vrijdag 6 december 2013

een beetje goud voor Lili.

Een prachtige lichtroze Michael Miller, de meest zachte teddystof en wat gouden paspel bij elkaar vormden het perfecte trio voor een deken voor kleine Lili.  Omdat het nu toch wel heel koud wordt, en Lili tijdens haar wandelingen in de buggy graag lekker warm heeft, maakte ik op vraag van de mama een zacht en warm dekentje om mee op stap te nemen.

roos deken 1'

En ik ben zelf volledig weg van deze combinatie.  Helemaal voor deze tijd van het jaar, met dat kleine vleugje goud erin!

roos deken 3''

roos deken 2'

Roze bloemen/vogels stof - Michael Miller
Zachte teddystof - Pauli Leuven
Gouden paspel - Hexagoon Leuven

43 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Hoe groot maak je zo'n dekentje? Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik nam de volledige breedte van de stof (na het wassen was dat nog zo'n 104 cm). Daaruit knipte ik een lap van 1m30 lang.

      Verwijderen
    2. Dankjewel voor de info :-)

      Verwijderen
  2. Ik ben ook helemaal weg van die combinatie!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeeer schoon! ik vind die gouden/bronzen/zilveren paspels ook mooi voor dekentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi mooi mooi ... ik zou er zelf onder willen soezen.
    Ze zal wandelen in stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer geslaagd, die paspel maakt het af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh! instant love! heel erg mooi zeg! Lucky Lili!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig, zou er zo zelf onder willen kruipen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een prachtig dekentje is dit geworden, love it <3.
    Ennuh zag net de uitslag van de give away en wat een bijzonder leuke manier om de winnaar uit te zoeken.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Zal ze later ook nog blij mee zijn!
    groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat straalt gewoon klasse uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad heel classy en toch lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ja, helemaal super. Hier werd al een soortgelijk dekentje gemaakt voor een metekindje, inclusief gouden paspel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan niet de juiste woorden vinden om te zeggen hoe mooi dit is!! Prachtig stofje en ook nog eens lekker warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die kleine meid gaat heerlijk warm en stijlvol de winter in!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat supermooi, helemaal fan hier van deze creatie. Misschien een ideetje voor jou: kom ook eens kijken bij onze adventskalender, iedere dag een nieuw idee!! (en je kan hem ook op je eigen blog plaatsen zelfs als je zou willen) http://www.samenspinsels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel heb ik hier niet meer aan toe te voegen... T is inderdaad wondermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Enig idee wat je voor de Teddy betaalde? En of ze er nog zouden hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Om de één of andere reden roept de naam Lili in mij al goud met roze op. Het zal misschien liggen aan dat ene woonboekje waarin een kleine naamgenote een slaapvertrek in dezelfde kleuren kreeg. Lili gaat in het vervolg vast stijlvol én warm op stap!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waar is dat mooie roze stofje met bloemen en vogels te koop? ik ben er weg van.
    Jeanine Stevens

    BeantwoordenVerwijderen
  20. And I would like to find the soft teddy fabric - is it Michael Miller? I didn't find it when doing a google search. this is a beautiful baby blanket.

    BeantwoordenVerwijderen