dinsdag 21 januari 2014

voor mathis.

Ons kleinste neefje werd drie jaar.  Sinds september gaat hij naar school, en is hij dus officieel een kleuter.  En voor zo'n kleine pagadder komt een rugzakje altijd wel goed van pas.
Het noodlehead patroon werd nog eens bovengehaald.  Het was weer zo lang geleden dat ik nog eens zo'n rugzakje maakte, maar ik had er meteen weer plezier in.  Dat steekt toch zo snel en makkelijk ineen!  En door te combineren met stoffen heb je snel een vrolijk rugzakje in handen.

rugzak1tekst

rugzak3b

Omdat het voor zo'n speelse kleuter wel wat fel mag zijn, en vooral niet saai, werd het vogelstofje dat ik kocht op de stockverkoop van bambiblauw gebruikt.  Daar zitten zo'n mooie felle kleuren in, dat je er instant blij van wordt.  Toen het zakje af was, had ik meteen al spijt dat ik niet meer kocht van die mooie vogelstof!

rugzak10'

22 opmerkingen:

  1. Oh, wat schattig! Ik kocht hetzelfde stofje (maar in het wit) op dezelfde stockverkoop, en dacht zelfs hetzelfde bij thuiskomst: waarom kocht ik nu maar een halve meter??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hier ook maar een halve meter ;-) En nu is het op :(

      Verwijderen
    2. ik kocht ook net hetzelfde op dezelfde stockverkoop en ook ik heb al spijt dat ik maar een half metertje heb... zo vrolijk!

      Verwijderen
    3. Na lang twijfelen kocht ik het niet op de stockverkoop en daar heb ik nu ook spijt van, oeps. ;-)
      Soms is te voorzichtig zijn ook niet goed zeker?!
      In combinatie met dat rood is het ook echt prachtig!

      Verwijderen
    4. Het is nu nog te koop in de webwinkel van Bambiblauw, aan de gewone prijs.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kleurencombinatie! Hoe berekenen jullie dat met die inches?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon alles omzetten naar cm via een convertor op het internet. Of zelf uitrekenen: 1 inch = 2,54 cm

      Verwijderen
    2. Alvast bedankt!

      Verwijderen
  3. Vrolijk rugzakje in een vrolijk stofje, daar gaat Mathis veel leuke momenten mee beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een prachtig stofje erg leuk met dat rood! Ook een erg fijn patroon, dat ga ik vast nog een keer gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk rugzakje. Het aparte vakje met rits is echt wel handig, vind ik. De combinatie van de 2 stofjes is ook heel mooi. Ik denk dat dat rood het vogelstofje zo goed doet uitkomen. Waar vinden jullie trouwens die stockverkopen?

    groetjes
    Patricia x (pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Via de facebook pagina's van webwinkels word je op de hoogte gehouden van eventuele stockverkopen.

      Verwijderen
  6. Zalig patroontje en heel leuke uitvoering. Mathis is een gelukzak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel vrolijk en idd super tof stofke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rugzakjes voor kindertjes ! Het blijven ook mijn favo-projectjes !!!! Schoon hoor, Sofie !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi... ik heb net datzelfde stofje hier liggen schoon hé

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Prachtige combinatie van stoffen! Mijn kids hebben er ook al eentje op school.

    BeantwoordenVerwijderen