donderdag 26 juni 2014

Fijne vakantie!

Ik weet het. Het is hier stil. Heel stil. De energie die kroop in het boek het voorbije jaar, is moeilijk terug te vinden. Na het boek kwam het gezin terug op de eerste plaats. En oh, wat leek/lijkt het moeilijk om me terug achter de naaimachine te zetten. De laatste maanden waren hier dan ook enorm druk op alle mogelijke vlakken. En de laatste weken werd die drukte nog eens in het viervoud overstegen, met ettelijke feestjes voor een dochter die afstudeert als lagere schoolstudentje en een kleuter die vanaf morgen geen kleuter meer is en bovendien ook nog eens jarig was.

Maar hé, vandaag bestelde ik terug een lading stof! Wie weet wat er daaruit vloeit. Het is toch een begin hè? En ook al beloofde ik de kinderen dat deze zomervakantie volledig voor hen is (na een vorige zomervakantie die gewijd werd aan het boekschrijven), misschien vind ik toch wat tijd en vooral zin om nog eens creatief bezig te zijn.

Ondertussen hoop ik dat jullie nog steeds foto's blijven doorsturen van jullie 'Mijn tas' creaties. Ze zijn allemaal zo ongelofelijk mooi! Eerlijk waar, ik ben telkens zo fier als een gieter als ik weer die prachtige staaltjes creativiteit in onze mailbox vind. Heerlijk!!
En wie weet worden er morgen wel heel wat juffen blij gemaakt met een Juliette, een Tilly of een Paulien? We horen en zien het heel graag!

Zelf maakte ik tijdens de hele boekfase nog eens een Wiske. Omdat het maken van die tas me ongelofelijk veel plezier bezorgde. Een versie voor de dochters, heel handig voor de sportieve kampjes die ze gaan doen deze zomer.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie toe. Gevuld met veel zon en plezier!
Tot later!!

42 opmerkingen:

  1. Heel mooi Wiske. En ook voor jou een schitterende vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie tas ;)

    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tas! Geniet van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://mumendemiekes.blogspot.be/2014/06/een-joan-voor-twee-lieve-juffen.html
    bedankt voor het leuke patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tas. En nu verdienen jij en zeker jouw gezin een heerlijke vakantie.
    Lekker uitrusten en er echt zijn voor elkaar. Geniet van alle leuke dingen samen en doe lekker nieuwe energie op.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat ik toch nog verder moet zoeken achter het boek.Ben al op 2 plaatsen geweest en daar was het niet te vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al gevonden? Probeer standaard boekhandel.

      Verwijderen
    2. Al gevonden? Probeer standaard boekhandel.

      Verwijderen
  7. Mooi!! Prettige vakantie. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit geeft zin in een Wiske! Geniet van jouw vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne vakantie! Dik verdiend! Wij kunnen wel even verder met het boek... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een pracht van een tas! Geniet van de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die Wiske maak ik ook! nu ben ik helemaal overtuigd... echt een knappe tas

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik maakte vandaag de Augustine voor de juf! Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie tas!
    Ik maakte voor de juffen Juliette x 3. Binnenkort op de blog.
    Fijne vakantie! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet van je gezin deze zomer. Hopelijk doe je voldoende energie op om vanaf september weer veel moois met ons te delen. Wiske is super !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie tas een ook voor jullie een welverdiende vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OHHHHHH! zo schoon zeg! Dit moet ik beslist ook maken!
    Have fun in de vakantie!
    Trouwens, jouw boek is MEGAAAAAAAAAAA !!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De Ida's werden hier heel goed onthaald ! (ik stuur de foto's wel nog door ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag je Ida's en oh, wat zijn ze prachtig!!! Echt een heel knap cadeau!

      Verwijderen
    2. Hihi, en ik zag dat ik geen foto's meer hoef door te sturen ;-) Zalig vond ik ze om maken, en vooral om af te geven !

      Verwijderen
  19. Voor jou ook een fijne en zonnige vakantie gewenst! Hopelijk tot snel, en wat een mooie Wiske trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gemaakt! Geniet van de vakantie en doe maar vele ideetjes op zodat we snel weer kunnen genieten van jouw mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook zeer mooi ...
    Vraagje: naar welk emailadres mag ik de foto's versturen. Ik heb het boek vr mijn verjaardag gekregen. Ik ben onmiddellijk aan de Ida tas begonnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. elisanna.fynn@gmail.com Veel plezier met het boek!

      Verwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb het boek vorige week gekocht en ben gisteren aan de Celeste I begonnen maar zit vast,ik heb je al een mailtje gestuurd en wacht (on)geduldig af op een antwoord.Tof boek in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik stuurde je een mailtje terug!

      Verwijderen
    2. Dank je wel,ben al een stukje verder op weg met de tas

      Verwijderen
  24. Zeer benieuwd welke nieuwe stofjes en nieuwe projectjes er in het najaar op je blog zullen verschijnen!!! maar eerst zalig vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi, I love your craft, is beauty, I love a colors, I follow your blog, hugs from Brazil.
    Visit my blog - Tita Carré - free patterns crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind je label mooi, is dat een strijklabel en zo jah... waar heb je die besteld?
    dank je wel!
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldig boek! Van de week Wiske I gemaakt en het volgende werkstuk uit het boek ligt ook al klaar!

    http://creabh.blogspot.nl/2014/08/kloskas-wiske-een-tas-uit-mijn-tas.html

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ziet er leuk uit!
    Mag ik vragen waar jij dit Tassen- / Keperband vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen