duitstalige boek er zal uitzien!


En voor onze Duitse volgers:
Wir sind schon sehr gespannt auf Eure kreativen Taschen, die mit den Mustern unseres Buches gemacht wurden!

27 opmerkingen:

  1. Wauw dat is superleuk nieuws, gefeliciteerd!
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is super goed nieuws voor jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das sind ja supertolle Neuigkeiten! Freue mich!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De start van een wereldreis! Veel plezier en dat jullie boek nog ver mag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, dat is inderdaad supergoed nieuws...echte wereldveroveraars zijn jullie!!! Kan ook niet anders met zo een geweldig boek! Heb ik spijt dat ik t mijne vergat mee te brengen naar de blogmeeting ,...dan had ik jullie lief gevraagd te signeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. the sky is the limit!! (mmm... wat zou dat zijn in het Duits??) :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk nieuws ! Het is dan ook een topboek !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amaai, uw Duits is alleszins veel beter dan het mijne ! Supernieuws zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! Heel erg verdiend! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En die Duitsers zijn met veel Zenne! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk! Dan wacht ik op de Duitse versie!
    Groetjes uit Duitsland, ich freue mich schon!
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat! Het is dan ook een fantastisch boek, zelfs voor beginners!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook al ben ik te laat: maar wat goed nieuws! Ik vertel in Duitsland zoo veel van die toffe Belgische boekn, maar ja, het Nederlands van mijn meeste vrienden is niet echt... laten we zeggen.. aanwezig ;) Dus ik ben heel blij hen gauw de Duitse versie kado te kunnen doen! Joeppie!
    Groetjes, R

    BeantwoordenVerwijderen