zaterdag 9 november 2013

samen met De Stoffenkamer

kozen we stof voor een groot deel van de tassen voor ons boek. Een hele namiddag lang brachten we door in die prachtige winkel in Gent, haalden rollen stof uit de rekken en maakten moeilijke keuzes waarbij we goed geholpen werden door eigenares Liesbet.

De winkel is zeker een bezoekje waard.  Het is een waar paradijs aan stoffen, in alle soorten en kleuren!  Er is ook een ruime keuze aan mooie effen canvasstoffen, van heel goede kwaliteit.  Een must voor het maken van een tas!



Naast de stoffen, heb je er ook een ruim aanbod aan linten, knopen, garens, tassenband, paspel en noem maar op.  Eerlijk waar, je zou er haast in willen wonen, in heel die kleurenpracht!

De voorbije maanden werden hier heel wat tassen gemaakt.  Uit de meest prachtige stoffen.  Hier en daar bleef er wat over en daar geven we nu graag iets van weg.
Uit een klein restje Lotta Jansdotter maakten we een eenvoudig ritstasje met vooraan twee lederen hoekjes.  In het tasje steekt een lap stof (40cm x 110cm) 'Next Wave' van Marcus Fabrics.



Hoe maak je kans op dit tasje met stof?

  • Laat hieronder een reactie achter.  Doe je dit op beide blogs, dan heb je uiteraard dubbel zoveel kans.
  • Reageer je anoniem, zet dan in je reactie een e-mailadres waarop we je kunnen bereiken, moest je de winnaar zijn.

Meedoen kan tot en met 16 november.  De winnaar wordt op 17 november bekendgemaakt.

303 opmerkingen:

  1. waaauw! Niet alleen het stofje maar ook het ritstasje. Ik ben speciaal naar Gent gegaan voor de stoffenkamer, 124 km hier vandaan. Toch echt de moeite!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooo, zo leuk!!! dat zou ik super graag winnen :-) Ik kijk alvast uit naar het boek, ...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh :) wil ik zeker graag winnen
    ik kan niet wachten tot jullie boek uitkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt wel de hemel op aarde daar. Ik denk dat ik eens een uitstapje naar Gent ga maken.
    Mooi ritstasje ook en een heel leuk stofje erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauw, wat een leuk stofje!!! De stoffenkamer staat nog op mijn verlanglijstje om te doen in 2013 (alhoewel het vlug inkort!! )
    Ik kijk echt uit naar jullie boek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Wat zou ik dit graag winnen zeg! Ie-ouw-que (servettenmeisje@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie stofjes! Ik waag nog eens een kans :) En ik kijk uit naar dat boek!
    Te bereiken op ine (punt) wijnants(at) telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kijk super hard uit naar het boek!!! En ik doe graag mee met de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee, Stoffenkamer is idd de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met deze give-away doe ik heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook graag mee! Heel leuk stofje en ritstasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zooooo mooiiii!!!! Ik waag mijn kans hier ook!! els.peusens@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee! Gr. Hennie p.s. de winkel ziet er alleen op de foto al prachtig uit, was het maar iets dichterbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap tasje! Ik doe ook mee! Groetjes, lienverhasselt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi tasje en mooie stof. Ik waag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe natuurlijk mee! Die winkel zou ik graag eens bezoeken! Zowieso fijn om weer eens een stukje van je te lezen, wanneer komt t boek uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoewel ik nooit iets win, blijf ik proberen. Er is immers voor alles een eerste keer hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OH!!! Natuurlijk doe ik mee!! Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tof zeg, met die lederen hoekjes. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oooh supermooi! Ik zou dit ook wel willen winnen :-)
    wenneke85@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig tasje en stofje! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super! Wanneer ik ooit in Gent ben ga ik zeker een kijkje nemen. Maar dat zal nog wel even duren dus ik zou graag winnen!
    Groetjes van Marieke (mariekebrouwer1979@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat spannend allemaal, ben zo benieuwd naar het boek maar goed we zullen nog moeten wachten ;)
    Ik ga ook graag een gokje wagen...gooi me maar in de hoge hoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe mee! Ben al benieuwd naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oh, ik doe graag mee! en ook ik kijk uit naar jullie boek!!!
    Annie.Vanderloock@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Weer een prachtig stukje creativiteit ! dat tasje zou ik koesteren en het stofje zou zeker zijn weg vinden .Wat een prachtig oord om te vertoeven "De Stoffenkamer " Een oase van prachtige stoffen en veel ander leuks in hartje Gent ...Dank om ons te laten genieten .

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super benieuwd naar het boek! En dat tasje is megaleuk en het lapje stof zet aan om weer mijn machine in gang te steken! :) Ikke wil!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wauw! Ik waag bij deze ook mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een superleuk tasje, en mooie stof,wil zeker een kansje wagen.
    Ben heel erg benieuwd hoe het boek er uit zal gaan zien, staat zeker op mijn lijstje om te gaan kopen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wauw, deze wil ik wel winnen.
    zoetegebak@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh oh oh, ik ben verslaafd aan Lotta Jansdotter. Zo mooi! Ik doe dus mee en ga de komende week duimen voor mezelf ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een heel mooi tasje, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. oh wat prachtig! ik doe heel graag mee en kijk natuurlijk ook uit naar het boek... Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh zo mooi! Ik doe heel graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ooooh, wat een prachtig tasje in een prachtig stofje! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw! Super stofje en tasje ik doe mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zo leuk!!! Mooi tasje én stof! Groetjes, joke jokevdb@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik waag een dubbele kans hoor, zo'n prachtig tasje en dito stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtig ritszakje en ooooooh zo'n mooie stofjes. De Stoffenkamer is een super winkel, hier thuis ook al enkele stofjes van gekocht.

    Wat kijk ik uit naar jullie boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. super leuk en oh wat kijk ik uit naar jullie boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. mooi! ik ben jarig op 17 november, dus dat zou een mooi verjaardagscadeautje zijn ;-)

    jokeholbrecht@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh, zo mooi en een ideaal verjaardagscadeautje voor mezelf ;-)
    Ik doe dus heel graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wouw, ziet er meer uit als een stoffenhemel, dan een stoffenkamer. Toch eens naar Gent afzakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. O, wat zou ik graag winnen! Ik vind het tasje prachtig.

    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  46. OOOh wat een gave sof zeg... Daar weet ik wel weer iets heel moois van te maken..
    ik doe graag mee met de actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. super give-away! ik kijk al uit naar jullie boek! vevenmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat en mooi tasje en mooie stof, om een tasje van te maken. Ik waag een kansje, jelke_en_dorine2000@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Toffe blog, mooi stofje, mooi ritszakje, mooie winkel en natuurlijk een mooie kans om mezelf een mooi cadeautje te geven.
    Mss te mooi om waar te zijn maar toch ...
    grprims@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Mooi tasje en mooi stofje. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Joepie een give away zo'n mooi ritstasje! En als ik het stofje win, dan maak ik er iets mee van uit jullie boek en komt het op mijn blog! ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik moet dringend naar de stoffenkamer, gewoon al eens voor de massa's paspel te zien... Maar ik doe alvast mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Toch spijtig dat in mijn omgeving geen enkele stoffenwinkel al deze voorhanden is! Ik zou weten waar naartoe!
    Count me in voor de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Zo'n heerlijke stoffen! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat knap gedaan, ik doe graag mee voor de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Heel mooi tasje norgel_16@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. En dan hier natuurlijk ook nog even een kansje wagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Prachtig, de stofjes die jullie gekozen hebben. Kan ook niet anders bij de Stoffenkamer. Dat is echt wel een 'uitstap' waard. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ja ja, deze laat ik niet liggen, heel mooi! :) En op 17 november is het mijn naamdag (heilige Elisabeth) - ah ja, ook die van uw dochter dus! - laat ons zeggen dat dat ook een kadootje verdient? ;)
    groetjes, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik ben jarig op 18 november, als cadeau zou dit wel in de smaak vallen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wie weet lukt het nu eindelijk eens om iets te winnen :-) Veel succes alvast met jullie boek! ellen@alsjeblief.be

    BeantwoordenVerwijderen
  62. (s)tof! :)

    Neeltje_de_waele@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik doe ook graag mee!!! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ook hier doe ik met evenveel plezier mee!

    Sane
    sane.smits@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Onder het motto: je weet nooit... waag ik ook mijn kans. En je hebt absoluut gelijk dat het daar een prachtige winkel is! In een prachtig pand dan ook nog. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wauw, super., ik doe ook hier graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Mooi tasje en mooi stofje, ik doe dus heel graag mee!
    nelmaiko ( at ) gmail ( punt ) com

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ja tuurlijk doen we mee. Zo moet je af een toe een gokje wagen...... duimen maar......
    en ik ben zo benieuwd naar je boek!!!!! succes verder!! groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wreed wijs (zoals ze we in Gent zeggen)! Wacht vol spanning op het boek! (sanmeuleman@hotmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik doe graag mee aan zo'n toffe give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Schoon! Zowel tasje als stofje! Ik doe dus graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik waag mijn kans op zoiets moois! Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een schitterende stoffenzaak,prachtig.
    Graag doe ik mee .

    BeantwoordenVerwijderen
  74. De Stoffenkamer is inderdaad een super winkel. Elke keer als ik in Gent kom, breng ik er een bezoekje. Ze hebben zowaar één van het grootste assortiment aan paspelband in alle mogelijke passende kleuren en hun stofjeskeuze is subliem.
    Ik doe graag mee aan deze kans om dat prachtig tasje + stof te winnen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Zo mooi! Dat wil ik wel in huis halen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een stoffenwinkel ... daar ben je wel uren mee zoet ...

    Ik kijk enorm uit naar jullie boek!!
    Naar al die prachtige creaties die we ook kunnen proberen maken ...

    misschien met het mooie stofje van je leuke Give-Away??

    ik doe dus heel graag mee!!

    creatieve groetjes
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Weer zeer leuk!!!! En de stoffenkamer ook ik ben fan ;-)!

    Groetjes
    FienenMien

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Zou een leuk verjaardagscadeutje zijn voor mijn verjaardag enkele dagen na de trekking... super leuk stofje en tasje, heb zelfs al een idee voor het stofje...:-)
    noorraats@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Leuk stofje! Hier wordt veel gewerkt met lime en turquoise, het stofje past er mooi bij! Het past perfect in mijn huidige project: een quilt deken voor mijn oudste zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ben zeer benieuwd naar jullie boek! Ik doe alvast mee met jullie give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Yes! I am in;) leuk en die winkel....aaaaah, de max

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Lieve Van Gorp09 november, 2013

    Ik doe graag mee en kijk vol ongeduld uit naar het boek

    BeantwoordenVerwijderen
  83. de stoffenkamer is inderdaad een schatkamer
    kiezen is daar soms niet gemakkelijk
    dat kan dus alleen een boek met mooie creaties worden

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Oh zo mooi, helemaal verliefd op beide printjes. Ik kijk uit naar het boek!
    Helaas zelf (nog) geen blog...
    Mailen mag naar: somers_els@hotmail.com

    Gr,
    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik kijk al uit naar het boek en met de stoffenkamer erbij,kan het nie fout gaan.
    Ik waag ook hier een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. ik doe heel graag mee!
    ellenvanderreyd@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  87. leuke giveaway, count me in please!;-) ps mijn e-mailadres is sara_hoste@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  88. koppig blijf ik mee doen, in de hoop dat het ooit wel eens mijn beurt is om iets te winnen! mijn email is greetjetee at hotmail punt be

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Tuurlijk wil ik winnen iets moois van twee super madammen

    BeantwoordenVerwijderen
  90. leuke giveaway, count me in please!;-) ps mijn e-mailadres is sara_hoste@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  91. meedoen...ja leuk mooie stofjes om te zien op de computer maar wil graag in het echt zien en voelen...dus ja...ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Fan van jullie, de Stoffenkamer en Lotta Jansdotter, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik tel al af tot de release van jullie boek. En De Stoffenkamer is mijn favoriete stoffenwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik doe mee! Beloofd nen knappe boek te worden als je dit ontwerp al ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Leuk, wat een mooie kleurtjes! Daar wil ik zeker naar meedingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik wil, ik wil, ik wil!
    Wat een mooie stofjes!
    En wat kijk ik uit naar het boek...

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Super, erg leuke weggever, de stoffenkamer is mooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat een leuk stofje en tasje! Daar wil ik wel een gokje voor wagen. Ik ben erg benieuwd naar jullie boek. Het staat al op mijn verlanglijstje, want tassen en patronen van tassen kun je nooit genoeg hebben:-)

    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik kreeg ooit van een lieve vriending een cadeaubon uit de stoffenkamer voor mijn verjaardag, we maakten er samen een leuk dagje Gent van. Als dat geen perfecte cadeau is! Die winkel is werkelijk prachtig!
    En bedankt voor de giveaway! (En alvast proficiat met je boek! Tassen maken lijkt me heel plezant!)

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Kan ik ook nog meedoen?! Ik vind het absoluut de moeite

    BeantwoordenVerwijderen
  101. als beginnende naaister begint het direct te kriebelen ... dat tasje wil ik graag winnen en nog liever zelf leren naaien in dat stofje dat erbij zit !! grts evy (evyk@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Tof tasje en nog toffer stofje ! wie wil dat nu niet winnen???
    Kansje wagen kan nooit kwaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Dat wil ik wel winnen natuurlijk! vonken@casema.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Een supermooi tasje is dat! Twee kansen zijn beter dan één, dus doe ik hier ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. De Stoffenkamer is de max. Een mooi tasje, dus waag ik graag mijn kans (en ik ben superbenieuwd naar het boek)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wat een leuke stoffen, ik doe graag mee aan de give away. Een bezoek aan de winkel staat al een tijdje op mijn lijstje, toch doen dus. Succes met jullie boek, ik ben erg benieuwd. Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Dat wil ik wel :-)) wendyjacobs1980@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Oh ik doe ook héél graag mee! Heel benieuwd nr jullie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Bijzondere canvas is wel de moeite inderdaad!

    En deze: mijn duim doet pijn van het scrollen, maar ik sluit graag onderaan de lijst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Leuke extra touch, die lederen hoekjes!! Ik doe ook hier graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. (s)Tof, (s)tof, (s)tof ! Natuurlijk doe ik graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  112. ik waag heel graag mijn kans,
    stof uit de stoffenkamer kan alleen maar mooi zijn,
    en een creatie van jou zou ik heel graag gebruiken,
    dus ja ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Leuk tasje én leuke stof. Ik doe graag mee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Deze kans kan ik niet laten voorbij gaan. Zo'n mooi zakje kan er altijd bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Iets winnen is altijd leuk dus ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Zou wel leuk zijn, mocht mijn nachtje doortrekken (het is nu 5:04 en om 6:30 moet ik naar mijn werk vertrekken) beloond worden met deze leuke GIVE-AWAY!
    tamara.schepens@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Óók hier waag ik mijn kans.
    Ik kijk echt uit naar het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. en nog eentje die graag mee doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Net bij Fynn ook al een reactie achtergelaten. Nu hier nog, kwestie van de kansen te maximaliseren ;-).
    Mooie stofje en mooi tasje. Ideaal zou dat zijn :-).

    Caro
    carolinerollez@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  120. uiteraard waag ik graag een kansje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Ik loot heel graag mee, ziet er super leuk uit, mooie stofjes. Ik ga snel een keer een dagje plannen met mijn creatieve vriendinnen naar de Stoffenkamer. (is vanuit Amsterdam wel een stukje!)
    Ik kijk uit naar het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. oei, al zo veel reacties? Terecht! Prachtige stofjes, prachtig tasje! Ik doe dus héé ééél graag mee!
    gr
    an
    jade-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  123. In stof van de Stoffenkamer, samen met jullie handigheid en goeie smaak, dat kan niet anders dan mooit zijn. Ik ben kandidaat! (dewonderkamer@hotmail.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik waag ook mijn kans tussen al deze deelneemsters :-)

    Ben ook al naar de stoffenkamer geweest, fijne winkel om in rond te lopen en je te laten verleiden om verschillende stofjes te kopen!

    Heel benieuwd ben ik naar het boek dat jullie maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Zoals ik al bij Fynn zei: ik moet daar dringend eens binnenspringen. Ben er nog niet geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Kan er nog eentje meer bij? Je weet maar nooit....
    Prachtige stofjes !
    Ik ben benieuwd naar jullie boek!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Toevallig kwam ik gisteren op de site van de Stoffenkamer en nu zie ik het weer. Mooie stoffen. Wij gaan in december een paar dagen naar Gent en ik heb het adres al genoteerd. Lijkt me helemaal leuk.
    Groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Wow! Helemaal omver geblazen door het aantal reacties hier! Het is dan ook echt de moeite! Wanneer wordt jullie boek verwacht? Kan het al onder de Kerstboom? Liesvanoevelen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Ik doe graag mee!
    Nog veel succes met het maken van jullie boek, ben al reuze benieuwd!
    Groetjes Nancy (Stikplezier!)

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ik sta hier in een héél lange rij maar waag graag een mini-kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. O zo mooie stofjes! Ik doe graag mee. En wat zou ik graag in De Stoffenkamer wonen...

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Heel mooi! De Stoffenkamer is ook een van mijn favoriete stoffenwinkeltjes...ik zit vol spanning op mijn pakketje te wachten via de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Lovely fabrics and very nice purse.
    my email: littlecarob@gmail.com
    Regards
    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Graag doe ik ook mee! :) Ziet er schitterend uit, ben erg benieuwd naar jullie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Om het lijstje nog wat langer te maken waag ik voor de verandering ook mijn kans. Nog veel succes trouwens met de verdere ontwikkelingen van jullie boek. Ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Wat een mooi stofje! Dat wil ik wel graag winnen :) En ik ben heel benieuwd naar jullie boek! (marleen_beyers@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Hola weeral zo schoon! En weeral zoveel concurrentie om te winnen...dju ... maar toch mijn kansje wagen want je weet nooit! Succes met jullie boek! (annelies78(apenstaart)yahoo.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Leuke stofjes! Ik was van plan om zelf zo'n ritstasje te maken, maar een piekfijn afgewerkt exemplaar is natuurlijk nog leuker, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Lederen hoekjes, wat een fijn idee. Dat wil ik wel eens van dichtbij bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Ik doe heel graag mee! Ik kijk al vol verwachting uit naar julli boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Dat ziet me er een leuk ritstasje uit, dat komt altijd van pas. Ik doe graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ik doe heel graag mee! Ik kijk uit naar jullie boek. En wat een gelukzakken zijn jullie, een hele namiddag in de Stoffenkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Ik doe heel graag mee en kijk uit naar jullie boek
    verhaeghesabine@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Hier wil ik wel mijn kans voor wagen.
    super mooi!
    joery.beulque@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Ja ik wil mijn kans wel wagen om dat tasje in de wacht te slepen. Ik kijk al enorm uit naar jullie boek. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. W.A.W. Beide zijn super!
    Ik waag graag mijn kans!
    Tessa (tessadesmet@msn.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  147. super stofjes!! kijk vol nieuwsgierigheid uit naar jullie boek.
    Ik waag graag mijn kans
    julie (julie.velghe@menen.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Wat zijn jullie inspiratievol, kan niet wachten tot dat jullie boek uit is!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Heel heel mooi, wil ik wel winnen ;-)
    En ik tel mee af nr jullie boek! Spannend!
    Stefanie, stefanieclaes@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Mooi ! Ik waag graag mijn kans !
    Ik kijk al helemaal uit naar jullie boek, waar vast nog meer van al dat moois in te vinden is...

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Fan van elisanna, fan van de Stoffenkamer en toekomstig fan van jullie boek. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Super! Ik waag mijn kans!
    En uiteraard kijk ik hard uit naar jullie boek, dat ongetwijfeld vol moois staat ...

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Mooi tasje, ideaal om schetsen in te stoppen!! En dat stofje!! heb er al een paar ideetjes voor! De stoffenkamer in Gent is inderdaad een super winkel. Ben er al een paar keer geweest en heb er ook al bestelt via de webshop! Alles werd mooi en snel geleverd. Ht meeste fan ben ik van de paspelcollectie, ze hebben echt alle kleuren die je denkt nodig te hebben!!
    info@haidy.be

    BeantwoordenVerwijderen
  154. ooh waaw, al een keer geweest in de stoffenkamer. en vond het inderdaad een zeer vriendelijke madame, met een mooie heldere winkel. ik ben dus fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Voor zo'n prachtig stofje laat ik graag een reactie achter...en nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Ik kan ook niet wachten op jullie boek. En de tassen in combinatie met de stoffen van De stoffenkamer kunnen alleen maar prachtig zijn. Eerlijk gezegd... ik zou ook graag winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Ik ben al heel benieuwd naar jullie boek!!
    Ik doe graag mee...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Oh, ik ben nu al nieuwsgierig naar jullie boek!
    Natuurlijk doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Ik woon in 'de marginale driehoek' (tja, soms zijn de dingen zoals ze zijn) en zal dus niet snel naar die prachtige stoffenwinkel gaan wegens te ver weg en dan niet passend in mijn ecologische leefwijze... toch doe ik graag mee aan de give-away.
    De meeste naaiboeken van je collega-blogsters staan al in de kast. Er is uiteraard nog plaats voor jullie boek :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Ik waag ook mijn kansje! Wie weet , win ik ooit van m'n leven toch nog eens! ;)
    Zelf baal ik van het maken van ritstasjes... Lukt nooit proper genoeg naar m'n goesting!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Ik wil meedoen ! Prachtig stofje...
    Titi
    Belgium1860@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  162. een pareltje! zou k met veel plezier overal mee naartoe nemen om reclame te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Ik had op de blog van Fynn ook al gereageerd, en daar meteen maar gezegd dat ik lekker lui ging zijn en gewoon zou copy-pasten :-) Maar enkele kleine aanpassingen doe ik dan toch maar, want 't was anders maar raar :-)
    Ik doe dus alleszins graag mee! Eindelijk nog eens een give-away die ik op tijd heb gezien :-) Ik kijk alleszins ook uit naar jullie boek en vind het stiekem jammer dat het er met kerst nog niet is, want dan had het zeker op m'n verlanglijstje gestaan! Maar dan wordt het maar een lentekadootje voor mezelf :-) Veel succes alvast nog met het alle schrijf- en naaivoorbereidingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  164. ik wil heel graag meedoen met deze give-away
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Wat een prachtige stofjes :).... hier kan je niet anders dan vrolijk van worden. Ik doe dan ook heel graag mee aan deze give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Ik ding mee! De Stoffenkamer is inderdaad de moeite waard. 'k Heb er mijn centjes ook al geïnvesteerd. :) Benieuwd naar dat boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Prachtig wat jullie allemaal verwezenlijken! Groot respect hoor! ik doe graag mee aan deze give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. De Stoffenkamer, waar ik mijn allereerste stofje kocht!
    Groetjes
    Severine
    seefke_tim@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Mooimooimooi! ! Die wil ik wel winnen :) En die stoffenkamer, dat klinkt als het paradijs...

    BeantwoordenVerwijderen
  170. heel mooi, net wat ik nodig heb; ook om na te maken, we gaan in het 1ste jaar naailes nog geen rits leren zetten, dus dit is perfect.
    ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Ze hebben daar zoveel moois, dat ik daar altijd keuzestress krijg... Het stofje van het tasje vind ik prachtig. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Zo mooi... ik doe ook heel graag mee!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Voilà, bij deze wil ook ik meedingen naar al dat moois ! 't Is misschien moeilijk te geloven maar jullie beiden waren bij de eerste blogsters die ik uit interesse ging volgen. Wat maken jullie prachtige spulletjes en wie zegende jullie met al die creativiteit ??? Het boek zal zeker ook zijn weg naar mijn boekenkast vinden. Ikzelf heb sinds kort ook een blogje maar nog geen volgers. Misschien vind je wel eens de tijd om bij mij een kijkje te komen nemen, dat zou leuk zijn. Groetjes en doe zo voort zou ik zeggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Het boek werd net aangevuld op mijn verlanglijstje :-)
    En wie kan nu zo'n stofje laten liggen?

    an_severeyns@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Wie niet waagt, niet wint. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen