donderdag 8 mei 2014

in de krant.

Vorige zondag stond er een artikel over ons boek in De Zondag. Dat tassen maken hip is, hoeven we jullie niet meer te vertellen!


De verkoop van ons boek verloopt ondertussen als een sneltrein. Het doet ons ontzettend veel deugd om al jullie enthousiaste reacties te horen en te lezen op Facebook, blog, instagram en mail.  Dank jullie wel!!!

Dit gaat dan over de verkoop in België, want in Nederland is het boek helaas nog niet te verkrijgen.  Daar waar ons initieel gezegd was dat het boek in beide landen op 5 mei ging verschijnen, is deze datum in Nederland verschoven naar 27 mei. De Nederlandse uitgeverij biedt ons boek aan in de zomeraanbieding, vandaar.

Graag herinneren we jullie nog eens aan onze aankomende signeersessies, komende vrijdag en zaterdag.  
Op vrijdag 9 mei kan je ons tussen 14u en 15u30 vinden bij Van Rooy in Mechelen.  Het boek zal ook daar te koop zijn.
Op zaterdag 10 mei kan je ons tussen 11u en 12u30 vinden in de Standaard Boekhandel in de Diestsestraat in Leuven.  Aan deze laatste signeersessie is ook een give away gekoppeld waar iedereen die langskomt automatisch aan meedoet. De Stoffenkamer en fournituren.nl gaven beide een mooi cadeau om uit te delen!
Hopelijk tot dan!!

Groetjes,
Nathalie & Sofie


36 opmerkingen:

  1. Fantastisch zeg, dikke pluim hoor! En kom zeker eventjes langs in Leuven zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het boek dan ook te koop tijdens de signeersessies?
    (ik stel me de vraag omdat ik hier en daar al las dat ze overal uitverkocht zijn...)
    Groetjes en dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij de Standaard in de Diestsestraat In Leuven was het uitverkocht, maar het ging terug binnenkomen en ik heb een exemplaar laten reserveren. Nu krijg ik een mail dat het niet lukt omdat het uitgeput is bij de leverancier. Dat lijkt me een stormverkoop!

      Verwijderen
    2. Ik heb net gebeld met de winkel in de Diestestraat. Morgen worden er boeken geleverd voor de signeersessie. De mail die jij kreeg is een standaardmail, omdat het dus inderdaad effectief uitgeput is bij de leverancier ;-)

      Verwijderen
  3. Ik ben het boek maandag meteen gaan halen en ik kan niet wachten om er iets uit te maken (spijtig dat een mens ook nog moet gaan werken en een huishouden heeft :-) ) En het zal ook nog een moederdagcadeautje worden...
    Ik ben fan!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel leuk om te horen!! Veel plezier ermee!

      Verwijderen
  4. Ik kan het boek hier in de boekhandel helaas nergens vinden... Zal al wel weg zijn dan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van waar ben je ergens? Bij Fnac zou het nog te vinden zijn, ook online is het daar nog op voorraad.

      Verwijderen
    2. Antwerpen. Bij de Standaard waren ze op en bij Fnac leken ze ze niet te hebben.. Maar ik zal komende week nog eens gaan kijken dan. Bedankt voor de tip!

      Verwijderen
  5. Altijd leuk om in de krant te staan om een leuk boek te promoten!Succes de komende dagen,jammer genoeg is Leuven en Mechelen nogal ver van ons en ik moet voormiddag werken,dus de tijd te kort om af te komen maar wie weet komen jullie ook eens tot Limburg?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amai waauw, leuk dat het zo goed gaat!! ik zet het op mijn verlanglijstje voor later dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat er een artikel over jullie (boek) in de krant stond. Ik hoop dit boek ooit eens in mijn bezit te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het boek op 29/04 besteld in de standaardboekhandel in Roeselare en heb vandaag nog een mail ontvangen dat het nog niet steeds niet beschikbaar is. :( Ondertussen gebeld naar een andere boekhandel en daar is het wel binnen, JOEPIE, vlug een boek gereserveerd en morgen ga ik het ophalen. Proficiat met jullie artikel in de krant

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bij de standaard in asse is het niet beschikbaar en de dame zei dat ze het ook niet kon bijbestellen ... jammer
    Maar ze zei wel dat jullie een actie gaan doen met Maison Victor dus nog even wachten dan tot mijn abo er is

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wil het boek ook! Stiekem hoop ik dat te krijgen voor moederdag maar de kans dat mijn vent dat gaat doorhebben is nogal klein denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tip: Probeer nog een krant De zondag te bemachtigen en laat hem dan rondslingeren in huis. Wedden dat het lukt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kocht mijn exemplaar maandag. Knap werk van jullie, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kocht het boek en ben super fan. Maakte de juliette al! Zo leuk!
    Ik maak reclame! :-)
    http://aj-stoffenspulletjes.blogspot.be/2014/05/mijn-tas-de-juliette.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben even gaan kijken op je blog :-)
      Heel erg bedankt!!

      Verwijderen
  14. Het boek is hier in west vlaanderen nergens te verkrijgen. Ik heb elke standaardboekhandel in de streek gebeld. Nergens beschikbaar. Heb het nogthans al 4 weken geleden besteld. Zal geduld moeten hebben. Maar al die positieve reacties maken het er niet simpel op. Alvast proficiat met jullie boek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het boek gevonden in de boekenwinkel "de zondvloed" in Roeselare

      Verwijderen
    2. Het boek heb ik gevonden in de boekhandel 'de zondvloed" in Roeselare

      Verwijderen
  15. Oef, zonet nog een exemplaar weten te bemachtigen op de site van fnac. Ook hier in Limburg kregen we overal de boodschap dat het uitverkocht en niet bij te bestellen was...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Maryvonne13 mei, 2014

    27 mei is dus precies mijn verjaardag! Dat moet wel het lot zijn! Ik ben heel nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik ben heel blij met het boek en mijn eerste creatie staat al op mijn blog. Maar er worden zeker nog vele projectjes uit dit boek gemaakt hoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben eens gaan kijken, de clutch ziet er prachtig uit!

      Verwijderen
  18. Ik heb mijn exemplaar eind april gereserveerd bij de Standaard Boekhandel in Eeklo. Ik kreeg als antwoord dat het maar eind mei uitkwam. Toen ik hen vorige week mailde dat het reeds verschenen was en of ik een exemplaar kon komen afhalen, kreeg ik geen reactie...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je ondertussen al je boek gekregen?

      Verwijderen
  19. Ik bestelde , én betaalde online bij de Standaard Boekhandel op 26 april. Ook ik heb nog geen exemplaar ontvangen en we zijn inmiddels 23 mei. Volgende keer toch even nadenken alvorens bij de Standaard boekhandel een bestelling te plaatsen. Dit is niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad niet leuk! Normaal gezien moet het er nu wel liggen. Als je me even zegt welke Standaard Boekhandel het is, dan kijk ik het na voor jou.
      Bij bambiblauw verkopen ze het nu ook in de webshop, anders daar bestellen indien je bog niet betaald hebt bij de Standaard Boekhandel.

      Verwijderen
  20. Hoi Elisanna, ik had het boek bij bol.com besteld, maar die hebben de bestelling geannuleerd. Kun jij mij vertellen waar en wanneer het in Nederland te verkrijgen zal zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanaf 27 mei in de boekhandel in Nederland (welke juist, dat weet ik niet)

      Verwijderen
  21. Lindo seu blog...
    Parabéns..
    abraço
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen