maandag 25 november 2013

een cadeautje voor lili en een give away.

De kerstperiode komt eraan.  Dat betekent dus ook de periode van op zoek gaan naar leuke cadeautjes.  Voor mijn metekindje Lili kocht ik een tijdje geleden al een mooi cadeau bij Petit Pan.  Maar omdat dat iets is waar ze niet mee kan spelen, voorzien we onder de kerstboom ook nog iets kleins dat ze wel aan haar 'nu al grote speelgoedcollectie' kan toevoegen.  Binnen enkele maanden zal ze haar eerste stapjes zetten, en uit ervaring weet ik dat zo'n kleine peuter niets liever doet dan tijdens een ontdekkingstocht door het huis ook nog iets mee te slepen achter zich aan.  Een trekdiertje dus.  Bij kidsdinge zag ik dit kleine schattige konijntje.  Ik was er op slag verliefd op en ben er zeker van dat kleine Lili haar konijntje dolgraag met zich zal meenemen.


Het Lili-cadeautje werd in wit/roos zijdepapier ingepakt (dat kan een 9-maandertje makkelijk zelf openscheuren).  En om het cadeautje onder de kerstboom te zetten, werd een klein tasje gemaakt waar het net in past (zachtroze bloemenstofje van Sevenberry).  Lili kan het tasje dan zelf nog gebruiken tijdens haar speurtochten, en er al haar gevonden schatten in verzamelen.

kl3'

Dit tasje (kooppatroon hier te vinden) werd hier al vaak gemaakt, en is helemaal op maat van kleine meisjes.  Een felroze tassenband als hengsel en een groene kamsnap als sluiting maken het volledig af.  

kl1

kl2

Ben je zelf ook nog op zoek naar een leuk kerstcadeautje (of sintcadeautje), ga dan zeker eens een kijkje nemen bij kidsdinge.  Zet in een reactie hieronder welk item je er het leukst vindt, en je maakt kans op een leuke set Milestone Baby Cards (die ik hier zelf ook al eens als geboortecadeautje gaf)!
Meedoen kan tot en met 1 december.  Op maandag 2 december maak ik de winnaar bekend, en die krijgt dan van kidsdinge zo'n prachtige set kaarten toegestuurd!



134 opmerkingen:

  1. Het konijntje dat je aan lili gaat geven is de max.
    Ik ben anderzijds ook enorm fan van de poezenkapstok..
    Ik doe heel graag mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de bordjes van Ingela zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de posters super tof! En eigenlijk zo alles een beetje. De Milestonekaarten staan hier hoog op mijn verlanglijstje aangezien ik zelf zwanger ben van ons derde kindje! (die kaarten bestonden jammer genoeg nog niet bij de twee anderen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk trekdiertje en verpakt in een mooi papiertje. Ook de tas is de max!!!
    Ik vind de ruimte missie vloerpuzzel wel erg leuk (al kan ik beïnvloed zijn door de man des huizes)
    En de Milestone Baby Cards zouden ergens midden volgend jaar wel van pas kunnen komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Vooral hamertje tik je en al de rest :--)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de honeycombs zalig! En uit de kleurtjes kan ik niet kiezen. Ze zijn allemaal even fleurig. Moet ik me dringend eens aanschaffen om wat kleur in onze nieuwbouw te brengen.

    Groetjes!
    Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie website met vele leuke dingen! Wij zijn fan van alles met leeuwtjes op zoals het leeuwenbordje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ding graag mee naar de prijs én ben vooral fan van de prachtige poster: 'Life your dreams'

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig tasje en dito konijn, love it!
    Ik ben ook al gaan snuffelen bij Kidsdinge en viel als een blok voor de memory van Ingela P Arrhenius en de Mini Labo portemonnee met driehoekjes… En voor mijn kleine Gisèle ga ik dadelijk ook iets schattigs uitkiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke site!
    Ook al heb ik (nog) geen kindjes, deze zal zeker nog regelmatig bezocht worden.
    Ik ben vooral fan van het prachtige triangle kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik reageerde net op een andere blog dat ik deze Milestonecards zo leuk vind...
    Dus bij deze doe ik ook hier mee
    voor een andere Kidsdinge Give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alweer een prachtig tasje! Komt het in je boek???
    Bij Kidsdinge verkies ik de puzzels van Djeco. Bij voorkeur de sprookjesobservatie puzzel. Die ziet er heel leuk uit. Aangezien ik 2 maanden geleden bevallen ben een flinke zoon zou ik de Milestone kaarten goed kunnen gebruiken. Duimen maar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die kaarten zijn de reden dat ik kidsdinge ontdekt heb! Ze zijn super. Net te laat ontdekt voor mijn eigen dochtertje, maar wel super leuk als geboortegeschenk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De rijgkaarten zijn erg leuk, mijn kids zullen daar uren zoet mee zijn. Dank voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de mini-stempel met strikje super! Veel baby's onderweg in mijn omgeving en ik vind de Milestonecards een geweldig cadeautje! Zou hier dus zeer welkom zijn. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kidsdinge heeft zoveel mooie spullen, de bordjes vind ik super mooi! En mocht ik de milestone kaarten winnen, dan is dat misschien een goede reden om aan een broer of zus te starten voor kleine muis. Of is dat omgekeerde logica?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben enorm fan van de melamine bordjes. Maar de Milestone Baby Cards zou ik wel graag winnen om een koppel kersverse ouders mee te verrassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 1 ding?? Ik vind de mini-stempels leuk, de mini-labo portemonnee, de dingen van Djeco, de...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo een schattig tasje!!!!!!!
    Op de kidsdinge website gaan kijken en mijn zoon viel als een blok voor het leeuwenbord!
    Maar ook de poes kapstok valt in de smaak! Hij zegt er wel bij dat die voor kleine zus is (Kleine zus wordt binnen 6 weken geboren!)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super! Ik vind de stempels en de peer-poster geweldig.
    En die Milestone-kaarten natuurlijk ook, die kunnen we binnenkort goed gebruiken hier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alle dingen van Djeco zijn tof! De puzzels misschien wel het meeste.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De Djeco- knutselsets zijn prachtig! Eigenlijk alles van Kidsdinge zenne! Maar ik waag vandaag
    mijn kans hier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooooh, het stempeltje met de potvis! Schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat is dat een lief trek konijntje, so sweet <3. Ik recykleerde onlangs kleding tot een konijnen knuffel die door de grote dame in kwestie met heel veel glimlachen werd ontvangen.
    En dat nichtje van jou is een echte bofbips met zo'n super lieve tante, het tasje is ook al zo lief en daar zal ze vast en zeker veel plezier van gaan hebben.
    Ik reageer zo met wat ik nog leuk vind bij Kidsdinge want de pagina wil niet openen op mijn iPhone.
    Maar ik weet al wie ik blij ga maken met de Milestones cards ;).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik weer, ja ik weet ik ben snel. Maar zag al snel iets waar mijn hart sneller van ging kloppen...de nesting dolls animal...en tsja als ik verder kijk blijf ik toch vallen op de trekdieren...ze zijn allemaal to cute en ik geef graag mooi houten speelgoed aan kleine mensjes :).
      Warme groetjess

      Verwijderen
  25. De houten trekvos en de poeskapstok zijn supertof! En voor mijn nichtje van nog geen twee de circuspuzzel van 35 stukjes, om haar enorme puzzeltalent nog meer te oefenen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind de miss Honeybird stempel 'Thanks' leuk om je cadeautjes net dat ietsje meer te geven :D.
    De Milestone babycards zouden hier zeker en vast ook welkom zijn, heb er ondertussen al 2 paar cadeau gegeven, maar de babyboom blijft maar doorgaan :).

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het trekpopje met de vos superschattig.
    Zou een ideaal cadeautje zijn voor onze buurjongen die dan ook nog eens renard heet met zijn familnaam ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De reliëf puzzel is echt wel iets voor mijn petekindje! In de wei is de naam van de puzzel.ik maak graag kans op de leuke set kaarten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben zo ontzettend fan van de bordjes van Ingela...Zo eentje, daar zou heel mijn week goed van zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo leuk!! Als ik iets moet kiezen als favoriet van de site, dan is dat momenteel de poezenkapstok, de gele vooral. Maar er is zoveel leuks te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zou graag kans maken op de mile-stone-kaartjes, aangezien ik begin volgend jaar 3 keer tante wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Magnetenset draaimolen om de mooie kunstwerkjes van de kids op te hangen! Enkele zwangere collega's die ik met een setje kaarten zeker blij zal kunnen verrassen, mocht ik winnen!
    seefke_tim@skynet.be
    Groetjes
    Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. i ben helemaal gek van de Mini Labo prachtige portemonnee triangle. Omdat mama ook wel eens verwend mag worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind de gekleurde papieren ballen origami-set super! Ik schreef ooit zelf een eindwerk over origami en had zo'n knutsel-set als kind geweldig gevonden! En die Milestone kaarten zouden in de nabije toekomst wel eens van pas kunnen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. de puzzels zijn mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuk tasje en een super kadootje voor een klein meisje! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super cadeau voor Lili! Daar gaat ze, zeker weten, heel blij mee zijn!
    De milestone cards zijn super en zijn hier ook al goed gebruikt geweest.
    Mijn favoriet item? De nesting dolls blijf ik prachtig vinden, maar de schattige animal party poster scoort ook hoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooi kado! De milestone kaarten vind ik super, maar ook de kaarten van Ingela! Zo mooi, zou ze zo in een lijstje zetten op de kamers van mijn meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. I love love loooooove de duo puzzle! Maar die milestone cards wil ik dolgraag winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zoveel leuke cadeaus maar de puzzels zijn toch wel mijn favoriet ;)
    Leuke site thanks, en dat tasje zo lief...

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  41. De animal nesting dolls! Bedankt voor deze kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi, ik hou erg van de creatieve doe dingetjes. Kindjes hebben het zoop nodig om creatief bezig te zijn, dit ziet er echt leuk en stimulerend uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw wat een leuke spulletjes! Ik ben sowieso fan van Marc Boutavant dus zijn vloerpuzzel gaat onder onze kerstboom terecht komen. De give-away kaartjes komen dan weer van pas voor een hoogzwangere vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik ben wel fan van de bordjes van Ingela! Maar eigenlijk is alles op die webshop zo tof. Die Milestonecards zou ik heel graag winnen om cadeau te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Lap, nu kocht ik toch net die kaarten voor ons nieuwe nichtje/neefje in spe. Maar ik vind zeker nog wel een babytje om die cadeau te doen.
    Mijn favoriet van kidsdinge: de poster Moon für Neil.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh jee, is die al negen maand? Tijd vliegt. Mijn zusje krijgt in januari ook haar eerste kleintje, zo'n kaartjes zouden een mooi cadeau zijn! Ik ben zelf helemaal in de fase 'kleuterkamers inrichten' en vind dit echt dè kleurcombinatie: meisjesachtig en 'groot' tegelijk. http://www.kidsdinge.com/index.php?item=prachtig-triangle-kussen-40x40-mini-labo&action=article&group_id=13&aid=2186&lang=NL

    BeantwoordenVerwijderen
  47. http://www.kidsdinge.com/index.php?item=mini-labo-mooie-triangle-opbergdoos&action=article&group_id=23&aid=2253&lang=NL: Dit is mijn favoriete kidsdinge :) doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh jee, heb net vandaag een ganse bestelling gedaan waaronder de superleuke kaarten. Maar ik ken nog wel iemand die ik hiermee gelukkig kan maken. Ik heb oa het schattige konijntjesnachtlampje gekocht en het vosje aan trektouw. De posters vind ik ook knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik vind de kaartjes van kidsdinge echt heerlijk dus. Ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Daar zal ze blij mee zijn!
    Mijn favoriet blijven de puzzels van djeco..evenals het kwartet..

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zoveel leuke dingen op de site! Hamertje tik met bal is toch een favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik vind de poezenkapstok erg leuk :-) En die kaarten ook dus I cross my fingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik vind posters en kussens heel leuk! En de kaartjes ook, ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Leuk, leuk, leuk weer! Ik vind de melamine bordjes heel leuk, bv het uiltje, of de vogel, of de vos, of... Heel leuk dus! Ik doe ook graag mee met de give away. You never know...
    groeten, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Die Milestone Baby Cards zijn echt zo leuk! Ik zou ze graag cadeau doen aan een vriendin die in Januari van haar eerste kindje moet bevallen.
    Wij hebben de kleurrijke borden van Melamine borden van Ingela en ik vind ze nog altijd even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Moeilijke keuze (er staan zo veel leuke dingen op de site), maar ik vind de Milestone Baby Cards wel super !

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Moeilijke keuze (er staan zo veel leuke dingen op de site), maar ik vind de Milestone Baby Cards wel super !

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoe toevallig, de Milestone Baby Cards zijn nu net mijn favoriet! Super dat er dus een give-away is waar je ze kunt winnen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wauw super leuke give way weer!
    Leuke manier om mijlpalen vast te leggen :)
    Groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Topcadeau ! Ik doe graag mee aan de give-away.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  61. De Milestone Baby Cards zijn top!! Zeker als geboortecadeau! Andere leuke hebbedingetjes: de bordjes, hamertje tik in modern jasje, de puzzels van Djeco...

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik ben fan van de milestonebabycards, maar zeker ook van de knutselspullen van djeco. Zij hebben heel toffe en stoere dingen voor knutselgrage jongenshanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik hoef niet mee te doen met de give-away, ben uit de babies en niks meer op komst bij vriendinnen, maar wil wel even zeggen dat ik je tasje supergaaf vind!! Dat zal dat kleine meisje helemaal geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. De nesting dolls en de milestone cards, zeker weten! En wat een leuk cadeau is dat geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik gaf de kaartjes ook al eens cadeau en ze zijn zeker een topper op de site! Verder is het daar zo moeilijk kiezen. Al moet ik zeggen dat het assortiment posters zeker tot mijn favorieten behoord. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. mijn favorieten zijn de bordjes van ingela en de milestone babycards! ik doe graag mee met jullie leuke give-away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. De Poster Ark van Noah vind ik super. Er hangt al een mooie poster van een wereldbol vol met leuke figuren dit zou er perfect bij passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wauw, zo schattig! Zelf vind ik de nesting dolls animals te gek en de appel poster! En echt heel jammer dat die kaarten er niet waren toen ik zwanger was van mijn jongens:(. Maar ik heb zwangere vriendinnetjes die dit geweldig zouden vinden;)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. De retro appel poster van Studio Stift vind ik geweldig!
    En: complimenten voor je eigen blog. Je maakt schitterende foto's van je mooie naai-projecten. Als beginnend naaister doe ik hele leuke ideeën op.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Dat is toevallig, er loopt net bij Oon ook een give-away van Kidsdinge, maar dan voor de prachtige bordjes van Ingela :-) Ik heb dus gisteren al eens zitten snuisteren in de webshop en heel veel leuks gezien! De poezekapstokjes, de djeco spulletjes en stickers, de honeycombs, en ik denk dat ik deze milestone baby cards ook had opgegeven, want die komen hier binnen een vijftal weekjes normaal gezien ook goed van pas als baby 2 zich aankondigt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik ben helemaal gek van die schattig mini plateautjes van Mini Labo! Die zouden hier wel onder de kerstboom mogen verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik ben helemaal fan van de bordjes van ingela

    BeantwoordenVerwijderen
  73. ik vind gewoon wat jij voor Lili hebt gekocht één van de leukste dingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een prachtige tas! Van kidsdinge vind ik de poster van de ark van Noach ontzettend leuk! Ik doe graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hallo,
    Inderdaad leuke webshop! Hier zou ik wel mijn zin kunnen vinden ;-) Ik kijk er al naar uit om de kinderkamer in te richten voor ons kleine pruts die wij begin februari verwachten. Het konijnennachtlampje vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een leuke spulletjes hebben ze daar! Ik heb al wat dingen voorbij zien komen voor op mijn verlanglijstje voor mijn dochters. De Djeco Dieren mozaïek en de Nesting Dolls. En de Milestone Cards komen goed van pas voor mijn dochtertje die in maart geboren gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Een superleuk tasje en cadeautje!
    Als ik iets mag kiezen dan is het de Poster Moon fur Neil Armstrong.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. de rijgkaarten zou echt iets zijn voor mijn knutselende meid! mama aan de naaimachine en zij bezig met de kaartjes. Ik zie het al volledig zitten :))

    BeantwoordenVerwijderen
  79. De kaarten zijn super... ik ga voor de bordjes!
    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Nog bedankt om de site door te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Oh dat konijntje, zo lief!
    Ik vind bijna alles op die site mooi, maar de poster met de maan is 1 van mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Supermooie cadeautjes!! Ik heb de kaarten zelf al, maar mijn zus bevalt binnen enkele weken en ik zou het wel een leuk startertje vinden!!!
    En nu proberen te kiezen uit de collectie bij Kidsdinge... Moeilijke opgave!
    Hou nog altijd van de melamine bordjes!! Het visje is wel heel toepasselijk bij ons! http://www.kidsdinge.com/index.php?action=article&aid=2022&lang=NL

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Waauw, 2 kidsdinge give-aways op 1 dag! Leuk! Eerder vandaag al verteld dat ik de stempels er zo leuk vind en natuurlijk de ontwerpen van Ingela!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Zoals ik al zei bij die andere kidsdinge give away? de Leon vloerpuzzel vindt ik wel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Mijn dochter wordt over 3 dagen 1 jaar... ze kreeg met haar geboorte Hanna Hoppel van Selecta kado, ook zo'n megaschattig wiebeltrekdiertje dat hopelijk binnenkort in gebruik kan worden genomen :)
    Van de Kidsdinge-site vind ik de nesting dolls echt geweldig! Die staan al een redelijke tijd op mijn verlanglijstje (al vrees ik dat ik ze ooit zelf moet kopen, want wij geven geen kerstkadootjes).
    Groetjes
    Liesbeth
    PS: het tasje is zooooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik vind het konijnen nachtlampje heel leuk. De kaartjes winnen zou leuk zijn aangezien ik dit weekend mijn derde kindje verwacht.

    Groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  87. De nesting doll animals vind ik super (en heb ik recent al gekocht voor onder de kerstboom). En die milestone baby cards zijn echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Te veel leuke dingen! De trekhond vind ik wel super :)
    En het tasje die je maakte is erg geslaagd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik doe mee! Ik vind de 'nesting dolls animal' van Ingela P Arrhenius wel heel leuk! Mijn dochtertje is een fan van puzzelen dus die zal daar haar gading wel in vinden... Er zijn er enkele hele leuke bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Leuk cadeautje en tasje! Moeilijk om te kiezen uit al die leuke dingen... Ik ben fan van de 'nesting dolls animal' van Ingela. Mijn dochtertje is gek op dieren, dus zou zich hier zeker wel een tijdje zoet mee kunnen houden!
    Groetjes, Ellen (ellenvanlancker@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik ben al lang fan van de milestone baby cards en hoop ze dan ook stiekem te krijgen van iemand want ben momenteel zwanger!
    Dus wie weet... vroeger als verwacht? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Mooie cadeautjes, daar zou elke kleine meid blij mee zijn! Ik waag graag mijn kand, want ben al lang fan van hun mooie 'nesting dolls' en van de slapende maanposter.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. De baby-cards vind ik de absolute max!!! In onze kinderopvang zou ik deze zeker op een originele manier gebruiken. Ik hoop dus stiekem dat ik win...

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Prachtig tasje!
    Vind het nog altijd jammer dat de Baby Milestone Cards er nog niet waren toen mijn kleine meid geboren werd.
    Zóveel moois bij Kidsdinge dat het moeilijk kiezen is, maar de Maan-poster komt sowieso mee op m'n lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. woepie ik doe graag mee :) Wat een schattig konijntje zeg! De trekfiguurtjes van Djeco vind ik precies allemaal wel leuk, vooral het katje!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik doe ook graag mee! Ook zwanger, dus die Baby Milestone Cards komen binnenkort van pas. Voor de rest vind ik het melamime bord met vosje echt schattig, en perfect voor mijn nichtje van 1 die Devos noemt met haar achternaam... Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ik kan blijven kijken naar de kleurrijke muurstickers in de vorm van voertuigen. Niet alleen de zoontjes, maar ook ikzelf zou supertrots zijn om dat in de kamer te zien hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat heb je dat weer knap ingepakt! Natuurlijk doe ik ook graag mee met de give-away. Ik vind de houten mix en match puzzel echt de max.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ja! Heel graag zou ik de milestone cards winnen. Mijn beste vriendin is zwanger en ik zou ze heel erg graag aan haar willen geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Mijn broer verwacht zijn eerste kindje en zo een hamertje tik met bal zou ik graag cadeau doen! Ook de milestone cards staan al lang op mijn lijstje om te geven! Groetjes and keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. dat kan ik met mijn "pseudo-meterschap" wel gebruiken !

    BeantwoordenVerwijderen
  102. inderdaad een leuk pakje, mijn meter haar kindje is net ook aan de eerste stapjes begonnen. Meestal maak of koop ik iets om aan te doen, maar de tas en het trekdiertje is een tof idee...
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Dat is inderdaad een toffe website, ik vind de nesting dolls geweldig!
    Ik doe zeker mee met de give-away!
    nelmaiko ( at ) gmail ( punt ) com

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wat zal Lili blij zijn met haar cadeau!
    Mijn zoontje en ik zijn helemaal fan van de djeco stapelblokken.
    Super website.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. hier fan van de praktische weekplanner met magneten. leuke dingetjes op die site!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wat een leuke cadeautjes! Het lijkt erop dat ongeveer iedereen rondom mij zwanger is (is het besmettelijk of is het gewoon de leeftijd?), dus die babykaartjes komen zeker van pas! Voor mezelf vind ik de mini labo portemonnee super en voor een kleintje de vloerpuzzel van de ruimtemissie!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. De drakenpuzzel is supertof! En milestone cards zijn ook een keileuk cadeautje... Ik deed ze mezelf cadeau ;o) maar als ik de set win, gaat ze zeker naar een ander nieuwbakken kindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik doe heel graag mee! In maart zal ik een fiere meter worden en dan komen deze wel van pas..

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooie kaartjes, ja er zijn verschillende baby's in aantocht

      Verwijderen
  110. supermooi he, dat konijntje ... ik zette het vorig jaar op mijn blog en ga dikwijls nog eens kijken of het er nog is ... 'k zal het toch maar eens moeten kopen denk ik ... :-) De zijn hier volop in gebruik en zijn geweldig, daar ga je iemand heel blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. ik doe zo graag mee! toffe webshop zeg, helemaal gek van het trekpoesje (dochterlief is gek op poezen). Vanavond eens overleggen met manlief of de sint mag gaan shoppen bij kidsdinge ;-) En ondertussen ding ik al graag mee voor de kaartjes.
    Liefs, Sofie
    http://dewereldvansofiew.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Inderdaad leuke webshop. Ik vind de bordjes geweldig! En natuurlijk ook de kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Toffe give-away! De kaartjes zouden van pas komen; 'k hoorde deze week dat mijn nichtje zwanger is. Allemaal leuke 'dinge' op de website. De knuffel Roodkapje viel me direct op!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. De posters van Studio Stift kunnen me wel erg bekoren! De appel zie ik al zo op ons manneke zijn kamer hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Eigenlijk staan die milestone babycards bovenaan mijn lijstje. Voor de tweeling, die zich nu nog prima vermaakt in mama's buik. Een goede tweede vind ik de ruimte missie vloerpuzzel voor mijn zoontje van zes! Ik doe dus graag mee met de give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Net bevallen van een 4de kindje, Cesar, dus de kaartjes zouden voor eigen gebruik zijn:) Verder kan de little bird stempel van Miss honeybird me ook wel bekoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ingela met de leuke dierenbordjes is nog steeds mijn favoriet!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Heerlijke kaartjes !

    Mijn favorietjes bij Kidsdinge zijn de vrolijke dierenbordjes en de poezenkapstok !

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Oooh, die kaartjes zijn zo leuk!! Leuk voor als we ooit een tweede kindje krijgen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  120. De poster van meneer de maan zou hier prachtig staan... Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Mijn favoriet is toch echt het setje Milestone baby cards. 't Zou leuk zijn om te winnen, heb ik alvast een kadootje voor het kraampakket voor mijn lieve steeds ronder wordende vriendinnetje.
    Rennie

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Mocht ik terug een kindje zijn, dan koos ik resoluut voor kot kot panic (het spelletje) en voor het trekdiertje, geen konijntje, maar het vosje :-) Valt het op dat ik een zwak heb voor vosjes?
    Ik doe heel graag mee met de give-away, niet voor mezelf te plezieren, maar om als cadeautje te geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Wat een leuke give away, ik doe graag mee! Kidsdinge heeft zoveel leuke spullen, ik ben dol op de spullen van Ingela p

    BeantwoordenVerwijderen
  124. De nesting dolls van Ingela (om dit trekdiertje niet te kiezen)!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Mmm, reactie komt niet door.... Ik vind het ten eerste een super cadeautje, dat trekdiertje! Zo lief en ook nog eens prachtig verpakt, de verpakking is al een cadeautje op zich......
    Ik ontdekte Kidsdinge pas kort geleden, maar zag al zoveel leuks. Zelf ben ik fan van de stempeltjes van Miss Honeybird, zo schattig! En de Milestone Cards vind ik ook geweldig, maar dan niet (meer) voor mijzelf. Daar zou ik een zwangere vriendin blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Kidsdinge Rocks!
    ideaal voor al de baby's die eraan komen!
    ik vind de bordjes van Ingela het mooist

    en ook je flowerbag keischattig!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Moest ik heel rijk zijn dan waren de mensen van kidsdingen dat ook want dan kocht ik direct van alles eentje, nu doe ik het maar in stukjes. Ik vind Inou de poes trekfiguurtje van djeco helemaal het einde. En de Mini Labo triangle portemonnee staat toch ook nog op mijn verlanglijstje... Oooh waar blijft die kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Mijn favoriete item van Kidsdinge is het Ingela Memory spel. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Oh, ik zou zo heel graag die Milestone kaarten hebben! :) En zo'n leuk mini-tasje! Lijkt me geweldig, ook voor grotere meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ik ben helemaal gek van de leuke posters! Vooral die met appeltje lijkt me super...zet ik dus met veel plezier op mijn 'kerst-verlanglijstje'!

    Lieve groet,

    victorine

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Wat een superleuk tasje. Jammer dat het patroontje niet meer te verkrijgen is!

    BeantwoordenVerwijderen