donderdag 12 februari 2015

Tilly en een boek te geef.

Het 'Mijn tas' boekverhaal ligt ondertussen al even achter ons. Ongeveer een jaar geleden was onze vormgeefster Hanna op dit moment druk bezig met alles om te toveren tot een mooi geheel. De weken die daarop volgden waren hectisch, en bestonden vooral uit veel heen en weer mailen, tot iedereen tevreden was en het boek eindelijk richting drukker kon gaan. We zijn Hanna nog steeds heel erg dankbaar voor het prachtige werk dat ze leverde, en samen met ons een boek maakte waar we nog steeds enorm fier op zijn.
En dat Mijn tas ondertussen al aan zijn vijfde druk toe is, daar kunnen wij alleen maar heel, heel blij van worden! Het blijft hartverwarmend om te zien hoeveel leuke, creatieve en vooral unieke tassen er door jullie worden gemaakt.

tilly4

Tilly is een tasje dat we heel vaak tegenkomen. Haar eenvoud trekt blijkbaar velen aan. Bovendien is het een tasje waar zelfs de beginnende naaister makkelijk mee aan de slag kan. Het zit gewoon zo snel in elkaar, dat het een tof tussendoor projectje is. En ook, ideaal om kleine restjes op te gebruiken. Ik had nog enkele repen stof liggen, overschotten van de kussenovertrekken die gemaakt werden voor de tienerkamer. Lange repen van amper 15 cm hoog, perfect om enkele Tilly patroondelen uit te knippen. Samen met wat goud en roze werden zo vier Tilly's gemaakt. Net op tijd voor de feestjes waar we in de loop van deze en volgende maand naartoe gaan.

Tilly3'

Tilly5'

Zoals in het begin van dit bericht gezegd, ligt nu de vijfde druk van Mijn tas in de boekhandel. Ik kreeg van de uitgeverij enkele exemplaren toegestuurd, waarvan ik er hier graag eentje weggeef.  Wil je graag je boekencollectie uitbreiden met Mijn tas? Of heb je het boek zelf al, maar wil je het wel graag cadeau geven aan iemand? Vermeld dat dan in een reactie onder dit bericht, en wie weet ligt 'Mijn tas' (samen met een Tilly) binnenkort wel in jouw brievenbus. Meedoen kan tot en met zondag 22 februari.

Tilly D

291 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee! Ik heb het boek nog niet en ik zou er erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee! Je Tilly's zien er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben een beginnend naaister en heb nog geen naaiboeken. Tasjes naaien staat op mijn planning. Ik wou beginnen met een online tuturial, maar dit lijkt me nog beter. Direct met een echt voorbeeld erbij, nog veel handiger. Dus ik doe zeer graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee, 'mijn tas' heb ik al maar ik zou het graag cadeau doen. Met zo'n mooie Tilly zou ik ook heel blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, jou Tilly's!! Ik heb vast ook nog een hoop restjes liggen om Tilly's uit te knippen. Ik zou er eens werk van moeten maken.
    Ik heb 'Mijn Tas' natuurlijk al, maar ik ken wel iemand dat ik er heel blij mee zou kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh ik doe graag mee! 'Mijn tas' is niet ongeschonden uit de strijd gekomen dus een nieuw exemplaar zou wel welkom zijn hihi. En zo'n mooie Tilly zou natuurlijk ook heel fijn zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Ik doe graag mee om het boek aan iemand anders cadeau te doen (ik heb het al ) en het tasje lekker voor mezelf te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee. Het boek zelf heb ik al, maar ik ben zeker dat ik mijn vriendin er een groot plezier mee doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb mijn tas nog niet -schande-, ik doe dus enorm graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog nooit van mijn naai leven een tas gemaakt maar zou dat wel heel graag doen! Dus heel graag doe ik mee.
    Dank je wel😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb het boek net gekregen, maar ik zou mijn lieve collega er superblij mee maken. Dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, de vijfde druk! Gefeliciteerd! Ik heb hem nog niet, maar word hoe langer hoe hebberiger, dus ik gooi mijn naam ook in de hoed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik neem heel graag een lotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo schoon, zelf heb ik het boek, maar zou het graag cadeau geven, want iedereen moet zo'n boek in zijn kast hebben staan, maar vooral te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik volg je pas kort en ben helemaal enthousiast over al jouw mooie naaiwerk en tassen. De Tilly heb ik ook op andere blogs al vaak gezien. Echt een handzaam en modern tasje. Ik waag graag een kansje op dit mooie boek en toffe tasje.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb het boek al (van de eerste druk ;) ) maar zou er graag mijn beste vriendin Bellie mee plezieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een goede vriendin van mij komt binnenkort bij ons in huis inwonen. Zij heeft net als ik de naaimicrobe erg te pakken. Ik wil haar verrassen met een welkomstcadeautje, en wat is dat dan beter dan een mooi naaiboek? Zelf staat Mijn Tas al even op mijn 'ik zou graag willen'-lijstje, dus ik denk dat er een gemeenschappelijk boekenrek zit aan te komen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh ik zou het boek wel graag winnen! Ik houd het voor mezelf maar ben bereid om het ook eens af en toe te lenen aan iemand maar vooral om er pareltjes uit te maken om anderen gelukkig mee te maken :-) inclusief mezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, ik doe graag mee. Tasje past perfect bij mijn communie-outfit.
    En boek staat al lang op verlanglijstje. Twee vliegen in één klap dus.
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel graag! Het boek staat al een tijdje op mijn lijst om aan te schaffen. Gefeliciteerd trouwens met jullie 5e druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zelf heb ik het boek al,... maar weet ook al wat ik met een tweede zou doen, moest ik deze keer bij de gelukkigen zijn,...
    Het tasje zou hier thuis héél waarschijnlijk eigendom worden van mijn dochter, en daarna door haar vriendinnen op de hogeschool worden goedgekeurd,... dat is vrijwel zeker,...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo , ik doe graag mee , het boek en tasje is een tof kadootje
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee, altijd leuk om kadootjes te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb het boek nog niet maar ik wil het wel graag winnen. Ik doe dus mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk! Prachtige Tilly's! Alles wat ik al maakte uit jouw boek heb ik weggegeven. 😊 Het zou leuk zijn om ook eens een Tilly te krijgen. Het boek zou een kadootje zijn voor mijn lieve mama. Groetjes. verelotte.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben geloof ik verliefd. Ik kende de Tilly´s helemaal niet, maar wauw wat een prachtig design! Op mijn wensenlijstje voor 2015 staat o.a. het leren omgaan met de naaimachine. Ik doe dan ook graag mee met de verloting van het boek. Dat zou nog eens een mooie motivatie zijn om ook werkelijk achter het gevaarte te kruipen en lekker aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe mee !! Voor een geef exemplaar.. De zussen en vriendinnen zijn ook aan het naaien gegaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De Tilly is inderdaad een gemakkelijk project. De oudste (7 jaar) heeft er al eentje gemaakt, enkel met wat uitleg over de te volgen stappen. "Mijn tas" heb ik dus al, maar ken nog wel enkele dames aan wie ik het boek kado kan doen. De Tilly van jouw hand hou ik wel zelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb mijn tas zelf al en ik vind het boek geweldig! Ik doe mee om dit boek aan mijn vriendin kado te geven, gewoon omdat ze zo een schatje is! En de Tilly neem ik zelf in gebruik voor kleine prullen in mijn handtas bijeen te houden. En als ik niet win dan maak ik zelf een Tilly.... ;p
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Katja Klarenbeek12 februari, 2015

    Ooh ik doe heel graag mee! Ben op zoek naar een mooi boek om tassen te naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik heb het boek al, maar zo'n mooie Tilly wil ik wel! En ik weet ook al iemand aan wie ik het boek kan geven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe graag mee! Binnen een paar maanden beginnen ze aan de verbouwingen bij ons thuis wat wilt zeggen dat ik binnenkort mijn eigen naaikamertje heb. Dan kan ik eindelijk ook eens een tas maken uit je boek. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe graag mee! Ik heb het boek zelf (alle patroondeeltjes liggen al klaar om eraan te kunnen beginnen), het zal zelfs moeilijk zijn te kiezen wie ik ermee gelukkig zou maken, met zoveel naaiende vriendinnen en collega's! Maar het Tilly-tasje van jouw hand zou ik wel voor mezelf houden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik zou heel graag het boek hebben, zo kan ik eindelijk eens een mooi tasje voor mijn dochtertje maken. Ze zeurt me de oren van men hoofd.
    Dus ik doe mee en hoop, hoop, hoop, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ook ik doe graag mee!
    In eerste instantie voor mijzelf, omdat ik het nou eenmaal leuk vind om post te krijgen èn omdat ik het leuk vind om naaiprojecten te starten. Echter, omdat mijn naaiprojecten niet altijd tot een goed einde worden gebracht, kan ik het boek altijd nog doorgeven aan mijn naaijuf, die mij met zoveel geduld geprobeerd heeft de beginselen van het naaien bij te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh, dat zou een fijn cadeau zijn! Het boek staat al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar is er tot op heden nog niet vanaf gestreept.
    Ik zeg: Kom maar op met dat fijne boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ik doe heeeeel graaag mee! Na al die mooie exemplaren, heb ik ook wel zin om er aan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik heb het al gekocht maar dat zou ik dan cadeau doen. De Tilly hou ik zelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik heb m nog niet en zou graag beginnen, maak wel tassen maar niet van die mooie...zou het zo leuk vinden....

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe graag mee, dit boek heb ik nog niet. En als echte "Mien" tas met altijd wel een tasje hier of daar met iets erin zou ik graag ns eentje makenvan die mooie stofjes....
    I keep my fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik doe zeker mee!
    Een tassenversalving heb ik zeker en vast mee gekregen van mijn oma die een tassenwinkel had!
    Vriendinnen een tas cadeau geven is zowat een traditie dus ik zou dit boek heel graag in mijn kast kunnen plaatsen!
    Ik duim !

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik deed nog nooit mee aan give away's, maar dit boek wil ik heel graag toevoegen aan mijn collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dat zou een leuk kadootje zijn voor mijn 40 ste verjaardag volgende week! Heb daarbij nog een emotionele band met de naam Tilly dus dat lijkt in de sterren geschreven...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ook ik doe graag mee!

    Groeten van Juffroiw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Als beginnend naaister, zou ik dit boek graag aan m´n collectie toevoegen om voor mijn meisjes ook zo´n mooi tasje te maken ! Deed nog nooit mee met een give away, maar deze is zeker de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik ben enorm fan van jullie boek en heb het dan ook van bij de eerste uitgave in mijn bezit. Ik zat er vol ongeduld al op te wachten, al vanaf de aankondiging. Maaaaaaaaaaar ik ken wel een aantal mensen die ik daar blij mee zou kunnen maken mocht ik jouw boek alsnog winnen door het aan één van door te schenken.
    Prachtige Tilly's.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jaaaaa, ik doe graag mee ! Voor dit jaar was ik te laat om de tasjescursus in de naailes te volgen, maar ik wil het volgend jaar zeker volgen en raad eens welk boek ze daar hoofdzakelijk als basis voor de tassen gebruiken ? Juist ja: jullie boek !!! Dit boek winnen zou dus ideaal zijn !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een mooie stofjes heb je gebruikt! Ik waag ook een gokje voor het leuke boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een mooie tilly-tasjes.
    Het boek heb ik nu van de bibliotheek te leen, maar moet helaas binnenkort weer terug. Ik zou het boek graag zelf hebben, dus ik doe graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ik doe heel graag mee en waag mijn kans

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik heb het boek recent gekocht, maar zou het graag aan een vriendin geven die al helemaal jaloers werd toen ze het boek zag. Ik ben bezig met een clutch vanop je blog (met paspellintje) en heb al stof gekocht om aan een wiske te beginnen als ik klaar ben. Ik ben grote fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik kocht hem al, maar waag graag mijn kans om hem cadeau te doen aan mijn naai-maatje...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik heb al verschillende tassen uit jou boek gemaakt en ben er super content mee.Ik gun de anderen een extra kans om het te winnen.Jammer dat de Tilly van jouw hand niet apart te winnen is maar geen nood dan maak ik er zelf maar eentje bij,hé!Oh proficiat nog voor jullie 5de druk van het boek.Komt er nog een vervolg op?

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Super mooie tasjes! En een hele dikke proficiat met de 5e druk alweer! Ik wil graag kans maken op dit boek. Het staat al een tijdje op mijn verlanglijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Het boek ging al enkele keren over en weer met een vriendin, elk eentje zou toch veel leuker zijn!
    En een tikkeltje jaloers van jouw gouden bling bling stofje, ik zoek, ik zoek, maar vond nog niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gouden stofje vond ik op het stoffenspektakel.

      Verwijderen
  56. Ik ben altijd eerder een 'kledijnaaister' geweest, en daarom heb ik het boek nog niet gekocht. Wel al een paar keer in mijn handen gehad in de winkel, maar dus toch altijd teruggelegd. Dat neemt niet weg dat ik het wel eens wil proberen, dus dat extra duwtje zou wel helpen...

    BeantwoordenVerwijderen
  57. een nieuwe richting in mijn naaicarriere?

    BeantwoordenVerwijderen
  58. ik heb het boek en al enkele blij gemaakt met een tas uit het boek , maar het zou heel leuk zijn om een vriendin blij te maken met het boek

    BeantwoordenVerwijderen
  59. dit exemplaar ontbreekt in mijn kleine verzameling :-)
    ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. ik doe heel graag mee! Zag het boek onlangs op een naainamiddag bij een vriendin en zou het nu ook graag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Oh, tof! Ik doe heel graag mee :) om mijn naaiboeken-collectie uit te breiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Of leuk idee doe mee. Ik heb het boek nog niet. Schaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Oh ik doe graag mee ,zelf heb ik het boek al ,maar zou mijn vriendin er heel veel plezier mee doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  64. natuurlijk doe ik ook graag mee met deze giveaway. kan er veel mensen blij mee maken. eerst maar eens zien of ik win. bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Tassen heb je nooit genoeg! Ik waag ook een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Dit tasje ziet er werkelijk prachtig uit! Ik ben eerder een beginnend naaister en het lijkt me een leuke uitdaging om aan de hand van jouw boek het ook te kunnen maken en de andere ontwerpen te kunnen ontdekken en uitproberen! *hoopvol* :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik doe ook graag mee! Ik kan een vriendin heel veel plezier doen met het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Een goed boek met veel succes! Ik heb het boek al, maar daar kan ik zeker wel iemand mee blij maken. En een tasje van de tasjesmaker daar zou ik dan zelf super blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik doe graag mee. Zie de Tilly al zo vaak op blogs voorbij komen. Die wil ik graag eens zelf maken.
    En vast nog wel meer patroontjes eruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. dat ziet er leuk uit en wat en mooie stof gebruik jij .het lijkt me leuk om uit je boek te leren naaien en tasjes ja daar ben ik dol op .ik lees af en toe je blog en geniet er van .ik wacht af misschien word ik wel verrast als ik tot de winnaar behoor met de groetjes van Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oeh, dat zou leuk zijn!! Ik doe heel graag mee, heb het boek nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik doe heel graag mee aan deze leuke give-away! Ik ben nog een beginner op naaivlak, met veel plannen, maar voorlopig (te) weinig uitvoering. Eén van die plannen is een tas maken. Ik heb me voorgenomen eerst aan iets te starten voor ik iets/veel bijkoop. Hiermee voldoe ik nog :-) En anders komt er zeker nog druk 6...
    Je Tilly's zijn trouwens prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. "Mijn tas" staat nog steeds op mijn verlanglijstje, dus het zou leuk zijn hem te winnen :-)
    Proficiat met de vijfde druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik doe graag mee. Onlangs heb ik een Tilly gemaakt uit leer van kapotte schoenen, een echte recycleertilly dus. Ik had het boek geleend, maar zou natuurlijk heel graag een eigen exemplaar in mijn kast staan hebben om nog wat meer Tilly's te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. heerlijk, ik doe graag mee! nu de kinders langzaam te groot worden voor alleen maar zelfgemaakte kleren, moet ik mijn focus toch eens verleggen. 'Mijn tas' zou daarvoor prima van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoe netjes, verzorgd!!
    Heb het boek zelf al, maar zou graag meedoen voor mijn buurvrouw, regelmatig zet ze haar keuken open om met een aantal dames te naaien. Ze wil mijn boek graag eens lenen....
    Groetjes,
    DianeB

    BeantwoordenVerwijderen
  77. *jaloers, kon ik ook maar zo naaien* *wauw, dit wil ik ook* *zie je wel dat goud hip is, nah man-van-mij die vindt van niet!*, dacht ik toen ik de post op Facebook zag verschijnen, en met deze wedstrijd zou ik zowaar al die gedachtenvliegen eensklaps kunnen vangen! dus ja, ook ik doe heel graag mee met deze wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Een prachtig tasje !!!!
    Ik heb het boek nog niet maar zou er wel heel blij mee zijn.
    Wie weet.

    groetjes, Margo VR

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik doe ook graag mee! Tot nu toe vooral kleedjes, hemdjes, broeken... Als ik al een tasje maak (toiletzak, ritstasje) pluk ik het patroon ergens vanop het internet. En ik wil me graag wel eens wagen aan een leuk bijpassend tasje. De Tilly met roze zou perfect bij mijn kleedje passen. lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  80. ooo! wat een leuke give-away! Ik zo het zo graag winnen! Ik kocht het zelfs al twee keer, ... maar twee keer om cadeau te doen, dus een versie winnen voor mezelf zou zalig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Prachtige tasjes gewoon... ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ja, ik wil! Voor mezelf want het boek heb ik nog niet en het tasje is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Tuurlijk heb ik hem al, maar ik ken mensen genoeg die ik daar een heel groot plezier zou kunnen mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik heb het boek al zelf maar kan er mijn vriendin ongetwijfeld mee plezieren! De Tilly kan ik zelf gebruiken voor de aankomende feestjes waar ik naartoe moet! Leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik doe graag mee! ik kocht een eerste druk als cadeautje, maar ik zou er ook graag zelf wel eentje willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Oh, graag! Mijn dochter van 13 kreeg je boek voor Sinterklaas, maar ik wil er ook wel 1 :).

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik zou het boek graag kado geven aan super lieve vriendin die heel handig is met de naaimachine. Ze heeft zich nog niet aan een tas durven wagen en dit boek zou de ideale stimulans zijn:) Ik ben er zeker van dat er prachtige creaties zullen volgen! Super give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ooh tegen zo'n mooi kadootje zeg ik ook geen nee . Al beloof ik niet er snel iets uit te kunnen maken aangezien ik over 5 weken ben uitgerekend . MAar na bevallen en wennen aan baby haal ik mijn schade zeker in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Oh!! Wat. Doen er al veel mensen mee aan deze give-away! De kans dat dit super leuke boek mij ten deel valt zal niehiel zijn... Maar de kans is er dus ik doe ERG graag mee! Ik doe mee! Ik doe mee! Ik doe mee!
    Hoe vaak mag ik mee doen?? ;-)
    Hihi het is wel duidelijk hé? Ik zou dit boek heel graag aan mijn verzameling toevoegen!
    Ik naai erg graag en ben dol op tassen..
    Perfecte combinatie!

    Met vriendelijke groeten,
    Priscilla Spruijt

    BeantwoordenVerwijderen
  90. De stoffencombinatie is helemaal mijn ding, prachtig! Ik zou het zelf ook graag eens proberen, dus *fingers crossed*. Gr. Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Mijn tas heb ik al liggen, maar ik zou er graag eentje aan mijn vriendin geven. Ze is sinds kort ook beginnen met naaien en dat vind dan weer super leuk.
    Momenteel ben ik bezig aan een Ida voor de zoon en eentje voor mijn man als computertas. En ik sta ervan versteld hoe duidelijk alles is uitgelegd. Chapeau daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. leuk! De naaimachine ligt hier al een tijdje stil, misschien kan het boek me overtuigen er weer eens aan te beginnen? en dat kleine tasje is echt 'n geweldig hebbe-dingetje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. prachtige tilly en een boek dat al héél lang op mijn verlanglijstje staat! Ik waag dus graag mijn kans. En proficiat met de 5e druk, knappe prestatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Leuk, ik doe ook graag mee, ik heb je boek nog niet maar heb het wel op mijn verlanglijstje, en een echte 'Tilly' by Elisanna, wie wil dat nu niet ? Klinkt zo'n beetje als een echte 'Delveaux,niet ?

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik maakte ook al een aantal tassen uit Mijn tas :) en zou het graag aan mijn nieuw naaivriendinnetje schenken. Ze begon nog maar net, en dit boek kan haar alleen maar dat extra duwtje in de rug geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Mag je ook de Tilly houden en het boek cadeau geven? Ik heb het zelf al en maakte er veel cadeautjes uit. Mijn mama zou ik er wel een plezier mee kunnen doen. Een Tilly met goud, daar kan ik echter niet aan weerstaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Charlotte Dejans12 februari, 2015

    Mijn vriendin is net een half jaar geleden beginnen naaien. Dit zou een gepast cadeau zijn. Zelf had ik het boek al gereserveerd voor het uitkwam. Een geweldig boek, toffe patronen en goede uitleg! Ik heb dat ook al veel tassen met uw boek geproduceerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat leuk! Ik zou graag mijn tas winnen om cadeau te doen aan mijn zus. Dit op de naaimicrobe ineens ook door te geven. En die tilly ziet er natuurlijk ook prachtig uit! Iedereen veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Proficiat met je vijfde druk! Ik waag graag een kansje voor een echte tilly en boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ooohhhhh voor mij! Voor mij! Voor mij! :) Glunder! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik doe graag mee. Ik heb het boek nog niet. De vijfde druk alweer! Zo

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Super leuk! Ik heb het boek ook nog niet, maar ben wel een echte 'tassen-freak' dus ik zou er heel graag mee aan de slag gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Hier doe ik ook graag aan mee. Ik heb je boek al een aantal weken uitgeleend in de Bib en was van plan om het binnenkort te gaan kopen. Maar als ik het zou kunnen winnen, dat zou héél tof zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wat een mooie versies in zwart, wit en goud. Normaal ben ik voor meer kleur, maar deze zijn heel geslaagd. Ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik was ook net van plan om het in de bib te gaan halen omdat er zo'n leuke labtoptas in staat die we bij veritas hebben gezien, en mijn dochter zei onmiddellijk "mama, wil je er voor mij zo eentje maken (haar leerlingen gaan ook dolenthousiast zijn).

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ik waag nog eens mijn kans! Mooi, die "Tilly's".

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Tuurlijk doe ik graag mee... prachtig die Tilly's... en wat je het boek betreft : kandidaten genoeg om het aan te geven want zelf heb ik het al... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik doe ook heel graag mee, want schande, ik heb het boek ook nog niet! En nog nooit een tas gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik waag heel graag mijn kans. Het boek kan ik zeker cadeau doen en tasje is zo mooi, dit wil ik wel zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik heb het boek nog niet wegens nog te veel andere naai-projecten (1e communie van mijn dochtertje...) die op mij liggen te wachten. Maar moest ik het boek nu winnen, dan kan ik nog bijpassende clutch maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Het boek heb ik al maar gezien de vele jonge naaisters in de familie en kennissenkring wil ik wel meedoen. Die willen het wel krijgen als cadeautje :-) En een Tilly van de ontwerpers dat zou reuze zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik heb het boek al verschillende keren cadeau gedaan maar nog niet zelf in mijn bezit!
    Hoe leuk zou het zijn om het boek te winnen én de Tilly die erbij zit aan mijn mama 'Tilly' te kunnen geven!!!
    Ik waag mijn kans en hoop dat Tilly mij geluk brengt ... duimen mama (Tilly) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik begin net met naaien, kwijl gewoon bij het zien van wat je weer maakte maar... heb je boek nog niet.
    Dus ik wil graag meedoen hier, dankjewel Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ik ben dankzij jouw blog beginnen naaien, die Tilly is zeer welkom hier en de 5de druk van "mijn tas" ook! Het is allemaal met tasjes begonnen bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Een supermooie Tilly clutch en een inspirerend boek met leuke tassen ... :-) ZALIG!! voor mezelf maar ook om anderen blij te maken met al die mooie creaties uit het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. O wat fijn èn mooi... shame on me maar ik had jouw boek nog niet... ook me mezelf minder naaistress op te leggen...één van de redenen waarom ik ook in december wat stofjes verkocht (en jij mooie stoffen kocht;-)) ;-s maar nu... wordt het lente en ligt er nog genoeg stof te wachten voor tassen ;-))) Dus ik ben er klaar voor! Fijne avond, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik zou dit boek heeel graag willen. Ik heb net mijn eerste naaimachine én de eerste stofjes aangeschaft, dus Mijn Tas zou perfect zijn om mijn naaiavontuur te starten.
    En deze versie van Tilly is prachtig, zo zou ik er ook wel eentje willen (maken) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. als ik jullie mooie boek zou winnen, zou dit mijn drempelvrees om een tasje te naaien zeker doen wegsmelten :) Marleen B.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik doe graag mee! Ik heb hem zelf wel al liggen, maar ik kan er zeker iemand anders blij mee maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ik doe ook heel graag mee om het op mijn beurt dan weg te schenken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Een dikke proficiat met de verkoop van je boek. Ik doe graag mee! Zelf heb ik het boek al,maar doe het dan met veel plezier cadeau aan een lieve vriendin die ook graag naait.
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Het boek heb ik al even liggen, maar mijn moeke heeft het nog niet. 't Zou een leuk cadeautje zijn voor elk: het boek voor haar, de tas voor mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Het boek heb ik al, zo'n mooie Tilly nog niet. Maar je boek is altijd een leuk geef-cadeau! Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. ik heb het boek nog altijd niet. Ik weet het, schaam schaam. Dus waag ik hier mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ik doe graag mee! Heb het boek al maar ik ken wel iemand die er heel gelukkig mee zou zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Ik heb het boek uiteraard al, maar heb een lieve collega die het wel zou willen. :) een geef boek dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Ik heb het boek maar wil het graag cadeau doen aan mijn zus...

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Zelf ben ik al een enorme fan van het boek en al een tijdje in mijn bezit! Waagde me al een Tilly's en de tas van Rosalie.
    Als ik zou winnen zou ik het boek dus cadeau doen aan een mede-naaivriendin :-)
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  129. O dit zou mijn boeken plank mooi maken. Zit allang te dubben om iets zelf te proberen. Zou er superblij vna worden.
    Groet wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Oja, deze heb ik nog niet, wat zou ik die graag willen!! Juist voor die kleine stukjes stof...
    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Heb het boek maar in de leen, hij is van mijn lieve zus. Zou het zoooo graag winnen dan kan ik haar teruggeven. Heb het Tilly tasje al dikwijls gemaakt als presentje voor vrienden.

    Groetjes,

    Linda Grosemans

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Wat mooi gecombineerd, de Tilly's! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik doe ook graag mee! Het boek staat al een tijdje op mijn verlanglijst maar bij de voorbije verjaardag of feestdagen heeft niemand het cadeau gedaan :-(
    ;-)
    Ook zeer mooie Tilly's!

    BeantwoordenVerwijderen
  134. heel mooi boek
    ik wil het graag een bekijken
    samen met m'n collega's en vrienden .
    prinsen marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ik weet niet of het zin heeft om te reageren, want volgens mij ben ik nr 500 haha, maar ik probeer het. Ik weet niet waar ik blijer van wordt, van het boek of de Tilly....

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Oh! Ik doe graag mee! Ik heb het boek nog niet, maar hij staat op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Ik ben nog niet zo lang aan het naaien. Mijn boekencollectie is dus nog niet zo uitgebreid. Ik heb echter al dikwijls zitten watertanden als ik mooie tassen uit jullie boek zag passeren! Het boek stond trouwens op mijn kerstverlanglijstje. Mijn geliefden hebben echter voor de praktische kado's gekozen, zoals bv. een nieuw strijkijzer. Ze hebben duidelijk nog niet door dat dit boek ook een ontzettend praktisch kado is! Hoeveel geld kan ik niet besparen als ik voortaan zelf mijn tassen kan maken! Ik doe dus heel graag mee! Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Zo'n mooie Tilly's!
    Ik heb het boek al, maar weet al wie ik er blij mee zou kunne maken. Ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Zo'n leuk boek& zulke mooie vogels op de Tilly: Wie wil dat nu niet?
    Ik zo graag 'mijn tas' als 'mijn' boek op de mat krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Ik doe graag mee! Hele mooie tasjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Heel mooie tasjes! Binnenkort kan ik er misschien zelf maken met hulp van het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ik snap eigenlijk niet dat ik het boek nog niet heb! Heb zoveel mooie creaties in tal van blogs gezien!! Dus nou ja, je begrijpt ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Natuurlijk heb ik dat boek al! Maar een lieve vriendin van mij nog niet en ik denk dat ik haar hiermee een groot plezier zou kunnen doen :-)
    By the way, super mooie Tilly's, helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Wat leuk! Ik doe graag mee. Ik heb het boek nog niet, maar heb 'm na de taspatronen in LMV op mijn verlanglijst gezet. Helemaal mooi om er een Tilly bij te krijgen. Die zou ik cadeau doen aan een vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Gefeliciteerd met de 5de druk. Ik heb het boek nog niet, maar zag al mooie creaties in LMV. Dus doe ik graag mee.
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Ik doe graag mee. Zou leuk zijn om de zelf ge maakte tasje te tonen op mijn blogje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ik doe ook graag mee! Ik heb nog niet veel tasjes genaaid, maar dit zou een mooi begin kunnen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  148. ohh toen ik ze gisteren op instagram zag hoopte ik dat een manier zou zijn om zon prachtig tasje te bemachten!!en nu ook het boek dat op mijn verlanglijstje staat!!
    Wat een super geschenk zou dat zijn!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Nou, ik zou graag een exemplaar van deze vijfde druk krijgen! Ben een groot fan van je blog en je patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Het zou mij echt mega MEGA M E G A blij maken!! Prachtige stofkeuze!! En het boek zou mijn collectie zoo goed aanvullen, nu ik net wat handiger met mijn musjientje aan het worden ben! Het zou een uitdaging voor mij zijn om aan een van jou tassen te mogen beginnen! Groetjes Joyce Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  151. vijfde druk al! Proficiat:-)
    En ik heb dat boek nu nog niet. Ik heb het al eens ingekeken op het naaicafé om een tasprobleempje te verhelpen en ik vind het een prachtboek.
    Dan is dit dus de ideale gelegenheid om daar verandering in te brengen. *duim duim*

    BeantwoordenVerwijderen
  152. wil ik wel lezen heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Wat een superfijn boek lijkt me dat! Zou er graag wat uit willen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Ik doe ook mee! Ik gaf het boek al cadeau aan mijn mama maar zou het graag ook voor mezelf willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Ik doe graag mee, zo kan ik de naaimachine die ik van mijn oma kreeg eindelijk alle eer aandoen...

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Ik wil het boek hééél graag winnen, lijkt mij zo'n tof boek! Staat al een tijdje op mijn verlanglijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Dit boek ontbreekt nog in mijn collectie ! Een vrouw kan nooit genoeg tassen hebben !
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  158. mooie tilly zeg!!
    net iets voor mijn dochter
    het boek is dan voor mijn schoonzusje, de beginnende naaister

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Ik ben eind februari jarig. Het boek zou een fantastisch verjaardagscadeau zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Ik doe ook graag mee, en ben precies niet de enige :), Zo een mooi Tilly tasje zou ik ook wel willen maken. Of een Wiske 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. hét boek van de grote dame, die me begeleidde bij de allereerste probeersels op de naaimachine tijdens van Katoen had ik eigenlijk nog niet, en zou het wel super fijn vinden!
    groetjes, Katlijn
    ps: resultaat van het allereerste probeersel was fameus schuin gestikt, maar met de naaivaardigheden is het later wel in orde gekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Wauww wat een reacties al, maar ga het toch proberen, zou heeeel graag het boek en het superleuke tasje
    krijgen! Veel succes verder, hoop dat er nog veel leuke blogberichten komen!!! altijd genieten
    Gr. Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Het boek staat al een tijdje op m'n verlanglijst. Winnen zou natuurlijk geweldig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Ik doe heel graag mee! Zelf heb ik het boek al, maar een heel goede vriendin van me (die ik veel te weinig zie, helaas) volgt sinds dit jaar ook naailessen en zou het heel erg leuk vinden om haar eigen tassen te maken. En dan hebben we meteen ook al een reden/argument/excuus om vaker af te spreken. Mét de naaimachine erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Voor kerst stond het op mijn lijstje, maar helaas was het toen uitverkocht. Ondertussen zijn ze er terug, maar nu staat het op mijn verjaardagslijstje. 25 mei..maar dat is nog zo lang wachten. Dus nu een exemplaar winnen zou echt wel heel fijn zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Wauw, wat gaaf dat je zomaar een boek weggeeft!! Ik heb er zelf nog niet de gelegenheid voor gehad een boek van je te kopen maar doe wel graag mee met de weggeefactie.
    Ook al zijn er al over de 100 reacties toch waag ik een kans je weet nooit...
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Fijn te horen dat het boek het zo goed doet! ik ben er helaas nog niet toe gekomen om er eentje in huis te halen, dus een gewonnen exemplaartje zou hier zeker verwelkomd worden... en indien het lot anders beslist, dan kan ik alsnog naar de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS: fijne stofjes voor de tasjes, ben vooral fan van de combinatie driehoekjes met goud!

      Verwijderen
  168. Wat een leuke kleuren en motiefjes!
    Ik heb het boek al en dat zal mijn omgeving geweten hebben :-). In huis duiken er plots allerlei Tilly's en Juliettes op :-). Ik weet wel iemand die ik veeeeel plezier zou kunnen doen met jullie boek (al zou ik de Tilly wel voor mezelf houden als laat verjaardagscadeau ;-)). Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  169. oh woow! 5e druk! knappe dingen! Ik heb er nog steeds geen, ik schaam me dood zeg :D Ik doe dat dus mee :) an anders koop ik me er wel eentje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Gefeliciteerd de vijfde druk alweer 🎉 ik wil ook graag meedoen. Ik ben nog niet zo heel handig met de naaimachine maar ik vind het wel heel leuk😊 en eigengemaakte tas is natuurlijk helemaal gaaf 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Gefeliciteerd. Heel graag wil ik meedoen aan de give-away. Moet bekennen dat ik nog geen boek van jou heb.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Het boek heb ik al, zelf al een tilly gemaakt ;) Maar ik zou er wel iemand een plezier mee kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Ik had het boek voor kerst gevraagd, maar niet gekregen. Dus ik zou er heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. hoera, een leuke give-away met een naaiboek (ik ben al een paar jaar verslaafd aan naaien) en een Tilly (dochterlief zat er hier al lverliefd naar te kijken). Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Oooh, ik stond op het punt om dit boek te kopen om er een wiske2 als verjaardagskado voor het turnende vriendinnetje van onze 8- jarige zoon te maken, maar ik waag eerst hier nog eens mijn kans...

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  176. het boek staat hier ook nog steeds op mijn boekenlijst ipv op mijn boekenplank, dus zeker welkom...

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Ik doe graag mee. Dit boek staat nog niet in mijn boekenkast te pronken.

    BeantwoordenVerwijderen
  178. ik heb het boek al staan, maar mijn schoonmoeder wordt binnenkort 70 jaar en naait heel graag tassen. Het zou super zijn mocht ik dit boek cadeau doen aan haar!

    groetjes
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Een beetje gevaarlijk, want eind deze maand ben ik jarig. Het boek staat al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar ik kreeg het nog niet. En als ik het dan toch dubbel zou hebben, geef ik er eentje aan mijn beste vriendin. Naaiplezier gegarandeerd op onze vriendinnen-naaiavonden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Oh, hier waag ik ook mijn kans voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Een Tilly EN 'Mijn tas' te krijg: Waauw!
    Hiervoor doe ik heel graag mee, ik heb jouw boek nog niet en wil me heel graag wagen aan de patronen!
    Groetjes,
    Felke

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Wauw, proficiat met de vijfde druk. Ik heb het exemplaar van de bib bij me thuis, maar vervang dat graag door mijn eigen (gesigneerde?) boek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Ooooh "Mijn Tas" staat op het lijstje "Graag cadeau te krijgen voor mijn verjaardag" maar dat wil dan wel zeggen dat ik nog zou moeten wachten tot eind mei. En ik wil supergraag aan de slag, het zou dus heel tof zijn, mocht ik het al vroeger mogen verwelkomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Ik doe heel graag mee voor mijn vriendin Charlotte.
    In september zijn we samen gestart met een naaicursus.
    Ze verdient "Mijn tas"' zeker als cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Ik heb het boek al lang, maar ik kan er zeker nog een (schoon)zus of vriendin blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Alvast proficiat met de vijfde druk! Ik hoorde er al veel positiefs over waaien, maar heb het boek zelf nog niet. Het zou dus een zeer toffe cadeau zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Staat nog steeds op mijn verlanglijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Tot hiertoe heb ik alleen maar kleding gemaakt en dit boekje staat nog op mijn lijstje. Maar als ik zou winnen dan maak ik direct een tas voor op het werk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Ik heb het boek nog niet, maar het zou een geweldig verjaardagskado (voor mezelf) zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Wat leuk die Tilly!
    Ik doe graag mee, heb het boek zelf al maar ik ken wel een beginnende naaister die ik met het boek kan overtuigen zelf eens een tas te maken!
    Groetjes
    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Ik doe heel graag mee! Die Tilly's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  192. ik heb het boek al, maar doe er graag iemand anders een pleziertje mee :)

    BeantwoordenVerwijderen