zondag 12 januari 2014

samen met NoeKs

kozen we een groot deel van onze stoffen voor het boek.  In de heel overzichtelijke webshop vonden we heel wat moois, en na wat heen en weer gemail met eigenares Anouk, konden we snel aan de slag met de meest prachtige stoffen.

Naast een webshop heeft NoeKs ook een PoP uP Shop in Eindhoven waar je zelf in het ware stoffen- en creaparadijs op zoek kan gaan naar net dat wat je nodig hebt. De volgende opening is voorzien voor 25 januari.



Ook van de stoffen van NoeKs hadden we hier en daar nog een restlapje over. We maakten er een handige boodschappentas uit, in de basiskleuren rood, geel en blauw, die we hier graag weggeven.




Hoe maak je kans op deze boodschappentas?

  • Laat hieronder een reactie achter. Doe je dit op beide blogs, dan heb je uiteraard dubbel zoveel kans. 
  • Reageer je anoniem, zet dan in een reactie je email-adres waarop we je kunnen bereiken, moest je de winnaar zijn.

Meedoen kan tot en met zondag 19 januari.  De winnaar wordt op 20 januari bekendgemaakt.

PS: eerder blogden we dat het boek in maart zou verschijnen.  Door enkele vertragingen bij de uitgever is die datum echter opgeschoven naar begin mei.
Op dit moment wordt er druk gewerkt aan de vormgeving van het boek (de inhoud is al een tijdje klaar).  In één van de volgende blogberichten meer concreets hierover!

226 opmerkingen:

  1. ik ben eerst !!!! ja, ik wil ! en dju voor die vertraging, ging me anders voor mijn b-day op jullie boek trakteren !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij willen hem ook wel! Dan gaan we hier nog onder ons moeten loten wie hem krijgt, of een beurtrol afspreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben eens gaan kijken op de webshop, waw, wat een toffe stoffen! Zoveel mooie geometrische prints en de prijs valt ook goed mee! Leuke ontdekking! Ik doe ook graag mee voor deze vrolijke tas. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, kleurige tas!! Ik doe graag mee met de give-away...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wawwwww, wat een mooie tas! Ik doe graag mee! En ik kijk uit nr je boek. Jij maakt altijd zo'n mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuke kleurige tas! Ik doe graag mee! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weeral een toppertje! Ik wil ook een kansje wagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi ... fingers crossed! ... Ik kijk zo uit naar jullie boek! ... (ik weet al welke tip ik voor mijn moederdagcadeautje zal geven ;-) ) ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zet mij ook nog maar eens bij op jullie lijstje. Tegen zulke leuke tas zeggen we hier geen neen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohoo, prachtige tas! Count me in :) En wat jammer van het boek, ik kijk uit nar de verschijning!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie tas! Ik doe graag mee! Ik ben heel benieuwd naar t boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke Eindhoventip en een heel leuke tas, volledig mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie, vrolijke tas ! Ja hoor, ik doe graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ooo wat zou deze van pas komen. Ik ben net ontslagen en ga van deze gelegenheid gebruik maken om in september terug naar school te gaan. Ik ga een opleiding lager onderwijs volgen... en dan komt een tas altijd van pas niet? En zeker zo'n leuke en mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe heel graag mee met deze give away
    Jammer voor de vertraging, maar dan wordt het boek een moederdagcadeau in plaats van een verjaardagscadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, uiteraard doe ik mee! Zo'n mooie tas!
    declercqsilke@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe graag mee...!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe ook mee!
    Het is een kleurrijke tas!

    Jammer van de vertraging maar ik blijf er naar uitkijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat lijkt mij een ideale tas om de winter op te fleuren! En om de rest van het jaar natuurlijk ook te gebruiken :)
    Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, love the colors! Helemaal mijn ding dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met die tas boodschapjes doen in het weekend, naar mijn klasje gaan tijdens de week, ... Ze zal 7 op 7 gebruikt worden :)
    morel.annick@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. woppa, voor deze vrolijke tas schuif ik graag aan :)
    ik plaatste een linkje
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie leuke tas! Komt altijd van pas. Ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Pracht exemplaar, daar wordt shoppen nog leuker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. HayHay!
    Wat een prachtige stoffen!
    Heel mooi!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lucky nummer 29? Ik doe graag mee om deze prachtige tas in de wacht te slepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik waag graag mijn kans en ben alvast heel benieuwd naar het boek waar ik volop naar uitkijk, wordt gegarandeerd een bestseller :)
    Groetjes
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. 31! Begin mei boek? Ideaal moederdag cadeau (en natuurlijk voor niet moeders ook ;->)!
    Nog veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik verjaar die 20ste dus wie weet! Mooie frisse tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig, ik doe mee en ben zeer benieuwd naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk! Ik doe graag mee... Ben benieuwd naar jullie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Curieus naar jullie boek, mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hele mooie tas, wil k graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe ook graag mee! Boel voorzien voor mei, ideaal verjaardagscadeautje!
    groetjes
    Severine
    seefke_tim@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe graag mee, kan ik alvast beginnen dromen van uitstapjes op zonnige dagen met deze kleurrijke tas. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Voor zo een leuke, vrolijke zomerse tas ben ik wel in de stemming...Ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik vind dit een superleuke tas! ik doe graag mee

    verhaeghesabine@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een hele mooie boodschappentas, daarvoor doe ik graag mee!
    Zooooo benieuwd naar jullie boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Jaaaa ik doe mee.
    Supermooie tas, trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zoals steeds: een supermooie creatie! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik ben erg benieuwd naar jullie boek! En ik maak natuurlijk graag kans op de mooie tas. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooie en handige tas, ik doe ZEKER mee!

    Bij mij loopt sinds vandaag ook een give-away....:)
    http://deborasluijs.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. deze boodschappentas is heel mooi! ben benieuwd naar jullie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ook ik doe graag mee voor de mooie tas! En ik ben ook een van diegenen die erg naar je boek uitkijkt. Hier wordt het boek alvast als tip meegegeven voor mijn verjaardag in juni :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een mooie tas ....
    Ik doe heel graag mee!!

    Ben heel benieuwd naar het boek ... begin mei ... leuk kadootje voor moederdag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik ding graag mee naar de boodschappentas!

    Interessante pop-up winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw, knappe tas! Ik vind al sinds het begin van naaiblogland dat Noeks' collectie het meest bij mijn smaak aansluit, wegens de grote hoeveelheid geometrische stofjes, dus ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Jawadde, zo'n mooie boodschappentas! Uiteraard doe ik graag mee. Ik zou m eerder gebruiken om naar school mee te nemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Mooi, die wil ik ook wel aan mijn schouder laten prijken... Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Waw. Super mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Graag! Die tas zou ik graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Jammer dat het boek later komt maar toch fijn zo juist voor de vakantie heb ik meer tijd om wat te maken, ik ding ook graag mee voor de shopper ;)

    Veel succes nog dames

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ooh, ik ben zo benieuwd naar dat boek! ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. oh wat een superleuke tas! Uieraard zou ik die graag willen winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. mooi! We zullen voor het boek wel even wachten, ik ben er zeker van dat het ons geduld waard zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe mee! Jammer van de vertraging maar ben er zeker van dat het de moeite zal zijn!!! Kijk er al naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. vind ik een supermooi cadeautje voor mijn 40ste verjaardag binnen 25 dagen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik ding ook graag mee naar de tas! Jammer dat het boek wat vertraging heeft opgelopen, jullie houden ons in spanning?

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Helemaal mijn ding, geo motiefjes, geel en strak! Iets waar ik maar nooit aan geraak om eens voor mezelf te maken, daarom wil ik hem graag gaan showen in Leuven!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Schitterend! Die tas lijkt me echt multifunctioneel! Me like - a lot!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een mooie tas! Ik waag graag een gokje. En wacht verder ongeduldig af tot het boek verschijnt.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik wil heel graag deelnemen!!!
    Groetjes!! Prachtige tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een toffe tas!! Die zou ik graag winnen :)
    marleen_beyers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik doe zeker mee. Handig zo een tas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Joepie! Zo'n mooie tas! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Mooie tas, ideaal om mee te nemen naar zee.....verlang al naar de leuke zomerdagen:)
    Ilse.verbandt@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik maak graag tassen, maar ik krijg ze even graag! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik doe ook mee :-)
    Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Zalig mooie tas...je krijgt op slag zin in zomer!
    san(punt)meuleman(at)telenet(punt)be

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een leuke kleurtjes! Hiermee haal je zeker de zon buiten! Ik doe graag mee. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een prachtige kleuren zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik laat mij met plezier vergezellen van zulke vrolijke kleurtjes op mijn volgende trip naar de Colruyt! En spannend zeg, dat boek. Ik kijk er al naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Moooi! Ik doe graag mee want een boodschappentas komt altijd van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik doee ook graag mee! Superfan ben ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Spijtig van de vertraging. Maar ik denk dat het de moeite waard zal zijn om te wachten. Mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wie weet…zo'n kleurrijke tas zou alvast het zonnetje in huis halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Oh ja, met die tas wil ik wel gezien worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik foe graag mee, ik kijk al uit nasr jullie boek.
    Bij mij is er ook een give-away aan de gang. Dragonfly-mh.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik ben ook een 'Noeks-gebruiker' en ben er ook wild van! :) Ook helemaal wild van de tas, dus laat maar komen, Grietje! Heel benieuwd naar dat boek trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. O, ik doe graag mee. Wie kan er zo'n handige en mooie tas nu niet gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ja! Ik wil best winnen ;)
    En zo handig voor iemand die altijd haar sleutels moet zoeken.
    Prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen

  82. Crea-Vie12 januari 2014 21:21
    Jammer dat jullie boek uitgesteld is, maar ik verjaar in juni, dan weet ik al onmiddellijk wat ik voor mijn verjaardag kan vragen ;-) Ik doe ook heel graag mee om deze prachtige tas te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Excuses, dat was ik hierboven, mijn e-mailadres vergeten vermelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hier doe ik ook nog graag eens mee, dit zou mijn nieuwe werktas worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik weet alvast wat ik kan vragen voor mijn verjaardag . En die tas, super, je kan er nooit genoeg hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. ow yes!! ik doe graag mee, want een tas, dat kan je nooit te veel hebben!! Ons geduld zal zeker beloond worden in mei!! Ik kijk daar nu al zo hard naar uit!!
    Gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Met deze tas waan je je al helemaal in de zomer. Lekkere zonnige kleurtjes, daar wordt je meteen vrolijk van!
    Ik doe dus ook graag mee.

    me-timebyseija.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  88. juij! Tof, ik doe heel graag mee.. als tekenleerkracht is deze tas in de primaire kleren een must-have!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een mooie tas! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Zo mooi ! Een mens zou met plezier boodschappen gaan doen met zo'n tas :-) Zou een superleuke cadeautje zijn moest deze in mijn brievenbus belanden. irisschepers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  91. mooie tas ik dor graag meeeeee !!!!! gr linda
    arenlin-kruijer@quicknet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wauw, geweldige tas, ik win m graag!
    Jammer dat jullie boek latef komt, ik wacht rustig af.
    Groetjes Marieke

    Hopelijk win ik: mariekebrouwer1979@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Mei is een prima tijd voor het boek, ik ben dan namelijk jarig!
    En die tas wil ik ook wel winnen natuurlijk!
    vonken@casema.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat een zonnige tas, ik doe graag mee.
    tonie@borman.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  95. En we proberen nog maar eens ;-)
    anke.vandenbremt@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Voor een goed boek hebben we wel nog wat extra geduld... Ik doe graag mee voor deze leuke tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wat een leuke tas! Doet me helemaal verlangen naar zonnig weer. Geeft je een instant lentegevoel! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Van tassen heb je er nooit genoeg, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik wil die Noeks wel ontdekken! In Mei legt elke vogel een ei, het zal een mooi ei zijn, ben ik zeker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Jammer dat we wat langer moeten wachten op jullie boek maar het zal het er alleen maar beter op maken zodat alles piekfijn zal zijn. We kijken er vol ongeduld naar uit.
    Intussen doen we graag mee aan de weggever en hopen we voor de zoveelste keer dat we nu eindelijk eens wat kunnen winnen van jullie mooi gemaakte hebbedingen.

    Lieve groetjes,

    CreativELs

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Heerlijk, 2 kansen om 1 supermooie tas te kunnen winnen!
    De lente staat (lees hangt) bij jou letterlijk aan de deur!
    fmorga6@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Weer een super mooie tas, ben alvast benieuwd naar jullie boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wat jammer dat je nof even op je boek moet wachten! Ik ben erg benieuwd! Wat n leuke stofjes en een prachtige tas! Ik maak graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik doe ook graag mee. Net als iedereen ben ik.ook erg nieuwsgierig naar jullie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. ik doe graaaaag mee, dat lijkt me een heerlijke tas....veel succes met de laatste loodjes van het boek

    BeantwoordenVerwijderen
  106. kans twee, hier doen we ook mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie boek! Nog even geduld maar...
    Ik zou die prachtige tas graag winnen. Wat een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik maak graag kans op zo'n mooie tas.
    En begin mei is mooi precies op tijd voor Moederdag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Is er nog een plaatsje vrij om mee te doen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik ben al benieuwd naar jullie boek! Aan deze give away doe ik heel graag mee.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. de zomer is in aantocht als ik deze tas zie! Ik wil die tas helemaal voor mezelf :) Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  112. ik doe mee! leuke vrolijke kleuren zeg, die tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. wat een leuke en vrolijke tas. Ik doe graag mee.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Uiteraard wil ik meedoen, zo een prachtig model!
    pimmetje1331@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ik heb al meegedaan bij Fynn, maar ik zet me hier ook graag op het lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Weer een prachtexemplaar. Jammer van de vertraging, maar nu is't misschien een ideaal moederdagkado zonder er al te lang op te moeten wachten?

    BeantwoordenVerwijderen
  118. OOO, dat is super ik verjaar in die dagen 17 jan dat zou een mooie cadeau, zijn voor mij, ik kan niet meer wachten op jullie boek ik ben benieuwd, met al dat mooie's dat ik op jullie blog zie verschijnen
    groeten sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Een ideale tas voor een instant lentegevoel.
    Ik doe ook graag mee!
    evel1710@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ik waag ook graag mijn kans op zo'n mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wat een prachtige tas, hele mooie kleuren. Ideaal om wat zon in huis te brengen. Ik doe graag mee!
    ibombaert@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Wat een super mooie tas. Daar wil ik wel mee gaan shoppen!
    De pop up store van Noeks is ook zeker een bezoekje waard.
    Grts, joyce
    mondomira@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Leuke tas! Ik waag ook graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. JA, ik wil heel graag! En ik kijk keihard uit naar het boek: ik ben een fervent liefhebster van tassen, en ben heel erg benieuwd naar wat in het boek zal staan :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ik doe ook heel graag mee, 't is een prachtige tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Hoi,
    Wat een leuke tas is dat! Ik doe graag mee!
    groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Ik kan zo'n leuke tas echt gebruiken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Toffe tas! Ik doe graag mee!
    Kan bijna niet meer wachten tot jullie boek uitkomt, het zal super zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Prachtige kleuren! Ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wat een vrolijke tas, doet helemaal uitkijken naar lente en naar jullie boek...
    Ik doe heel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  131. En hier nog veel meer reactie's, maar ik doe toch maar mee. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Zo'n mooie tas, ik doe natuurlijk mee!
    Ben al benieuwd naar het boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Zalig, ik wil ook graag mee doen. je weet maar nooit... misschien is het geluk aan mijn kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Hoe meer ik de tas en de leuke kleurtjes zie hoe mooier ik ga :-)-en Ik doe mee.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wat een heerlijke kleuren. Daar doe ik graag mijn boodschappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Je kan nooit genoeg tassen hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Prachtig!! Kan haast niet wachten tot het boek te koop is!!
    Wij doen mee voor dit prachtexemplaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Mooi! Die zou ik heel graag winnen!

    Creastine

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Zo'n leuk tasje kan ik zeker gebruiken, dus ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Whaaaaa, die kleurtjes zoooo tof! Leuke tas!
    Noeks heeft inderdaad geweldig mooie stofjes.. Hier ook een fan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Heel wat mensen die graag mee doen, wel ik ben er ook eentje van. Zo'n kleurrijke tas da's echt m'n ding! Nog veel succes met het maken van het boek. Spannend daar kijk ik ook al naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Oooooh, wat een mooie tas! Die zou perfect zijn om mijn 'bokes' en mijn 'fruitje' mee naar school te nemen. Ik ga mijn kans eens wagen... Heb de voorbije maanden mega veel tegenslag gehad! Een ventje die zijn enkel brak en ik, die 3 dagen later hetzelfde meemaakte! We hebben dus met z'n tweetje 3 weken dag in dag uit naast elkaar gelegen en zijn nu samen aan het revalideren! We gaan 'al mankend' door het leven! :-). Dus stiekem hoop ik dat het geluk nu eens aan mijn kant is! I keep my fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Een heel mooie tas dus ik waag mijn kans.
    katleen.brusselmans1@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Een heel mooie tas. Ik wil graag meedoen
    Dank
    Lieve
    schrijversvangorp@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Wat een toffe tas! En aangezien je nooit genoeg (originele) tassen hebt, hoop ik dat ik kans maak. liesbethhijzelendoorn@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  146. zo'n mooie tas, die zou hier zeker heel goed van pas komen!
    ik doe dus heeeeeel graag mee
    (en kijk héél hard uit naar de lancering van jullie boek)

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Wat een toffe tas! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Ik doe ook heel graag mee voor deze felle en vrolijke boodschappentas. Zo mooi kan ik ze zelf niet maken. Groetjes, Tinne (tinne_voet@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Ooooooh ik doe ook mee! zo'n schoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Oké, ik neem hier toch nog mijn plaatsje in in deze ellenlange rij gegadigden... Maar je weet maar nooit, toch? De tas is zo kleurig dat ik er wel voor moét gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. valerie segers13 januari, 2014

    Ik waag ook hier een kans om deze prachtige tas te winnen, ik vind hem super, zo'n leuke kleurtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Van die tas krijg ik een instant lentegevoel...Ik waag ook graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Prachtig! Count me in! En... Laat ons aub niet te lang wachten op jullie boek! Het staat bovenaan mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Wauw, die mag wel altijd mijn richting uitkomen!
    Wie niet waagt, wie niet wint!
    Groetjes,
    Lore
    lore.vliegen@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Ik doe ook nog graag mee, al zijn er al zovelen voor mij! Super mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Nadat ik zelf 4 tassen maakte voor onder de kerstboom, wil ik er zelf graag ook eentje... misschien dit kleurrijke exemplaar?
    veerle_de_ridder@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Wil ik wel winnen. Ik doe mee! En ik kijk al uit naar het boek! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Héle mooie tas! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Supermooi, die wil ik nu wel eens winnen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. zo schoon!! jij slaagt er toch altijd in om tassen er vrolijk te laten uitzien! die wil ik zeker op mijn schouder hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Ik ben heel erg geïnteresseerd in the give-away. Dan kan ik eens je mooie werk van dichtbij bewonderen en dromen van het moment dat ik jou kan evenaren :-)
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Zeer mooi ! Ben al benieuwd naar het boek :)
    Moest ik winnen ;) lunn_1991@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Wow geweldig stofje voor die tas! Die wil ik wel winnen! Bij deze ding ik dan ook graag mee naar de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Lekker felle kleurtjes en een hele hippe tas ! Daar doe ik heel graag voor mee !
    (sneksniltje@skynet.be)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Ik kijk al enorm uit naar jullie boek... maar zo'n prachttas zou het wachten wel ferm verzachten. Ik waag dus graag m'n kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Instant happiness bij het zien van deze tas! Count me in! Spijtig dat we nog langer moeten uitkijken nr jullie boek, maar dat het de moeite zal zijn, staat wat mij betreft al vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Wauw, wat een gezellige tas! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Wat een leuke tas! Ik waag graag mijn kans!
    daliyas@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  169. joeps, en ik er ook bij :)
    liesbeth_stryckers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Wat een mooie kleurencombi! Ik doe graag mee.
    krullerien@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  171. ik kan al bijna niet meer wachten ... zo benieuwd voor dat boek

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Leuke tas, schone stof. Die kans waag ik. Dit maakt mij heel benieuwd naar het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Super mooie tas die ik ook graag zou winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Jaaa, super leuke tas! Ik doe mee!
    Groetjes Jacobien
    amerikabeertje at hotmail punt com

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Super leuke tas.!

    lottepothe@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Super tof!
    miek.claes@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Doet mee!!!
    kimheuveling@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Ik verjaar volgende week, dit zou een fantastisch cadeau zijn!
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Leuke tas! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Daar doe ik graag aan mee, wat een mooie tas, zo een fris stofje! Jammer dat het boek vertraging oploopt, maar des te meer mensen zullen erop zitten wachten dan he :-) Ik alleszins zeker en vast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  181. ik zou zo graag meedoen. Het is de eerste keer dat ik mee doe. Ik vind eindhoven zo'n leuke stad dat ik er graag kom, als belgische. Prachtige tas met mooie kleuren. Proficiat.
    de_schrijver_micheline@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Prachtig! Dolgraag zou ik ermee over de speelplaats paraderen met mijn spullen voor de kleuterklas!

    BeantwoordenVerwijderen
  183. wat een happy tas :-)
    ik ben te vinden bij gmail als nvdbossche.

    BeantwoordenVerwijderen