dinsdag 27 januari 2015

tweeduizend vijftien.

De eerste weken van 2015 waren er van verjaardags- en nieuwjaarsfeestjes vieren, afgewisseld met een ontspannend vriendinnenweekend en een gezellig familieweekend.  Dat laatste hebben we net achter de rug, en we voelen ons terug vol energie, om nu pas echt te zeggen: 2015, here we come!

Het wordt een jaartje om in te kaderen (maar zeggen we dat niet elk jaar?). Met zoveel leuke plannen in het vooruitzicht, lonkt 2015 enorm. Ook al weten we dat het weeral enorm druk zal zijn (hoe kan het ook anders met vier actieve kinderen in huis), we hebben al enkele lange en minder lange rustpunten ingepland, waardoor we weten dat het allemaal wel goed komt....

En dan het naaien, het creatief bezig zijn. Ik heb deze blog oh zo schaamteloos verwaarloosd. Ik ga er zowaar van blozen. Het is niet dat er hier niets gecreëerd werd. Maar het is wel zo dat het maar niet op de foto geraakt, en de maaksels alweer als cadeau de deur uit zijn voor het fototoestel eraan te pas kon komen.
Ik ga hier niet beloven dat het nu opeens zal beteren. Maar ik ga wel beloven dat ik zoveel beter mijn uiterste best zal doen om hier af en toe wat te posten. Nu ik dit heb neergeschreven, is het wel zo'n beetje de stok achter de deur....

Dan rest me alleen nog maar om jullie ook via deze weg een sprankelend, creatief jaar toe te wensen! We zijn al een maandje het nieuwe jaar in, maar wensen komen nooit te laat toch?!

25 opmerkingen:

  1. We hebben een jaar de tijd om elkaar het beste te wensen! Wensen kunnen altijd! Voor jullie ook een bijzonder fijn 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk met je mee uit naar het huis in Portugal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. spannend al dat vooruitkijken! Ik duim op een goede afloop én een super zomer!

      Verwijderen
  3. Ik heb je blog dit weekend pas ontdekt!
    En volg hem nu ook.
    Fijn om nu al een nieuw bericht te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook van mijn kant een heel fijn en liefdevol 2015 gewenst! Leuk om hier weer iets van je te lezen! Ik kijk met plezier uit naar je creaties! Lieve groet, Victorine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou ook al het beste in 2015! Voor jullie is dit een nieuw avontuur!! Spannend zeg!
    En zelfs al blog je even wat minder, door je fantastische boek ben je bijna dagelijks bij ons!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ook, hoor! Ondertussen werden bijna alle patroontjes uit HET boek gemaakt en dus...beginnen we gewoon opnieuw, he :)

      Verwijderen
  6. Het komt er wel van...wij wachten gewoon geduldig op je schrijfsels.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You're back! Blijf je een beetje? Pleasepleaseplease?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kijk uit naar die halve belofte, want dat is hier altijd fijn vertoeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kijk uit naar die halve belofte, want dat is hier altijd fijn vertoeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. laat af en toe eens iets horen, bloggen om te bloggen heeft toch ook geen zin :)
    voor jullie ook een heel fijn 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoera, een berichtje!
    Voor jullie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
    Ik hoop mee met jullie dat jullie huis af zal zijn tegen de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Om te wensen ben je zeker nooit te laat! Daarom ook voor jullie nog een heel fijn 2015 toegewenst.
    Ik duim mee dat jullie een lange, rustige zomer in Portugal kunnen doorbrengen!
    En laat dat fototoestel maar snel weer werken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wensen mogen altijd hé, daarmee ben je nooit te laat. En waw, een tweede thuis in Portugal, wat een geweldig project. Ik help jullie hopen dat alles vlot mag gaan zodat jullie daar volgende zomer een mooie tijd kunnen beleven.

    Enne, opnieuw wat meer blogberichten van jou, ik ben nu al fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2015...het brengt wat het brengt... al ben ik wel benieuwd wat je met de stofjes gedaan hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook voor jullie een héél fijn 2015. Veel succes met jullie grote project, ik duim mee dat het voor de zomer af geraakt! En stiekem hoop ik ook dat hier terug meer blogberichtjes verschijnen, want ik kom hier toch zo graag eens kijken ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een huis in Portugal... dat lijkt me een zéér zalig vooruitzichtt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook vanwege Koekje Haakje Maak je het allerbeste toegewenst voor 2015. Heb je wel gemist in bloglang omdat ik een trouwe volger ben en altijd uitkeek naar jouw post. Blij je hier terug te zien. Goede voornemens zijn gemaakt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo ik heb een vraagje over de lay-out van je blog. Hoe heb je de catogeriën gemaakt (home, mijn tas,...). Ik wil ook zulke topics maken maar ik weet niet hoe.
    Ps: love your blog, fijn om te lezen :) check mijn blog ook als je wil.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Door rechtsboven op 'ontwerp' te klikken, kom je op het scherm waar je alles kan wijzigen. Links in de kolom staat ook pagina's. Klik daarop, en je ziet hoe je pagina's kan maken en publiceren.

      Verwijderen
  19. Ik kijk mee uit naar een geweldig 2015! tot snel? :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen