zondag 25 mei 2014

jullie eigen creaties uit 'Mijn tas'.

Hier en daar beginnen we al creaties te zien die gemaakt zijn aan de hand van de patronen uit ons boek 'Mijn tas'.  Wat is dat leuk om te zien!  Elke keer weer een andere stoffenkeuze, een ander detail, een persoonlijke twist ... het zijn stuk voor stuk unieke en knappe tassen!!

Op deze pagina probeer ik al die verschillende tassen een beetje te verzamelen. Voor ons een fijn overzicht, voor anderen misschien een extra inspiratiebron.  
Maakte jij ook een tas uit ons boek, stuur dan een foto van jouw creatie naar elisanna.fynn@gmail.com.  Je tas wordt dan op de pagina bijgeplaatst.  Staat de tas ook op jouw blog, geef dan de link naar je blog mee, dan zetten we die er ook bij!


4 opmerkingen:

  1. Het zijn dan ook een voor een toffe tasjes.Ik zal er zeker nog heel veel maken hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben vandaag je boek gaan halen, maar het zal nog even duren vooraleer mijn tas af is :-) Superleuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan zit je toch echt te glimmen van trots dat jullie zoveel mensen kunnen inspireren! Net ook het boek besteld, zie zoveel leuks voorbij komen...

    BeantwoordenVerwijderen