maandag 20 oktober 2014

Naar de Boekenbeurs.

Begin mei kwam ons boek 'Mijn tas' uit. En ondertussen zijn we al aan onze vierde druk toe! We vinden het geweldig om te zien hoeveel knappe tassen uit 'Mijn tas' er gemaakt worden door jullie! Elke keer die prachtcreaties zien, is voor ons de ultieme bekroning van ons boekenwerk.

Begin november is het net een half jaar geleden, die geboorte van ons eerste boekenkindje.  En laat het dan nu net de boekenbeurs zijn! Wij zakken dus met heel veel plezier af naar Antwerpen, en hopen dat jullie met ons meekomen.  We zetten graag een krabbel in je boek, bewonderen met veel enthousiasme jullie creaties (dus zeker meenemen, je mooiste 'Mijn tas'-tas!) en kijken er gewoon ook erg naar uit om een praatje te slaan met de mensen achter al die creatieve breinen.


Omdat het op dinsdag 4 november ladies night is, en de boekenbeurs dan extra lang open is, reserveerden we voor die avond een tafeltje aan de boekenstand van VBK België (314-319). En als je de signeerlijst van die avond bekijkt, zie je dat we er vertoeven in aangenaam gezelschap!  Reden te meer om naar Antwerpen te komen dus.

Kom zeker eens langs bij de VBK stand, want die avond kan je er bij Jennifer en Sven, de auteurs van Het Groene Smoothieboek, de heerlijkste groene smoothies proeven (ga ik dus heel zeker doen!).  Of koop een chicklit en verwen jezelf met een glaasje cava! Met je smoothie of glaasje cava in de hand kom je dan maar tot bij ons voor een gezellige creatieve babbel!  We kijken ernaar uit!

Maar er is meer! Wij geven via onze blogs graag twee duo-tickets weg voor de boekenbeurs. Kom samen met je partner, je vriendin, je mama, je dochter/zoon .... eens langs, het zou ons een ongelofelijk plezier doen!
Maak je graag kans op één van de twee duo-tickets? Laat dan gewoon een reactie achter onder dit bericht. Zowel Nathalie als ik geven twee tickets weg. Laat je bij beide blogs een reactie achter, dan maak je dus dubbel zoveel kans. Reageren kan tot en met donderdag 23 oktober.

En dan rest er ons nog maar één ding om te zeggen:
Tot dinsdag 4 november!  We maken er dan graag een klein boekenfeestje van!

Lieve groeten,
Sofie & Nathalie

49 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee!De boekenbeurs wil ik dit jaar zeker doen.En wie niet waagt niet wint,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o leuk! Ik kom graag eens dag zeggen tegen jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOh oh oh ik wil mijn man heel graag verrassen met een avondje uit naar de boekenbeurs! En dan kom ik bij jullie eindelijk mijn exemplaar van 'Mijn tas' halen Daar zou ik nu al beginnen naar aftellen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. joepie voor de boekenbeurs! 'wie niet waagt, niet wint'
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ok het spreekwoord zegt wie niet waagt, niet wint. Dus waag ik hier mijn kans! Maar of ik iets win ? 😗

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog nooit naar de boekenbeurs geweest, maar met zo'n schrijvers die aanwezig zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben nog nooit naar de boekenbeurs geweest, dus wil ik graag m'n kans wagen om op een ladiesnight kennis te maken met het boekenwallahalla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik wil graag meedingen naar de toegangstickets. Mijn knappe nederlander is er nog nooit geweest dus dit zou een fijne eerste keer kunnen zijn.

    Groetjes sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil! Het is jaren geleden dat ik er nog geweest ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 10 jaar geleden dat ik nog naar de Boekenbeurs geweest ben maar dit jaar staat het zeker op mijn planning o.a. voor de vele nieuwe naai-boeken! Ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb zin om dit jaar nog eens naar de Boekenbeurs af te zakken, dus ik neem graag deel aan de Give-Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jullie boek al uitgebreid getest en grote fan! Ik waag graag mijn kans voor de boekenbeurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In het bezit van een aantal nieuwe tassen, kom ik graag naar de boekenbeurs. Ik wil wel een krabbel in mijn boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, ik doe mee! Kan niet wachten om dan (eindelijk) mijn gesigneerd boek te kopen :-)
    veronkiedw.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jullie mooie boek heb ik al maar ik wil het graag laten signeren op de boekenbeurs ;-)
    Groetjes Bie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ik wil heel graag nog eens naar de boekenbeurs gaan! En al net zo leuk dat ik jullie kan ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil erg graag jullie stand komen bekijken op de boekenbeurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi , ik doe heel graag aan deze actie mee want ik bezoek elk jaar de boekenbeurs en wie heb ik geluk en win ik jullie tickets en mag ik es gratis binnen , t'zou een leuke verassing zijn , fingers crossed
    mvg Linda Vandecasteele

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe ook graag mee, ik ben dol op boeken! Annie VB

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik wil ook graag meegaan naar de boekenbeurs en dus mijn kans wagen
    joosbianca@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe graag mee. Ik zie dat wel zitten zo een bezoekje !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik doe graag mee, dat lijkt me nou echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Karen lambrecht20 oktober, 2014

    Ja, goed idee voor een leuke dag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een jaarlijks dagje uit! Het zou super zijn om het gratis te mogen doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooh geweldig! Eerst en vooral proficiat met het succes van het boek! En de boekenbeurs, daar ben ik helaas al een aantal jaren niet meer geraakt, tot grote spijt! Wat zou ik graag die tickets winnen, dan kan ik niet anders! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel lang geleden gingen wij (mijn zus en ik) als kleine kindjes met mama en opa naar de boekenbeurs. Nostalgie ten top ... mijmer mijmer.....
    Dus kaartjes zijn zeker welkom. Dan neem ik mijn kids mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb jullie boek gekocht, maar zou het heel graag laten signeren door jullie...
    Die Ladies night trekt mij wel aan, ik zou wel een compagnon vinden die mij vergezelt naar Antwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb jullie boek ook en al veel gebruik van gemaakt! Een avondje boekenbeurs zie ik zeker zitten om jullie dan eens te ontmoeten! Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh, dat zie ik wel zitten, ik doe dus graag mee! Misschien kan ik jullie boek er wel kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik kijk elk jaar naar de reportages van de boekenbeurs op tv. Elk jaar opnieuw denk ik: daar wil ik ook eens naartoe gaan, lijkt me heel gezellig. Misschien is dit de unieke kans om eens te mogen gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Tim Wijsman21 oktober, 2014

    Ik wil ook heel graag naar de boekenbeurs ^_^ !

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ooh de boekenbeurs, een plaats om leuk te vertoeven en je neus te verstoppen in die nieuw reukende boeken. j'adore!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. mijn zus en ik zijn boekenwurmen (ik ned zij in het eng). Naar boekenfestijn geweest in Brussel en mijn zus teleurstellend maar 1 boek gekocht (ipv haar normale 20 boeken) dus zou het leuk zijn om haar te verassen met een ticketje naar de grootste boekenbeurs van het land ;)
    Mijn tas staat al lang op mijn aankooplijstje dus zou ik daar gebruik van maken om ineens een gesigneerd exemplaar in mijn handen te hebben en eindelijk eens die tas maken die ik al lang eens wou uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik wil ook wel eens langskomen met de kinderen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik wil supergraag komen met mijn mama, vorig jaar zijn we er niet geraakt en dat was echt een groot gemis!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. de boekenbeurs, puur jeugdsentiment. Het is weer enkele jaren geleden dat ik daar nog ben geweest, maar nu ik weet dat jullie komen,misschien toch maar eens gaan:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik waag graag mijn kans voor zo'n uitstapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe graag mee, dan kan ik mijn boeken-tas vullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Kom graag naar de boekenbeurs!

    email: friedavandenbussche@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mevrouwtje Theelepel22 oktober, 2014

    De boekenbeurs, da's super lang geleden; daar wil ik nog wel eens naartoe gaan! Dus bij deze waag ik mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jullie beiden in 'levende lijve' ontmoeten lijkt me super; ik waag dus ook graag een kansje!
    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ooh ik hou van boeken en dus zeker van de boekenbeurs! Dit zou heel leuk zijn om te winnen en om jullie te ontmoeten natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Laure Van Hulle22 oktober, 2014

    Wanneer het herfst begint te worden, begin ik al uit te kijken naar de boekenbeurs! Veel leesinspiratie opdoen om tijdens de koude wintermaanden te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Altijd al eens naar de boekenbeurs willen gaan, maar het is er nog nooit van gekomen...
    Dus ik doe graag mee en hoop dat ik voor een gesigneerd exemplaar kan gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik had al gehoopt het boek daar te kunnen kopen! Hopelijk met een gratis kaartje van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Iets om naar uit te kijken, we willen er absoluut heel graag bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen