maandag 28 april 2014

we signeren...

in onze thuisstad Leuven (met give away!) en in Mechelen.

Over exact 1 week zal Mijn tas in de boekenwinkel liggen. En we vliegen er meteen in met twee signeermomenten.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 9 mei kan je ons tussen 14u en 15u30 vinden bij Van Rooy in Mechelen.  Het boek zal ook daar te koop zijn.  Als je dat wilt, zetten wij er graag onze naam in. Op hetzelfde moment gaat er een demonstratie door van de Pfaff naaimachines. Wij werkten de projecten in ons boek af met Pfaff machines van Van Rooy, bij deze demo-namiddag wilden we dus zeker graag aanwezig zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 10 mei kan je ons tussen 11u en 12u30 vinden in de Standaard Boekhandel in de Diestsestraat in Leuven.  We voorzien jouw boekexemplaar dan graag van een handtekening en vinden het vooral leuk om andere creatievelingen te ontmoeten.
Kom dus zeker eens langs voor een babbel en/of een handtekening.  Dat laatste vinden we zelf nog vrij bizar, we zullen nog even moeten oefenen om een deftige signatuur neer te pennen :-)

Maar er is meer dan dat.  Onze fournituren sponsor fournituren.nl en één van onze stoffensponsors De Stoffenkamer maakten beiden een leuk pakje dat we mogen verloten onder al diegenen die langskomen op zaterdag in Leuven!
  • fournituren.nl geeft een mooie grote naaidoos (bekleed met een paardenstofje) weg, gevuld met garen en andere fournituren.  
  • De Stoffenkamer maakte een prachtig pakketje bestaande uit een cadeaubon van 25 euro en twee mooie stofjes met bijpassende paspelband en garen.
Kom je zaterdag langs, dan noteren we je gsm nummer.  Om 12u30 trekken we daaruit de twee winnaars.  We brengen je via sms op de hoogte, je pakje kan je dan afhalen bij de Standaard Boekhandel.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

signeer-Fe

23 opmerkingen:

  1. spannend! De kaft ziet er al veelbelovend uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lap, ik ben op yogaweekend op 10 mei :-(.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd, het ziet er alvast geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met jullie boek en signeer dag.Ik kan jammer genoeg niet komen want ik moet werken.Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jammer, ik kan er niet raken in Leuven op die datum.
    Ik wens jullie alvast heel veel plezier en ik ben echt benieuwd!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier op jullie signeerdag.ik heb alvast net mijn boek betaald

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga proberen om nog voor de middag aanwezig te zijn, altijd leuk de dames achter de creatieve uitspattingen eens te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuven op 9 mei had ik leuker gevonden ;-) Ik wens jullie in elk geval een signeersessie met veel volk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk, wel jammer dat ik zaterdag moet werken, anders kwam ik langs in Leuven

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dedju, die zaterdag lukt nu net niet. Hoewel ik maar al te graag een gesigneerd exemplaar in de wacht zou slepen. Ik hoop vurig dat er nog signeersessies komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Boek gisteren gekocht; LOVE IT :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In Hasselt waren de boeken al uitverkocht... ik naai niet meer maar ga het boek toch kopen misschien dat mijn zus er iets uit kan maken voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vandaag het boek gekocht! Het is gewoon de MAX!!! Weet alleen niet kiezen wat ik eerst ga maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helaas! Hier in Koksijde bij de Standaard Boekhandel is het boek nog niet te krijgen... Pas tegen het einde van de maand volgens de verkoopster...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij fnac zijn er nog te vinden :-) ook online bij fnac. Op veel andere plaatsen inderdaad uitverkocht...

      Verwijderen
    2. ja, ik heb jullie boek ondertussen bij Fnac gekocht en zit nu te piekeren over welke tas ik het eerst zal maken...

      Verwijderen
  15. Waar kan je het boek al verkrijgen??? Razend benieuwd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op veel plaatsen ondertussen uitverkocht. Maar bij fnac zijn ze nog te verkrijgen !

      Verwijderen
  16. Waar kan je het boek al verkrijgen??? Razend benieuwd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeeej ik heb het ook :) echt heel mooi gemaakt! Heb het in de fnac gekocht (had een bon van daar :))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. juist het boek online besteld (fnac).

    BeantwoordenVerwijderen