maandag 10 maart 2014

give away in 3D.

Dat wij creatieve kinderen hebben, dat wisten we al lang.  Knutselen met papier en lijm, het is zowat één van hun favoriete bezigheden.  Ik kan daar echt van genieten, van de creaties die ze dan tevoorschijn toveren, meestal gepaard gaande met een mooi verhaal gevuld met fantasie.

Binnenkort heb ik hier thuis weer enkele jarigen.  Een verjaardag mag hier niet ongemerkt voorbij gaan.  We zoeken naar de juiste versiering, geschenkjes in een leuke verpakking en een originele verjaardagskaart.  Toen ik bij Bercadeau de 3D wenskaarten van Mibo zag wist ik meteen dat die hier een schot in de roos zouden zijn.  Ze zijn niet alleen enorm mooi en uniek, ze zijn ook voorzien van een template om van het voorgestelde figuurtje een 3D te knutselen.








Voor Lukas wordt het zeker en vast de tijger.  En voor onze bijna jarige Anna kies ik alvast de zebra, of misschien toch de uil?  Het wordt moeilijk kiezen...
Het leuke is dat ik twee sets van twee kaarten mag weggeven. Wil je graag twee Mibo 3D wenskaarten ontvangen? Schrijf dan in een reactie onder dit bericht wat jou favoriete bercadeau item is en zet er meteen ook bij welke twee wenskaarten je graag zou ontvangen moest je tot de winnaars behoren.  Meedoen kan tot en met 16 maart, daarna worden er willekeurig twee winnaars uitgepikt.



113 opmerkingen:

  1. Ooooooooooh! Dat vosje wil ik erg graag winnen! Prachtige webshop, ik ben fan van de muurstickers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *superleuk* Ik kies voor de leeuw en de zebra..

    Merci trouwens voor de link van bercadeau, ze hebben daar heel wat leuks..
    van retro wekkers en muurstickers tot bakvormen met dinosaurussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De dinosauruskoekjesvormen!
    Ik doe heel graag mee voor de vos en de tijger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ajee, hier zocht ik dus al lang naar voor men klasje, ondertussen heb ik het met een mindergoed alternatief moeten doen. De olifant en leeuw staan in men top 2

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, ben fan van de Mark Brothers, cable organizers. Properder dan mijn eticketten die ik eraan doe. De uil en de aap zijn mijn toppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De retro wekkers! De evolution boekensteunen vind ik ook geweldig maar de wekkers daar ben ik op slag verliefd op geworden! Van de kaarten vind ik het vosje en de aap erg leuk al is het moeilijk kiezen want de leeuw is ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke website is dat! Zoveel leuke hebbedingetjes, maar de Moustache wandklok is toch wel favoriet. Eentje om te onthouden!
    Moeilijk kiezen dus die kaartjes. De zebra vind ik het leukst en daarbij dan misschien die stoere tijger?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeu ! Alweer een fijne webshop ontdekt. Mijn absolute favoriet is de retrowekker. Zo heb ik er mezelf al eens eentje cadeau gedaan. Wat de kaartjes betreft: ik heb echt geen voorkeur. Laat ons zeggen... de aap en de tijger? of de aap en de vos? of toch maar de leeuw?... Kortom: het maakt echt niet uit, ik vind ze allemaal super !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stupidstiksel10 maart, 2014

    Wauw leuk allemaal! Ik zou die hele webshopwel willen: muurstickers zijn top! Aapje en uil zijn onze favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh die tijger en vos zijn fantastisch! Ik ben fan van de grappige waterdispensers met het vogeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh tof zeg! Ook hier is knutselen met papier een van de favorietste bezigheden van de kinderen! Daaromdoe ik graag mee met deze give away. Voor mij de tijger en de leeuw! Beiden met grote alerte ogen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is niet moeilijk! Mijn favoriet zijn ongetwijfeld de dinokoekvormpjes (zo eentje kreeg ik al voor mijn verjaardag, mijn liefje kent mij goed). En als ik win, had ik graag de tijger en de uil als wenskaartjes gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De stempels vind ik geweldig! Leuke site, hopelijk blijft er nog iets over in mijn portefeuille ;)
    Ik vind de aap en de olifant het leukst! Maar de zebra eigenlijk ook wel, ik ben met alles blij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zo tof! Das een geweldige site eh! Ik ben fan van het vormpje om een eitje te bakken! en de 3D dinosaurus koekjesvorm! en de verpakkingen!
    De kaartjes zijn idd ook super! als ik win, wil ik graag het vosje en de zebra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke site! Ik vind de 3D dino koekjes geweldig, en de koekjes stempels eigenlijk ook wel. Maar ik zou gerust nog een uur op de site kunnen rondneuzen!
    Mijn favoriete diertjes van de kaarten hier zijn de tijger en het vosje. Al zijn ze allemaal wel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben verliefd op de uil, maar de aap vind ik ook wel iets hebben.

    Ohhh je hebt me weer iets aangedaan. Ik ben al 10 minuten aan het surfen op bercadeau.be en kan niet kiezen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dan zouden het sowieso het aapje en de tijger zijn, DE dieren waar onze zoon zich verwant mee voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik ga voor de aap en de tijger! want tegen onze kleinste pruts zeggen we wel eens aapje, want hij aapt zijn grote broers na :) en de tijger die kan hij zo mooi nadoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke webshop; ik vind vooral de 'makedo find & make' robot zalig!
    En als ik win kies ik voor de leeuw en de vos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke shop. ben fan van muurstickers

    ik kies voor leeuw en vos
    fany

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zoveel moois......De stempels en labeltjes vind ik het tofste. Favoriet de uil en zebra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi. Ik blijf de houten krijtbord-laptop geweldig mooi vinden.... En als ik win, graag de vos (die boekentas hebben wij hier!) en de tijger.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alles is zo mooi, ik ga voor het geschenkpapier. En de olifant en de zebra...daar heb ik een boontj voor! Dankjewel voor deze kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi, zeg! De vos, de uil en de tijger genieten mijn voorkeur. Zou leuk zijn om deze één van deze te winnen aangezien de maand maart bij ons feestmaand is. Zowel mijn dochters, metekindje en ikzelf mogen deze maand kaarsjes uitblazen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ga mijn kans wagen sie! Ben enorme fan van de krijtbord laptop. Ooit gezien in Amsterdam en daar gigantisch veel foto's van gemaakt met de bedoeling dat ooit na te maken maar ik ben handiger met stof dan met hout dus het is er nog niet van gekomen. Qua wenskaarten zijn de uil en de tijger favoriet! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. de cadeaulabeltjes zijn geweldig, nog nooit van deze wegshop gehoord, maar zal er zeker een keertje bestellen. de wenskaarten van de tijger en de leeuw zullen zeker in de smaak bij mijn jongens vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik wil ook graag meedoen!
    Onzen Cyriel heeft een olifant als symbooltje (zowel zijn knuffel als zijn doopsuikertjes waren in de vorm van een olifant) en onzen Achiel heeft een aapje (idem als knuffel en doopsuikers). Deze zijn dan ook onze favorieten! Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben fan van de stempeltjes, meer bepaald dat met 'surprise inside' erop. mocht ik winnen, dan ga ik voor de tijgers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ze zijn geweldig! Ik heb drie van die plooi-konijnen, en binnenkort met Pasen haal ik ze nog eens tevoorschijn :-)
    De eivormhouder (Sunnyside) vind ik echt wel een topper, en de zebra en leeuw zijn mijn favoriet, zeker weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Cookie stamp: eat me. Enne..wat betreft de kaarten zou ik gaan voor de zebra (hilarisch die wimpers) en de olifant.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wahhhh, zo wijs jong! Ikke ga voor zebra en leeuw of tijger!
    Gr.
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gek op leuke wenskaarten! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh de kinderkamer muurstickers zijn leuk!!!!!

    En van de kaarten kies ik voor de uil (voor mijn zoontje van 8 die meeloopt met een valkenier en gek is op uilen!) en voor de leeuw!

    Groetjes aimee

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oooh, dat is niet zo moeilijk: mijn dochter is 5 en helemaal gek van apen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel graag doe ik mee! Welk diertje dan ook. Liefs! Jasmin P., Borgerhout

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Och, super website: ik vind die muurstickers super. Ons appartement is beneden volledig in verschillende kleuren wit geschilderd, boven nog niet. Maar zodra dat gedaan is, wil ik daar zeker en vast een muursticker in de gang :-). Laat me maar dromen...
    En ondertussen vind ik de zebra en het vosje het mooist :-). Bedankt voor deze toffe give-away xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik vind ook de koekjesvormpjes het leukst. En wat de kaartjes betreft: zeker weten het vosje en de aap, al is het maar omdat mijn anderhalfjarige zo mooi 'oeoeoe' zegt als ze een aap ziet :) Maar eigenlijk maakt het niet zo uit wat ik win hoor, leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ooooohhh leuk! Mijn jongste krijgt volgende maand een nieuw bed in boomhutstijl en hij wil een jungle kramer. Hij is gek van tijgers en ik vind de olifant wel wat voor mijn oudste. En de rode retro wekker op de site is het helemaal voor mijn oudste. Die is nu in de ban van leren klok kijken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuke give-away en wat een leuke webshop...
    Van de kaartjes zijn het vosje en de zebra zijn echt fijn...
    En de webshop biedt heel wat leuks, waaruit moeilijk te kiezen valt, maar dan toch maar de prachtige Evolution boeksteunen en de stempels van Miss Honeybird.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik vind de sleutelhangers van Qualy wel heel erg leuk. Eigenlijk kan ik niet kiezen, want de cookie stamp en de eivormhouder zijn ook erg leuk.
    Als ik win vind ik de zebra en de leeuw (of vos, of aap, of tijger) het leukst! (kiezen is echt een groot probleem hier)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ideaal voor mijn ook zo creatieve kroost, vooral onze 2e van 9jaar verslindt papier! plooien, samenplakken, collages maken, frommelen, ... je kan het zo gek niet bedenken, ze doet het met papier. Ik doe dan ook graag mee voor de zebela (tot haar 4 jaar kon ze zebra niet juist uitspreken;-) ) en de uil. Als ik win, dan mag zij haar talenten bovenhalen en hopelijk heeft ze er veel plezier aan.

    Zeker bedankt voor zo'n leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. De retrowekkers zijn supertof! De zebra en het aapje zijn mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. De stempels zijn geweldig. Hier in huis een fanatieke olifanten liefhebster (dus die zou geweldig zijn) - en als tweede kan ik niet kiezen tussen de superschattige zebra en vos.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oooh wat een leukerds!!! Hier zullen ze de leeuw en de tijger super vinden! Dus ik doe graag mee!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ja die 3D is geweldig. Ik wou een 3D geboortekaartje maar dat was blijkbaar niet zo evident om te laten drukken in klein oplage. De pick your nose drinkbeker zijn geweldig! En ik kies als diertjes de vos en de tijger!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Heel veel leuke muurstickers hebben ze daar. Een favoriet kiezen is moeilijk: draken, dinosaurussen of toch maar het prinsessenkasteel .... twijfel twijfel.
    De tijger is voor mij de absolute nummer 1 in de wenskaarten, met een mooie tweede plaats voor het vosje. Zijn ze moeilijk te maken?
    Mijn knutselende sloeber is nog maar 5 en dit ziet er misschien wel wat te fijn uit ...

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh ik had ze al enkele keren gezien en ze zijn zo schattig he. De wekkers staan al een tijdje op mijn verlanglijstje.
    Qua 'kaartkeuze'... Ik vind ze eigenlijk allemaal mooi!!! Ik doe met véél plezier mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. My first laptop vind ik echt super.
    Als dieren kies ik de zebra (die wimpers, prachtig) en de uil.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Echt moelijk om maar 1 ding te kiezen op die site, maar als ik moet kiezen is het toch de Handgemaakte stempel "open me" van Miss Honeybird! En bij de kaartjes zijn mijn favorieten de leeuw en de zebra! Echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat leuk al die kaarten, en nu maar kiezen. Wauw, wat is dit moeilijk zeg.
    Moest ik toch moeten kiezen dan kies ik de uil en de olifant en ja ... misschien toch een beetje geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. De dinovormpjes zijn super!
    Het vossen- en apenkaartje vind ik de leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik ben fan van hun retro-inpak-papier.
    Dochterlief is gek op dieren, in de dierentuin, duplo dieren, verkleeddieren van den ikea, little people dieren dus doe ik heel graag mee aan deze give-away.
    En als we winnen gaan we voor zebra en de olifant :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Waaw! Wij gaan voor de aap en de leeuw!
    I love de stempels xje

    BeantwoordenVerwijderen
  54. heel mooi, mijn dochter knutselt ook heel graag

    BeantwoordenVerwijderen
  55. De zebra vind ik super, die wimpers zo vrouwelijk. Ideaal voor mijn kleine meid haar verjaardag binnenkort. En van op de site blijf ik eeuwige van Blafre: doe mij dan maar de lunchbox met het uiltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. zeker en vast de zebra met de sexy oogopslag man man wat een wimpers...

    BeantwoordenVerwijderen
  57. de stempels van miss honeybird.
    De kaarten van de aap en leeuw .

    groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wauw ze zijn allemaal heel mooi.Mijn voorkeur gaat naar het uiltje

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Amai! Heel mooi allemaal! Het liefste zie ik het aapje en de olifant :)
    Groetjes Miek!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. De aapjes zouden leuk zijn voor mijn zoon en zijn vriendje, want zij zijn samen de 'apen' (de oudsten) in het dierenrijk van de klas.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. allemaal leuk! de uil en de vos zijn wel mijn voorkeur!
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  62. De werktafel bij ons ziet er als volgt uit: naaimachine - knutselend kind - knutselend kind - overlock. Om maar te zeggen dat het échte knutselaars zijn en ze door het dolle heen zouden zijn met zo'n prachtig pakketje... ik waag dus graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. De olifant en de aap!!! Hoewel de tijger ook echt cool is, en de vos :-) En die site staat al bij mijn favorieten! De slijper van pinokkio of die krijtbordlaptop (wat een woord), zwaar fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Het vosje en de aap zijn ongelofelijk prachtig! Wow!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. zeker en vast de honeybird stempeltjes!
    De aap en de tijger zouden hier een schot in de roos zijn. En onze zoon wordt deze maand 4 jaar dus dat zou super zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Zalige wenskaarten! Ik zie zo'n tijgertje en vosje wel zitten! En qua leukste item: zonder twijfel de eivormhouder (bunny side up)!! Super leuk vind ik die!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh, daar zou de dochter zo blij mee zijn! Die is ook altijd in de weer met scharen en lijm :) Voor mezelf zou ik de evolution boekensteunen kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn keuze vergeten vermelden :) Ik ga voor de vos en de olifant!

      Verwijderen
  68. Waw, wat leuk! De pinokkio potloodslijpers vind ik zo grappig! En de wenskaarten natuurlijk, die zijn echt super. Kaart en cadeautje in een. Als ik zou winnen, stel, je weet nooit, dan graag de zebra en de leeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wauw, wat een supermooie kaarten!
    Ik doe graag mee, en stel dat ik ooit iets win, dan graag de vos en de zebra
    Gr zus

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik vind de retrowekker en de ninjaman koekjesvormen super!
    Als we winnen, de zebra voor mijn dochter (geweldig die wimpers!) en voor mijn zoon de tijger :)
    Superkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Vele liefde voor de zebra en het vosje. Ik moest erg lachen met de potloodslijper :)
    Liefs, K;

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat ten super give away en aangezien de jongste de 16de jarig is waag ik graag een kansje!
    Ik ben gek van de vogel en nu ook de eekhoornhaakjes! Maar die kaartjes die zijn top! De zebra zeker weten en het aapje! Vanwege de wimpers! Mijn dametjes hebben ook van die lange wimpers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oh zo leuk.... Hier een fameuze zwak voor het aapje en de olifant.
    Groetjes, creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Absoluut liefhebber van de Sunnyside eiervorm.
    En de kaartjes zijn allemaal even leuk, maar ik ga dan toch voor de uil en de vos...

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een leuke kaarten,ze zijn allemaal mooi/leuk ik heb dus geen voorkeur
    Groetjes Hild@

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik vind de retrobrooddoosjes heel leuk! En het vosje en de zebra vind ik de leukste kaartjes :-).
    Groetjes
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  77. De retro wekker heeft zo'n leuk kleurtje. Ook superleuke kaarten. De leeuw en de olifant zijn mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik ben echt fan van al haar stempels, dochterlief (en mama ook) stempelen graag.
    De 3D kaarten, geweldig, mijn favo is de Vos en het Aapje

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik hou wel van de cadeauzakjes en de Mibo kaarten.
    Een tijger of zebra of ... vind ik wel heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. ik vind hun muurstickers super! Voor een kaartje zou ik de tijger en de olifant kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Zo mooi en origineel! Zou fantastisch zijn voor onze 2 dochtertjes; ik zou voor het aapje gaan, en de olifant...

    BeantwoordenVerwijderen
  82. ik vind de retro wekkers heel mooi! Mijn voorkeur gaat naar de uil en olifant!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Die I-Wood My first laptop had ik al in een boekje zien staan en ik was er meteen weg van. Zo subtiel verwijzen naar vroeger in een hip jasje gestopt, super gewoon :o)
    Voor mijn kinderen zijn de kaartjes met het uiltje en de tijger zeker en vast een hit.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. OOOOh ,wat een leuke give- away!
    Ze hebben zo veel leuke dingen, dat ik moeilijk kan kiezen, de eekhoornhaakjes of de retro brooddoosjes of eeh of ;-).
    De kaartjes met de vos en de tijger zijn hier favoriet!!

    Lieve groet, Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Super! Ik ben fan van de retro lunchboxen en de muurstickers. Mijn keuze gaat naar de zebra en het aapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hou van de retro-wekkers ! De vos en de zebra genieten mijn voorkeur...

    BeantwoordenVerwijderen
  87. SCHITTEREND !!! Wij gaan voor de tijger en de olifant.
    Groetjes Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat een gave kaarten, dat wordt lastig kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik vind de Knutsel pakketjes heel leuk. Van de kaarten vind ik de zebra en de olifant het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. favoriete bercadeau item moeilijk te kiezen, de muurstickers zijn allemaal heel leuk! Ook de zwaangieter is tof! Mooie kaartjes mijn voorkeur gaat naar de olifant en de tijger

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Veel leuke artikelen bij bercadeau. Mijn voorkeur zou gaan naar de evolution boeksteunen of de muurstickers van roodkapje!
    Als 3D wenskaarten kies ik de leeuw en de zebra! Zo cool! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. mooi! ik zou gaan voor de tijger en de leeuw.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik vind dit wel leuk: 3D Dinosaurus Cookie Cutters - Stegosaurus
    Als 3D wenskaarten kies ik de olifant en de tijger.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat tof! Mijn favorieten zijn de tijger en olifant!
    Ik vind het inpakpapier op de site prachtig, vooral die met alle driehoekjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. ik ga voor de muursticker 'loved you yesterday, love you still, always have, always will'
    voor de kaarten kies ik de leeuw en de olifant x

    BeantwoordenVerwijderen
  96. De 100ste reactie :-) De box tags en twine goud is mijn favorietje uit de webshop. Die kaartjes zijn ook super! Ik zou niet kunnen kiezen! De leeuw, de aap, de olifant,...

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Net eens gaan snollen en ze hebben heel leuke stempels! Voor de kaarten zijn de zebra en de leeuw hier wel toppers onder de kindjes.
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wauw, wat een mooie kaartjes!
    Mijn favorieten: de uil en de olifant.
    Groetjes;
    Evi

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wat een leuke kaartjes! Echt een ontdekking die webshop!
    Favoriet item: stempels van miss honeybird.
    Kaartjes: de leeuw en de olifant
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Om eerlijk te zijn, kende ik Bercadeau niet. Maar je hebt goede reclame gemaakt :-) Ik ben eens gaan surfen en ik kwam de koekjesvormen tegen om een dino te maken. Een geknipt geschenkje voor een klasgenoot van mijn dochtertje, fan van dino's en jarig!
    Aangezien wij hier reeds geruime tijd samenleven met dochter de tijger en zoon de olifant,
    ligt mijn keuze voor de hand :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wat leuk! Ik kan eigenlijk bijna geen favoriet kiezen, maar de SUCK UK leeslamp is geweldig en de Gin & Titonic ijsblokjes zijn ook erg grappig. Van de kaartjes vind ik vooral de uil en de olifant tof, maar eigenlijk zijn ze allemaal hartstikke leuk :).

    BeantwoordenVerwijderen
  102. absoluut de sleutelhanger in de vorm van het vogelhuisje!
    Voor de kaartjes kies ik de vos en de olifant!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik ben fan van de stempels.
    Olifant en leeuw zouden hier meer dan welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Zo mooi! Die Qualy spullen steken mij de ogen uit - die drinkstand vind ik gewoon de max bijvoorbeeld! Voor de kaartjes leeuw en vos, maar het is echt een moeilijke keuze ...

    BeantwoordenVerwijderen
  105. hééél mooi! Ik waag mijn kans!
    groetjes
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  106. De retrowekker is mijn favoriet!
    Als ik win kies ik voor de uil en de tijger.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Toffe webshop, de watertap vind ik de max! Voor de kaartjes ga ik voor leeuw en zebra, ze zijn geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wat een fijne webshop !
    En wat een leuke kaarten.
    Ik doe heel graag mee met de give-away.....al heb ik nog nooit van mijn leven gewonnen.
    Maar voor het uitzonderlijke geval dat het nu toch eens zou lukken....ik heb een kleindochter-uiltjesfan en een kleinzoon die van olifanten houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. De Matroesjka Dino's... GE-WEL-DIG!! En om in de oerwoudsfeer te blijven... De leeuw en olifantenkaart zijn de favorieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Lore Beyens16 maart, 2014

    Waauw, heerlijke webshop!! Ik zet de eivormhouder sunnyside en de 3D dino koekjesvorm alvast in mijn wishlist! De kaartjes vos&leeuw zijn toppers!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Zeer leuk, het leeuwtje geeft iets zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik vind die kaart met die aap er op weel leuk

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen