donderdag 29 mei 2014

Juliette uit 'Mijn tas'

Er werden ons al veel foto's van creaties uit 'Mijn tas' doorgestuurd. Op deze pagina worden ze gebundeld, het is voor ons echt heel leuk om te zien hoe iedereen een eigen unieke tas creëert aan de hand van de patronen uit het boek!

Eén van de favorieten blijkt Juliette te zijn.  Nathalie 'Fynn' maakte zelf ook een variatie op deze clutch en hertekende de flap.  Op haar blog kan je het patroon daarvoor downloaden om er zelf mee aan de slag te gaan...



Aan iedereen die het boek kocht: nog heel veel creatief plezier met 'Mijn tas'!

11 opmerkingen:

  1. Leuk, jullie inspiratie-mapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel leuk boek. En ik ben al naar Nathalie haar blog geweest en heb het flappatroontje mee genomen zodat ik mijn volgende Juliette eens op deze manier kan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk was hij er dan, na al die mooie resultaten die ik al zag kon ik niet wachten. Maar nu is hij in Nederland ook uit en ligt hij hier op tafel. Maar ja nu heb ik een probleem, welke ga ik eerst maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mon Petit Dada29 mei, 2014

    Echt een geweldig boek!! :) Ik ben ZO BLIJ dat ik het eindelijk in huis heb. Kan niet wachten om er in te vliegen. Een hele dikke proficiat voor de twee dames achter dit boek!! I LOVE IT!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onder het motto 'derde keer goede keer' heb ik na drie Standaard boekhandels eindelijk het boek te pakken gekregen.
    Fan van de lay-out, fan van de tassen.
    Wordt vervolgd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook nog op de valreep HET BOEK kunnen bemachtigen (dankzij de bon uit La Maison Victor)! Ik weet nu al dat ik niet zal kunnen kiezen wat ik eerst zal maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi zo cool, de mijne staat er bij ;-) Is een super patroontje en wat een leuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik kon het gewoon niet laten om er eentje te maken voor een geluksswapje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om mijn tas hier terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig collectie van tassen. Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden naar het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je boek is hartstikke mooi geworden, maar ik vind het zo jammer dat je het gewone bloggen nu een beetje hebt opgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen