zondag 8 september 2013

samen met Fynn

werd er deze zomer hard gewerkt!  Een toevallige ontmoeting vorige lente tussen blogster Fynn en mezelf resulteerde al snel in een vlotte, creatieve en heel plezante samenwerking.  Contact met een uitgever volgde en een concept voor een boek kwam tot stand.  En zodus, begin maart in mei 2014 mogen jullie een BOEK verwachten van het duo elisanna & Fynn.

Ons boek zal enkel en alleen gaan over tassen.  In alle maten, vormen en kleuren.
Naast gedetailleerde handleidingen geven we tientallen tips om met één idee meer te doen dan enkel het patroon te volgen.

De sfeer in het boek zal bepaald worden door een hele reeks foto's.  De eerste fotoshoot is ondertussen al achter de rug!  En vanaf nu posten we om de drie weken een boek-gerelateerd berichtje op onze beide blogs, om jullie verder op de hoogte te houden van waar we zoal mee bezig zijn.

We'll keep in touch!

Sofie & Nathalie alias elisanna & Fynn


105 opmerkingen:

  1. Wat gaaaaf! Gefeliciteerd!
    En ik maar denken dat je een lekker luie zomer had ;-)

    Succes en ik ben benieuwd x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar seg! En dat zo verzwijgen! Proficiat hoor, klinkt goed! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt goed! Ik ben wel in voor een tassen-boek. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Weer een boek voor de verzameling! Ik kijk er al naar uit. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, dat boek wil ik! Laat het maar snel maart zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat leuk! Hoe meer tassen, hoe beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Spannend! Ik ben erg benieuwd naar het boek.
    Fijne avond.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend én leuk!!! Ik kijk er alvast naar uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh zo leuk!!!!!!!!!!!!
    Maar maart is nog ZO lang :-((((
    Kijk er echt naar uit!
    Jullie zijn echte naaiwonders!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOh cool! En ik heb nog plaats in mijn boekenkast, toevallig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat meen je niet! Hoe leuk, tof, super! Ik kijk er naar uit! En laat ik nu toevallig in maart jarig zijn! Ik geef een subtiele hint aan Stijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ja, die uitgeverij is hier achter de hoek, als ik de boeken moet gaan afhalen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk ,,,,weer eentje om te verzamelen! ik kan al niet wachten!!!
    http://mumendemiekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat spannend, ik ben zoooo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoooooo vreselijk tof!!!! 2 jaar geleden ben ik na een aantal bezoeken aan je blog zelf begonnen met naaien....en nu komt er een boek!!!! Echt onwijs gaaf! Ik ben verkocht;-) Ik koop jullie boek!!!! Veel succes! Maart is nog heel ver weg....zucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waaaauw, gefeliciteerd zeg, ik ben in de wolken in jullie plaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Joepie!!!! Weer een boek om naar uit te kijken ;)!
    Veel succes nog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. SUPER GOED NIEUWS ! Dat wordt gegarandeerd een bestseller ! Van harte gefeliciteerd. Daar kijk ik nu ongeduldig naar uit.
    Leuk die klosjes, ik erfde er ook zulke van mijn grootmoeder, je kan ze ook als banner zien op mijn blog.
    Nog veel succes en plezier bij het maken van jullie boek.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogpsot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kijk er al heel erg naar uit!! Ik ben echt een fan van jullie creaties :-) Ik heb net zelf nog jouw clutch gemaakt (resultaat staat net op mijn blog).
    Succes met de voorbereidingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en als jullie ooit patroontesters zoeken, ik stel mij al kandidaat ;-) Dan moet ik niet wachten tot maart :-p

      Verwijderen
  20. Wauw! Dat is alvast een boek waar ik naar uitkijk! Proficiat en veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk! Een boek van elisanna en fynn en ook nog eens alleen maar tassen... Ik denk dat ik 'm alvast bestel ;). Heel veel plezier met de verder tot stand koming van het boek. Ik volg het op de voet!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat ! Dat zat er al aan te komen, en had ik wel verwacht. De perfectionistische en eigentijdse manier waarop jij en Nathalie (Fynnch) toffe tassen maken en verzinnen, dat verdient absoluut een eigen boek !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk nieuws! Heel veel plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ontzettend leuk! Heb al heel wat clutches van je genaaid en weggegeven!
    Wat hebben die Belgen toch wat wij als Nederlanders niet hebben?.....alweer een leuk naaiboek wat eraan komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waw, super!!!! Onze boekenplank kan er alleen nog maar vrolijker en mooier door worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben geen tassenmens.......maar daar gaat waarschijnlijk vanaf Maart verandering in komen!
    Zo spannend!!!
    En......uiteraard alvast gefeliciteerd met jullie boek
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. geweldig! ik kijk er al naar uit, dat kan niet anders dan een geslaagd boek worden. veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tof, een boek vol tassen, daar word je op voorhand al blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooohh, wat leuk! Van harte gefeliciteerd en ik ben heel benieuwd naar de drie wekelijks berichtjes én het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Amai, dat hebben jullie goed kunnen verzwijgen!
    Van harte gefeliciteerd en ik ben er zeker van dat het tot in de puntjes in orde gaat zijn! Eentje om wederom naar uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. SUPER!!! Ik heb al verschillende tasjes van je blog gemaakt en ze zijn altijd geweldig goed uitgelegd! Ook ik ben in maart jarig, dus nu heb ik al iets om op mijn verlanglijstje te zetten ;)
    Groetjes
    Carolien VN

    BeantwoordenVerwijderen
  32. LEUK!!! Ik kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. zeker iets voor op de wenslijst! veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hehe ! Proficiat ! Ik ben al razend benieuwd !

    BeantwoordenVerwijderen
  35. HayHay!
    Jihaaa, een tassenboek! Gefeliciteerd!
    Het wordt vast een superboek!
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super!! Ik ben het downloaden van Engelstalige patronen een beetje beu. Yes, een boek! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. tof tof tof !!!!! en geen geheim meer = nog toffer !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Proficiat, het moest er toch eens van komen, daar hoopten we allen stiekem op ;->
    Wordt zeker een bestseller! Nog veel succes bij het afwerken van jullie boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel erg tof! Gefeliciteerd, benieuwd naar het boek! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoera - twee favoriete tassenblogs met een boek, dat moet een topper worden!
    (huidige topper is Lisa Lam's Tassen maken de vrouw)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Nog zo lang wachten.
    Dat kan niet anders of het wordt een SUPERBOEK.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw, super zeg! Maar ik denk dat we dit allemaal wel een beetje konden verwachten hé ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Aha, toch? ;-)
    Proficiat! Ik kijk ernaar uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Proficiat!! Dan ga ik mij er eens aan wagen, aan tassen maken, met jullie boek...

    BeantwoordenVerwijderen
  45. OOOOOOOHHHHHHHHHHHHhhhh prima, proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Joepie, ik zou graag facebooksgewijs een like-knop hebben hier! Ik kijk al uit naar dat boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. zo tof!! ik kijk er al naar uit!!


    staruur.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Veel plezier nog met het creëren, we kijken er duidelijk allemaal naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Super tof, daar kijk ik al naar uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Super!!!!!!!!!!!!!!
    Laat maar snel komen, mijn machine staat gereed om erin te vliegen!!!!!
    An
    Jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  51. daar kijk ik echt naar uit!
    dat het maar rap maart is.....

    BeantwoordenVerwijderen
  52. En ze blijven maar komen, die naaiboeken. Maar eentje met tassen hebben we nog niet, dus wij blijven kopen (of op verjaardagslijstjes zetten)!
    Alvast proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Super spannend, ik kijk er echt naar uit

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ben benieuwd!!
    We houden het in de gaten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat heb je een leuke blog, ik kom hier voor het eerst. Maar ga even lekker rondneuzen!
    groet,
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Dikke proficiat met het 'nakende' boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Leuk!!!! Een tassenboek! Die staat nu al op mijn verlanglijstje!
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Tof , daar kijken we naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Heerlijk!!!
    Geniet, geniet, geniet en wij naderhand vast ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. ik kijk er naar uit! hopelijk met duidelijke uitleg niet zoals bij svdhz :D

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Alright! Daar wacht ik gerust op als kerstkadoo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ooh, had dit nieuws hier bijna gemist, can't wait!!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Amai, dit zie ik nu pas. Sjiek! Go for it! Reuzebenieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. wat een leuk nieuws! gefelicteerd!
    en succes met het harde werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Heel tof, ik hoop echter wel dat jullie Michelle Webster van Keyka Lou niet gaan klonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. prachtig project! veel toi-toi-toi en vooral plezier in de voorbereiding hiervan
    !!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Superleuk, ik kijk er al naar uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Er staan binnenkort heel wat boeken op mijn verlanglijstje waaronder die van jullie!
    Duimen maar voor de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ben benieuwd! Ik zal de datum en je blog in de gaten houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Super leuk! Ik heb de clutch ook al een keer gemaakt.
    Helemaal leuk dat jullie nu een boek samen uitgeven.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ziezo. Deze is al besteld op bol.com: http://www.bol.com/nl/p/mijn-tas/9200000023054899/

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Prachtig boek. Heb hem besteld via lamaisonvictor. Maar wat bleek... er zat geen patroonblad in het boek. Heb de firma lamaisonvictor gecontacteerd, zij zouden binnen 2 dagen reageren, maar laten na 9 dagen en 2 emails niets van zich horen. Helaas, is het boek nu onbruikbaar voor mij. Wat kan ik nog doen?

    BeantwoordenVerwijderen