woensdag 18 februari 2015

etsy love.

Kopen jullie wel eens iets via etsy? Zelf vind ik het een geweldig platform, waar zoveel (handgemaakt) moois van over de hele wereld te vinden is. Mijn lievelingsoorbellen komen zo van Zuid-Korea. En van datzelfde deel van de wereld laat ik ook regelmatig stoffen overkomen.

foto

Uren kan ik er op doorbrengen. 's Avonds, gezellig in de zetel, met een kop thee erbij. Het is als etalages kijken, maar dan vanuit je eigen living. Ik duid aan wat ik mooi vind en bij welke shops ik graag koop, zo is alles altijd goed terug te vinden wanneer ik nog eens op zoek ben naar een uniek cadeautje. Het is ook altijd heel leuk om te kijken wat de favoriete etsy-items zijn van de verschillende shopeigenaars. Het is zo een beetje als pinterest, eens je aan het 'klikken' bent, blijf je 'doorklikken' en ga je van het ene moois naar het andere.

Met vragen kan je ook altijd terecht bij de shopeigenaars. Mijn ervaring tot nu toe is daarbij alleen maar heel positief. De communicatie verliep altijd heel vlot, alsook de daaropvolgende bestelling, betaling en verzending.

Kortom, ik ben grote fan!


Set of three buttons - okapi illustration // Flying Birds Calendar - The Paper Bird Society // Gold on black tote - Toodles Noodles // Cat Pouch - Petite Mila // Calendar 2015 - Snug studio // Poster Nachtzwanen - Nina in vorm //

26 opmerkingen:

  1. Ik kan ook uren ronddwalen in de wereld van Etsy. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingetjes! Heb je toevallig ook enkele tips voor verkopers van stofjes met prints zoals op de foto?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. BonitaFabric en Land of Oh, mijn twee favorieten :-)

      Verwijderen
    2. Oeh, daar zitten leuke prints tussen! Dankjewel.

      Verwijderen
  3. Wat een leuke hebbedingen! Helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe zit dat met douane kosten enzo op etsy ? wil zo graag bestellen maar weet niet juist hoe en wat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zelf nog nooit douanekosten gehad. Ik let er wel op dat ik nooit teveel ineens bestel, en eerlijk gezegd, de Verenigde Staten durf ik nog niet aan (daarvan heb ik al te vaak gehoord dat de douanekosten enorm hoog kunnen oplopen). Maar vanuit Azië nog geen probleem gehad dus! Voor de rest is etsy ook veel Europa, dus dan is er sowieso geen probleem :-)

      Verwijderen
    2. Welke leuke stoffen webshops in Europa ken je?

      Verwijderen
  5. Oh ja, herkenbaar! Gevaarlijk voor de bankrekening soms wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ja, ik ben ook verslaafd! En nu ik die prachtige poster zie moet ik mij serieus inhouden niet meteen door te klikken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan daar ook uren rondhangen, maar voorlopig kan ik me nog inhouden. Leuk spul!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat het goed voor mijn portemonnee is dat ik daar nog niet op heb gekeken :) Super leuke spulletjes toonde je seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie selectie ;-) Ik vind Etsy ook een geweldige vitrine...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en van welke shop komen je oorbellen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. BK & JIO https://www.etsy.com/nl/shop/bkandjio?ref=l2-shopheader-name

      Verwijderen
  11. ooo, leuk he Etsy. Ik heb het al een jaar of 6 geleden toevallig ontdekt ... Zomaar, tijdens 't surfen ... Ik wist niet wat ik zag :-) Haha. En ook alleen nog maar leuke ervaringen mee gehad. Mijn favoriete ring komt van Londen ... Verslavend he!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ja! Etsy is ook heerlijk om inspiratie op te doen. Zo leuk dat je overal ter wereld kan bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel !! Thank you so much for featuring my calendar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie dingen. Ik heb er mij nog niet op gewaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb een vraagje, weet je misschien wanneer de vijfde druk van je boek in de winkel ligt, ik wil het boek graag kopen. Groetjes Chantal blogje HaakBrei-n

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ondertussen is de zesde druk aangekomen bij de uitgeverij. Standaard boekhandel en Fnac hebben normaal gezien nog boeken liggen. Ik heb zelf ook nog exemplaren liggen, dus via mij kopen kan ook. Stuur maar een mailtje als je dat wenst!

      Verwijderen
  16. Dank je wel voor je antwoord, ik wacht even totdat ik het boek bij Bruna kan kopen, ik heb van de Bruna nog een boekenbon. Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb toevallig net nog gekeken op Bruna.nl, en je boek was weer verkrijgbaar, dinsdag wordt deze hier bezorgd, groetjes Chantal Blogje Haakbrei-n

      Verwijderen