woensdag 4 februari 2015

we all love lili #2

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier het bericht postte dat Lili was geboren. Mijn ongelofelijk lieve metekindje en onze kinderen hun allerschattigste nichtje! Ondertussen is kleine Lili al bijna twee jaar en kunnen we nog meer genieten van het guitige meisje dat ze is geworden.

En wat nog leuker is, binnenkort komt Lili hier bij ons in de straat wonen. Onze lieve prinses zo dichtbij, iets mooiers kunnen we ons niet wensen! De kinderen kijken er enorm naar uit om na school nog even snel tot bij Lili te gaan en wat te spelen, of vlug tot daar te fietsen, net voor bedtijd, om haar nog een verhaaltje te kunnen voorlezen. Omgekeerd kijk ik er heel erg naar uit wanneer Lili iets groter is, en ze alleen tot bij ons mag wandelen. Ik hoop dat ze me verwent met veel bezoekjes, kort en lang, ik zal haar op mijn beurt zeker en vast ook verwennen!

Dat dat kleine meisje door ons allemaal op een voetstuk wordt geplaatst, dat hoef ik jullie denk ik niet meer uit te leggen...


14 opmerkingen:

  1. Oh! Ons liefste nichtje woont... op 1u40 rijden. Ik kan me zo goed voorstellen hoe hard je daarna uitkijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, beetje jaloers... Hier is het 20km ver, niet onoverkomelijk, maar toch. Zo leuk zeg, haar zo kortbij hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een poppemieke die kleine Lili! Super dat ze zo dicht bij jullie komt wonen! Ons nichtje Paulien is enkele maanden ouder, woont ook vlakbij en het is telkens heel erg genieten als ze hier bij ons thuis de boel komt opvrolijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat poppeke wordt graag gezien dat is een feit!Ons jongste nichtje woont 30 minuten van ons af...maar we kijken er altijd naar uit als we elkaar kunnen zien.Nog eventjes en ze komt logeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nu ben ik heel benieuwd waar ze naar school zal komen… Bij ons?
    Wat zal ze blij zijn met zo een grote nichten en neven die voor haar zorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maaike, ze zal toch met Lukas meegaan, en niet met Anna ;-). Praktisch gezien makkelijker, en zo kan ik Lili ook af en toe naar school brengen of terug mee naar huis nemen. Lukas is de enige die ik nog breng en haal, de rest gaat zelfstandig naar school. En als ik daar dan toch moet zijn, kan ik even goed ook onze kleine prinses meenemen :-)

      Verwijderen
  6. Oh schattig. Is ze al bijna 2 jaar ? Wat gaat dat snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een kleine lieverd! Dat gaat snel! Ik weet nog dat ik dat bericht van haar geboorte las, zelf zwanger van nena, en zat te janken ahja :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne 'gebeurtenis!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen