vrijdag 11 april 2014

Tadaaa!

Jullie hebben er lang op moeten wachten (wij ook), en misschien hebben sommigen hem al gespot op de website van de uitgeverij, maar hier is hij dan, onze cover! Zomers, licht en zo goed de sfeer van ons boek weergevend. Voor onze Nederlandse overburen zal de cover er lichtjes anders uitzien, met oranje rug en oranje letters.

Charlier en Duron. Mijn tas. Houtekiet. 3D

En dan even in het kort wat er op de achterflap staat:
In Mijn tas bundelen we 12 concepten.  Aan de hand van foto's en patronen op ware grootte leggen we stap voor stap uit hoe je er zelf aan begint en hoe je tot een mooi eindresultaat komt.  Elk concept wordt in twee uitvoeringen voorgesteld. Gebruik een andere sluiting, een ander hengsel of gewoon een andere stof.  Maak de tas groter of kleiner, of herteken de hoeken en de flap.  Je tas zal er steeds anders uitzien.  Bij elk concept geven we dan ook de nodige tips, om met één idee meer te doen dan enkel het patroon te volgen.

We hebben er echt met hart en ziel aan gewerkt.  Eind november was ons werk klaar en konden we niet wachten om het in boekvorm te kunnen zien.  Dat alles wat langer op zich liet wachten hadden we helaas niet zelf in de hand.  Maar het lange wachten is nu afgelopen en vanaf 5 mei zal Mijn tas zowel in Vlaanderen als in Nederland in de boekhandel liggen!

Groetjes,
Fynn & elisanna

PS: binnenkort kondigen we nog een leuke signeersessie aan (houd alvast de voormiddag van 10 mei vrij) mèt weggevertjes van enkele van onze boeksponsors! Houd het hier dus in de gaten....

Volgend 'Mijn tas' blogbericht op woensdag 16 april : dijkdrie en onze fotoshoot

70 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super!!!!! proficiat!!! is ie al ergens bestelbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij o.a. Standaard Boekhandel en Bol kan het al gereserveerd worden. (ik zie dat daar wel nog een verkeerde release datum bijstaat...)

      Verwijderen
  3. Hij ziet er prachtig uit! Bij Bol ging ik al eens kijken of hij er al was en daar vond ik inderdaad twee covers. ;-) En dan nu: rust! Of neen, signeerstress... ;-) Geniet ervan dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige cover! Gefeliciteerd, allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er veelbelovend uit !! Heel mooie cover!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie cover alvast! benieuwd naar welke soort tassen er allemaal instaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige, veelbelovende cover! Leuk zeg, ik ben heel benieuwd.
    En wat grappig dat Nederland de oranje versie krijgt en Belgie de blauwe...wat zou daar achter zitten?
    Veel genietplezier de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig uit! Alvast een dikke proficiat! Organiseren jullie ook een verzending van gesigneerde exemplaren of moeten we langskomen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn we nog aan het bekijken :-) We houden je via de blog zeker op de hoogte!

      Verwijderen
    2. Doe maar, want ik wil toch de Belgische! ;)

      Verwijderen
  9. Oooo jippie!!! Gefeliciteerd! Kan bijna niet meer wachten;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super !!!!!! ziet er erg mooi uit (zoals we van jullie verwacht hadden) !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eindelijk een boek dat ik graag zal kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super!!! ik kan niet wachten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook hier proficiat met jullie boekenkindje!
    De frisse cover ziet er alvast prachtig uit, ik kan bij a niet wachten om ook de inhoud te bewonderen!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat! ik weet al wat ik wil voor mijn verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat! Dat ziet er tof uit. Weer eentje voor op het verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw, ziet er keitof uit! Koop ik zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat !! En nog net voor moederdag beschikbaar. Zal hier eens een hint moeten geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat, super stylish cover!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er prachtig uit! Helemaal jullie stijl! Vind het wel grappig dat de overburen oranje krijgen ;-) nog eventjes geduld dus nu en dan het perfecte moederdagcadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie cover! Ik kijk er al erg naar uit! Een opgestuurde signeer versie zou super zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. proficiat, niet goed voor mijn portemonnee. maar ik moet en zal hem hebben. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super heb hier nog enkele toffe stofjes liggen, wat ga ik me uitleven. Ik ben super benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd en mijn vingers kriebelen al om eraan te kunnen beginnen! Succes verzekerd ...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog eventjes wachten... maar waarschijnlijk het wachten waard...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie cover! Ik kan niet wachten om er aan te beginnen. Mijn naaimachine roept...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er veelbelovend uit! Ben nieuwsgierig naar de binnenkant.
    Fijn weekend vanuit Noord-Hollamd.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oké we weten wat we voor moederdag willen!!! (wel geen pre-order bij bol meer voor mij, deed dit ook voor mini home couture en dikke miserie geweest)
    kijk er al naar uit
    en djuh den 10de mei kan ik al ni meer vrij houden want ben dan op worshop bij den depot (tenzij jullie daar de signeersessie houden natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik kijk er zo hard naar uit! jammer dat ik 10 mei niet in het land ben, vertrek 6 mei naar portugal, dus zal op 5 mei nog rap naar de boekenwinkel spurten :-) een dikke proficiat alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. O daar kijk ik al naar uit en zou een signeerversie zeker tof vinden . Dit boek moet ik zeker hebben en dit net voor mijn verjaardag.en toeval of niet de naaimachine is nu net deze dat ik waarschijnlijk ga kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. juist op tijd voor Moederdag!! ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi! Ik kijk er al naar uit om in te bladeren en er dingen uit te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Proficiat met het boek ! Knap gedaan van jullie ! Mijn verlanglijstje begint stilaan wel flinke proporties aan te nemen, maar die moet en zal erbij staan ;)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ziet er super uit! Ik ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super!! staat( al heel lang) op mijn verlanglijstje....
    Maar wat is het verschil tussen de vlaamse en nederlandse versie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is geen verschil in de inhoud hoor. Enkel de cover verschilt lichtjes (op vraag van de uitgeverij).

      Verwijderen
    2. Dan ga ik voor de vlaamse variant, deze spreekt mij het meest aan!

      Verwijderen
  35. Oh, van harte gefeliciteerd, Sofie! Ik ben blij in jullie plaats, hij ziet er prachtig uit. Ik hou 10 mei alvast aangekruist in mijn agenda, ik las die datum trouwens net ook bij Kim Leysen (da's dan twee vliegen in één Leuvense klap :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuk nieuws!! Ziet er heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuk nieuws!! Ziet er heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat geweldig, kan niet wachten tot het mei is!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super dikke proficiat aan jullie beide! En dat het nu maar vlug mei zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. De cover is een pláátje!! Prachtig...

    Ik hou je boek in de gaten, want tassen is toch wel héél iets anders dan jurkjes en rokjes maken heb ik gemerkt toen ik een tas voor Bridget had gemaakt. :D Dus ik ben héél benieuwd.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw! Dat het maar snel Mei mag zijn! Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh ziet er al super uit! Ben benieuwd naar de inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dat ziet er fris en vrolijk uit! Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik kijk er naar uit om jullie boek te zien.Ben pas aan het naaien en tassen hebben tot nu toe de voorkeur,die heb je nooit genoeg ;-) Ene dikke proficiat voor het uitbrengen van een eigen boek.Groeten C. Vaesen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Met hard en ziel, daar kan ik me iets bij voorstellen :)
    En het ongeduldig wachten ook :D
    Al kan ik nu even ook niet wachten om hem te kopen, ik tel mee af!
    Geniet van alles wat komt, en van harte gefeliciteerd dames!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. WAUW! Dat ziet er mooi uit! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ook voor jou: enorm proficiat! Het ziet er veelbelovend uit! Wat een prachtige cover!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ohhhh, wat een mooie cover!!! Dat beloofd!!!!
    Moet ik echt nog tot 5 mei wachten??? :-))))
    Véél succes en geniet er maar lekker van!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Proficiat!! Heel frisse cover! (en echt, de Nederlandse versie in oranje? zien ze daar niet graag turquoize??)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. mooie stijlvolle cover! proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dat ziet er een heel mooi boek uit. Benieuwd. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. hehe, oranje voor de nederlanders, goed gekozen! Maar ik vind de blauwe versie alvast prachtig! Ik ben héél benieuwd om het boek in te kijken! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Enkele weken geleden kocht ik jullie boek in een Belgische Standaard Boekhandel. Prachtig boek! Maar telkens als ik het vastnam (ik blader er veel in), dacht ik dat er iets niet klopte... Gisteren viel mijn frank (of euro): het is een oranje uitgave! Wil dit zeggen dat de blauwe reeds uitverkocht is? Of dat de oranje zowel in België als in Nederland verkocht wordt...? Maakt niet uit hoor, welke kleur het is, de inhoud blijft evengoed! Groetjes, Leen

    BeantwoordenVerwijderen