zaterdag 28 september 2013

samen met jullie

zijn we voor ons boek op zoek naar witte voorwerpen die we even mogen lenen. Heb je thuis een leuk / origineel / retro / ... en vooral WIT voorwerp liggen zoals bijvoorbeeld een oude wekker, typemachine, tennisracket, valies, hoed, kledingrek, mand, fotokader, (vouw)krukje, (bureau)lamp, vaas, pumps, sneakers, spiegel, keramiek, schoolbankje, schoolstoeltje, miniatuurvliegtuig, rek of ...


Alle voorstellen zijn welkom (als het maar wit is), dus mail ons op elisanna.fynn@gmail.com
Wanneer we de voorwerpen precies nodig hebben, staat nog niet vast, maar het zal wellicht ergens in de maand november zijn.

Dank je wel!
Fynn & elisanna

20 opmerkingen:

  1. witte gehaakte baret, wit postvak met zwarte letters 'mail', witte kast., wit burootje op de jongenskamers en op de kamer van dochterlief..dit zag ik ne al om me heen. mijn naaimachine en lockmachine. Bedoel je dit allemaal? Ik ga eens om me heen kijken en zal de foto's maandag mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stuur de foto's maar door, dan bekijken we het even en hoor je snel van ons!
      Alvast heel erg bedankt!

      Verwijderen
  2. Wij hebben een set mooie witte Verner Panton stoelen... Maar wonen wel in Rotterdam, ik weet niet waar de foto's voor het boek worden genomen?

    Groeten,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto's worden in Leuven genomen, dus wel wat ver van Rotterdam om gewoon even 'uit te lenen'...

      Verwijderen
    2. Alles wit, dan kunnen jullie kleurige tassen nog meer 'knallen'. Klinkt geweldig. Wij hebben ook witte panton chairs en wonen in Leuven, dus da's wat dichterbij. Ga thuis eens rondgaan met het fototoestel en kijken wat wits ik nog tegenkom.

      Verwijderen
    3. Ha, dat is inderdaad wat praktischer ;-) Ik denk dat de stoelen wel goed geschikt zijn voor zo'n shoot! Wij vinden ze in ieder geval nog steeds heel tof!

      Verwijderen
  3. Ik heb een wekker en een schoenpoetsdoos - die wel een beetje "vieswit" is maar wel tof geloof ik. Zal m eens goed bekijken. Alleen is Amsterdam wel wat uit de richting vermoed ik...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amsterdam is inderdaad nogal ver, de fotoshoot zal plaatsvinden in Leuven ;-)

      Verwijderen
  4. Eigenlijk heb ik niet veel wit, behalve mijn kitchenaid. Er staat een foto van op mijn blog. Bekijk het maar eens. Ze is wel redelijk zwaar om te vervoeren... Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zal eens een toerke doen door ons huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb nen witte toonbank (in bakkerij, staat vast op de vloer) :)
    mvg, Valérie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. witgeschilderde houten koffer, komt uit Canada en is meegekomen met mijn vader toen die daar bijna 60 jaar geleden vertrok, met mijn initialen (LS) erop in lichtbruin, te antiek?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het kan, stuur dan maar een foto door. Dan bekijken we het eens!

      Verwijderen
  8. Een oud wit kastje met drie lades en van dat retroplakpapier vanbinnen? Ik bezorg je deze week een foto! Het is oud, dus de geur binnenin is nogal mufferig! Gelukkig ruik je dit niet in boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben een unieke witte brandblusser uit 1930. Ik stuur je een fotoke door. Hij is wel creme kleurig (dus niet wit wit) maar daar weet onze vriend Photoshop wel raad mee. Marte van Compagnie M.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heb hier een oude spiegel met krullen in wit, een heleboel witte vaasjes, witte juweeltjes,... en ik woon in boom, leuven is niet zo ver voor mij. zal ik je foto's opsturen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja graag! Stuur de foto's maar door Heidi!

      Verwijderen
  11. Dat gaat zo'n schoon boek worden! Ik heb zelf niet meteen bruikbaar materiaal, (ik had een wit retro babypark maar dat staat hier helaas niet meer), maar ik kijk er kringwinkelgewijs naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wj hebben een wit schoolbankje en stoeltje en een grote witte spiegel.
    Verder ook nog een trouwkleed en schoenen

    groetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb een hagelwitte smurf... zo eentje van de velen die ooit eens in Gent werden verspreid... Indien jullie interesse zouden hebben mogen jullie me mailen via frambloos@hotmail.com - greetz

    BeantwoordenVerwijderen