dinsdag 8 oktober 2013

uitslag give away.

Ik liet Random.org een nummer kiezen tussen 1 en 199 (197 reacties hier, de dubbels en driedubbels werden eruit gehaald + 2 via mail).  Het werd nummer 12.

12Powered by RANDOM.ORG
Tot twaalf tellen ging snel, en ik kwam uit bij Sarah!  Sarah, stuur jij me je gegevens door via mail? 


Aan iedereen, 
heel erg bedankt voor de fijne reacties en de lieve verjaardagswensen!

PS: er werd me in de reacties gevraagd naar de elastiek in het pamperzakje. Wanneer en waar die moest worden ingestikt.  Ik stikte de elastiek helemaal in het begin op de lap hertjesstof, op de goede kant en op 14 cm van de linkerkant. De velcro laat je dan uiteraard achterwege.

6 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip over de elastiek: ik ga het deze week eens wagen om het zelf te maken...
    Proficiat aan Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk voor de winnares en jij merci voor het organiseren ervan!

    BeantwoordenVerwijderen