donderdag 26 maart 2015

Mijn tas ingepakt.

Wie elisanna volgt op Facebook las het al. Ons boek is ondertussen aan zijn zesde druk toe! Dat wij daar ongelofelijk blij en fier mee zijn, moet denk ik niet meer gezegd worden. Dat fantastische succes is er natuurlijk ook mede dankzij jullie, degene die al ijverig aan de slag gingen met het boek en blogden over hun prachtige creaties of ons hun foto's doorstuurden. Op ons 'Mijn tas' Pinterest bord, waar we zoveel mogelijk van jullie tassen op proberen te verzamelen, kan je ontzettend veel inspiratie opdoen. Het is ook altijd heel fijn om te zien dat delen uit het boek gecombineerd worden, of de extra delen achteraan gebruikt worden om toe te passen op een patroon gevonden op het internet.

Maar terug naar het begin. Een zesde druk. Wie had dat ooit gedacht! Mijn eerste druk exemplaartje, het eerste boek dat ik in mijn handen had, nog voor het in de winkel lag, koester ik dan ook als geen ander. Het is me heel dierbaar, en af en toe neem ik het nog eens vast om door te bladeren. Er staat binnenkort trouwens nog een Rosalietje op de planning hier :-)

verpakt5'

Om dat boek mooi te bewaren en vooral te behoeden voor beschadigen wanneer het weer eens in mijn handtas wordt gedropt om mee te nemen, maakte ik er een hoesje voor. Ik maakte de afgelopen jaren al veel van die boekenhoesjes. Super om een boek op een originele manier in cadeau te geven.

verpakt4'

Ooit vond je het gratis patroontje op de blog Peachy. Maar deze blog werd helaas stopgezet waardoor de handleiding mee verdween van het internet. Ik stuurde mijn ingescande versie al meermaals door naar medebloggers. Maar, een tijdje geleden postte Hilde (aka blogster Hilde@home) de handleiding nog eens op haar blog. Nu is de populaire handleiding terug makkelijk beschikbaar voor iedereen en kunnen er massa's boekenhoesjes gemaakt worden!

verpakt1'

verpakt3'

PS: zaterdag ga ik naar de big blogameetup. Wie weet zie ik jullie daar?

16 opmerkingen:

  1. O zo tof! De boekenhoes staat al erg lang op mijn lijstje. Nu ik onlangs dummies kocht, moet ik er wel écht eens werk van maken.
    Tot zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt. Hoera voor de zesde druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben dit dik en dubbel verdiend! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat! Ik kom zaterdag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Maar een 6de druk...ik denk dat er nog meer drukken gaan komen het is zo'n tof boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ! Ik zal er ook zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn hoesje voor een fijn boek! En wauw zeg, dat loopt als een trein: 6de druk?!
    Ik zal er toch niet bij zijn zaterdag. Een Husband die die dag werkt, een studerende dochter en een berg examens te verbeteren… Ik voor één keer mijn verstand gebruiken. Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de 6e druk! Het is dan ook een heel fijn en inspirerend boek geworden.
    Fijn dat je er zaterdag ook zal bij zijn. Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hip hip hoera!!! Fantastisch al een 6de druk, maar kan het anders met zo'n geweldig boek! Ik had me voorgenomen om me dit jaar wel in te schrijven voor de blogmeet en nu is het juist een dag dat we met het werk iets hebben (en dat gebeurd dan ook al maar 1 keer per jaar) Dus spijtig genoeg niet daar, maar veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super voor je dat je zo'n leuk boek aan hare 6de druk mag koesteren,hé!Ik gebruik het mijne ook regelmatig.Veel plezier zaterdag,ik ga er niet zijn want we mogen naar een Lentefeest van ons nichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met je 6 de druk & tot zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met de zesde druk! Het is dan ook een fantastisch boek en op korte tijd één van mijn favoriete :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAt goed zeg, al aan de zesde druk...dat worden er vast nog meer! Zo een TOF boek!!! Proficiat en tot zaterdag!!! Ik kom mee met Karen Vandelaer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op naar de zevende! (die er ongetwijfeld wel nog zal van komen, TOPBOEK!)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai, een zesde druk in minder dan een jaar... Proficiat !!
    En tot zaterdag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    BeantwoordenVerwijderen