donderdag 26 september 2013

hertjes en babyroze # give away

Mijn metekindje Lili vertrekt dit weekend op haar eerste reisje naar de zon, met het vliegtuig.  Zo'n kleine baby mee op reis, dat zorgt voor extra veel bagage om mee te nemen.  Flesjes, pampers, kleertjes, buggy, ... De valies zal snel gevuld zijn.
Ook de handbagage zal extra georganiseerd moeten worden, want ook tijdens de vlucht zijn weer veel van die babyspullen nodig.  Om de pampertjes voor onderweg makkelijk terug te vinden in die handbagage, maakte ik een pamperzakje.  Zo eentje à la eloleo, zonder biais.

pamper6'''

Uit de stoffenkast haalde ik een stofje dat hier al eeuwen ligt.  Ik maakte er ooit tassen mee voor de dochters.  Er was nog een lap over, net breed genoeg voor een pamperzakje.  Aan de binnenkant zit een babyroze canvas, gekocht op de markt in Bilbao.

pamper 2'

Omdat het lapje hertenstof dat nadien nog over was, net genoeg was voor nog een extra pamperzakje,
en omdat ik morgen jarig ben en ik wel graag cadeautjes krijg maar ze eigenlijk even graag of zelfs veel liever zelf geef,
maakte ik een tweede exemplaar, net hetzelfde als de Lili-versie.

pamper3b

Die is voor u.  Hebt u zelf een meisjesbaby, of is er een op komst?  Of ken je wel iemand met een rozige meisjesbaby die zo'n pamperzakje wel kan gebruiken?
Wie weet stuur ik jou wel het 'cadeautje' op!  Meedoen kan door onder dit bericht een reactie achter te laten, en dit tot en met vrijdag 4 oktober.

197 opmerkingen:

  1. Ik ken wel iemand die ik blij kan maken met zo'n pamperzakje en daarenboven waren wij enkele weken geleden ook in Bilbao, te voet op weg naar Santiago de Compostela!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat voor morgen! Hierbij dien ik mijn kandidatuur voor dit prachtige pamperzakje in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, zo mooi! Dat kunnen we hier zeker nog gebruiken voor de dochter die net 1 geworden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee. Wij verwachten binnen 2 maandjes een meisje en ben binnenkort ook jarig, dus dat zou leuk zijn.

    Groetjes,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vrijdag...4okt... werelddierendag én mijn kleine dame wordt 3jaar!!! Ze is wel sinds deze zomer uit de pampers maaaaar....in onze vriendenkring werd een lieve baby geboren... Een baby die héél veel liefde verdiend net als/ of mss nog meer de mama! De mama verloor haar zus én haar vader op 14dgn tijd...Haar 2de kindje verloor ze 3dagen na de geboorte... De lieve Levi is haar 3de wondertje en verdient wel zo'n mooi cadeautje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een ontzettend leuk stofje! Ik doe graag mee met je give away. Mijn zusje is net moeder geworden, dus het zou perfect zijn om haar hiermee te verrassen.

    groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. met een schare aan zwangere vriendinnen, wil ik wel meedingen naar het superschattige pamperzakje...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Perfect te gebruiken bij mijn babydochter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joepie! Een perfect cadeautje voor de kleine Linde!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier geen babymeisje, maar een vers babyjongetje, dat mogelijk ook van roze houdt :-) zijn mama toch alleszins!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh mooi! Leuk die hertjes! Een van mijn beste vriendinnen krijgt binnenkort een meisje en over 2 weken hebben we haar babyshower. DIt zou echt een top-kado zijn! Ik wil heel graag meedingen naar dit mooie zakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi en wat een prachtig stofje! Ik doe graag mee om het cadeau te geven aan het kindje van m'n nicht. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooooh, wat een uberschattige bambietjes!
    Mijn kleine meisje zou dat wel leuk vinden, om haar pampertjes daarin terug te vinden.
    Maar eigenlijk wil ik gewoon hier ook eens dank u zeggen, voor alle leuke blogs en inspiratie. Ik reageer veel te weinig (maar 'leen' regelmatig je ideeën ;-) ).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
    Hoewel ik zelf al een poosje uit de pampers ben, ding ik toch graag mee naar dit prachtige zakje om hem kado te geven aan een vriendin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier geen schattige baby's meer. Ik vind het verhaal van Vietje zo aangrijpend dat ik mijn 'kans' aan haar geef (of liever: aan haar vriendin).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kristien Van Praet26 september, 2013

    Supermooi, hier ben ik fan van... Dit zou super zijn voor mijn dochter Marielou...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. awel ik doe mee ze! Ik ken wel iemand met een klein babymeisje, maar ik kan ook 100der andere dingen bedenken waarvoor ik zo een pamperzakje zelf voor kan gebruiken!!!
    En misschien brengt het feit dat ik op 3/10 jarig ben mij ook een klein beetje geluk!
    Verjaar maar goed en amuseer u!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met je verjaardag morgen. Mijn kleine meisje, maar vooral haar mama (eerlijk is eerlijk), zien zoon mooi roze pamperzakje wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hieperdepiep hoera!!! Gelukkige verjaardag! Mag ik vragen hoe oud/jong je wordt? Of is dat al niet meer aan de orde?
    Ik word in december meter van een schattig meisje! Zo'n schattig pamperzakje hoort daar zeker bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Onze dochter is vandaag 12 dagen oud. Zo'n pamperzakje zou dus goed van pas komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tof.
    Alvast een leuke verjaardag toegewenst morgen.
    Ik werd vorige week meter van het enige meisje in onze familie en zou het supertof vinden om dit leuke kadootje te mogen doorgeven aan haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh! Dit is super om al te beginnen dromen van een wolk van 'n dochter....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alvast een héél gelukkige verjaardag! Geniet van je dag!
    Ik heb ook een babydochter, overmorgen is ze 10 maanden... maar daarmee is ze nog lang niet uit de pampertjes gegroeid, dus dit komt nog altijd van pas :) Ik waag dus graag een kansje.

    Groetjes
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben deze maand tante geworden van de superschattige Lilou, zusje van Kïenta en Niyalli. Mijn schoonzusje zou dit superleuk vinden en de grote zussen ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig cadeautje in superleuke stofjes! Hier in huis geen baby meer maar wel nog heel wat vrienden die zo'n pamperzakje zullen kunnen gebruiken voor hun toekomstige baby. Daarom doe ik graag mee, het is altijd leuk om een origineel cadeau te kunnen geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hieperdepiep voor jou! Mijn babysitfamilie werd vorige week uitgebreid met een dochter, en zo'n zakje zou niet misstan in mijn cadeaupakket ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier geen babymeisje in huis, maar wel een meisjespeuter die nog niet zindelijk is en waarvoor ik niet altijd een hele verzorgingstas wil meezeulen :) Dit zou perfect zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oo graag! Dat stofje hé, dat doet het 'm echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schattig en heel leuk. Hier geen meisjes-babies op komst dus wens ik iedereen veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. proficiat met je verjaardag en ja, wij (ik en de pamperdochters) doen graag mee aan de give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben twee weken geleden tante geworden van een supermooi meisje, Clara. Zelf had ik al een dekentje genaaid, maar dit prachtige pamperzakje zou het perfecte extraatje zijn! Haar ouders gaan graag op stap en zullen dit pamperzakje dus goed kunnen gebruiken.
    Gelukkige verjaardag voor morgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oooo ik ben ZOOOOOO gek op dit stofje!! Ik heb het al eerder gezien, en het is waarempel liefde op het eerste zicht!! Mijn lieve babydochter is pas 1 jaar geworden en ik zou hier zooooo blij mee zijn om in haar tasje te kunnen steken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Voor mijn vriendin en haar pasgeboren (24 september) babydochter Lise.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zo'n prachtig stofje en weeral zo schoon gemaakt. Ons meisje is ondertussen 1 jaar maar nog lang niet uit de pampers. Dus ik ding graag mee.
    En voor morgen, een gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Kris Vande Walle26 september, 2013

    Alvast een gelukkige verjaardag! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik heb zelf geen blogje, maar ben wel verslaafd aan bloglovin' op mijn iphone. Met een heuse babyboom in de vriendenkring, en zelf ook een kinderwens, ding ik graag mee naar dit schattige maaksel!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hiphip hoera, alvast een gelukkige verjaardag!! Ik heb alleen een jongensbaby in huis ... maar ben ook meter van een lili! Perfect cadeautje, ze wordt volgende week 1 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik doe graag mee voor mijn kleine nichtje die binnen 2 maand moet bevallen van een meisje! En, eh een gelukkige verjaardag! Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Happy Birthday! Als onthaalmama zou dit wel eens een passend kadootje voor een nieuw onthaalkindje kunnen zijn...én... kan ik dit uitgebreid inspecteren om zelf te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst.
    graag doe ik mee aan de mooie give-away mijn schoondochter kan hem nog erg goed gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oooh, schattig!! Ik doe graag mee, met een heuse babyboom in onze familie-vriendenkring zal daar vast wel een babymeisje tussen zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een ontzettend schattig stofje. Wil graag kans maken voor mijn (december) kleintje. Tineke Groen. (jcg_tineke@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe graag mee, ik word binnenkort ( 10 dagen) tante van een klein meisje....wauw wat zou dat leuk zijn. en gefeliciteerd natuurlijk, van harte ,op naar een moo creatief jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Alvast gefeliciteerd!
    Ik heb al een lieve baby in gedachten, haar moeder zal heel blij zijn met dit cadeautje.
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik ben verliefd op dat stofje en word tante in januari! Ik waag dus mijn kans! Oh, het is zo helemaal ♥!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. genoeg toekomstige mama's in de buurt die ik er heel veel plezier mee kan doen.. Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Tuttebollekakkie26 september, 2013

    Luierzakje? Mag het ook voor maandverband...........
    Ik ben echt dol op hertjes en daar naar kijkend
    verdwijnt mijn maandelijks ongemag met de zon!
    Greetz!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Prachtig gemaakt! Ik ding ook graag mee... En alvast een hele gelukkige verjaardag gewenst! Maak er een fijne dag van! liefs Fieke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Prachtig! Over ongeveer 8 weken komt er hier een meisjesbaby bij. Zo'n pamperzakje zou dus zeker van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hier een bijna bevallende zus die een erg zware zwangerschap heeft gehad. Ze verdient zo'n enig kado! Weer mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. In januari wordt ons dochtertje geboren. Paolo krijgt er een zusje bij!
    Dit pamperzakje zou mooi in de tas kunnen als we onze eerste reis met de kleine meid gaan doen!
    Op het programma: van thuis (Italie) naar de familie in Belgie!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Omdat ik verliefd ben op mijn lieve kleine nichtje Yenthe en dit luiertasje helemaal bij haar past!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. labs dorothy26 september, 2013

    gisteren was ik een jarige oma , heb een heleboel gelukkige kleinkinderen , 8 jongens en 1 meisje
    Er zijn nog pampergebruikertjes bij , dus doe ik graag mee
    groetjes
    doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Alvast een fijne verjaardag! Met zo'n fijn cadeautje zouden we hier héél blij zijn :)
    groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Oh, wat een super give-away! Ons Nette is 2 maand en heeft dus nog veel pamper-dagen voor de boeg. En met ook een zoon nog in de pampers, is mijn handtas eerder een luiertas ... En het is sowieso altijd een zoektocht naar sleutels, ... en daar dan nog eens al die pampers en co tussen. Maar met zo een fantastische pamperzak, is dat toch al één probleem minder!

    Aja, hiphip voor jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh, ik ken wel iemand dus doe graag mee! En ben tegelijkertijd stiekem toch wel jaloers dat mijn 3 dochters de pamperleeftijd stillekesaan ontgroeid zijn ... :-)

    http://wolligewolkjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Begin oktober zal mijn metekindje geboren worden en dan zou dit wel goed van pas kunnen komen! :)
    Ik die dus graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een schattig pampertasje. En mijn dochtertje is nog lang niet uit de pampers dus jaaaaaaaaaaa .... wij doen héél graag mee met deze give away.
    En uiteraard ook nog een hele fijne verjaardag gewenst. Hiep Hiep Hoera !!!!!
    I.
    PS Ik had op 26/09 een positieve zwangerschapstest voor mijn kleine meid. Dus ook voor ons is het een beetje een verjaardag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik wordt meter! Misschien is het wel een meisje?

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Je blog ken ik nog maar heel kort (ben nu al fan) wat geweldig heb je dat gemaakt zeg.
    Ik zou graag kans maken op dit prachtige luiertasje.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Sofie ruysschaert26 september, 2013

    4 weekjes geleden werden wij de trotse ouders van ons derde dochtertje Marie. De twee zusjes zijn stapelzot van haar, ze is onze kers op de taart! Het fantastisch mooie pamperzakje zou zeker van pas komen!! Gelukkige verjaardag*. Sofie Ruysschaert, mama van drie supermeisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Dikke proficiat met je verjaardag !!! En wil het toeval nu wel niet dat mijn schoonzusje één van de komende dagen/weken op bevallen staat .... en wie weet, wordt het wel een meisje ... dan zou jouw pamperzakje wel van pas komen he ?

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ik doe mee, mijn kleine meid is nu zeven weken oud en ik weet zeker dat de grote zus van 2 jaar nog meer wil meehelpen bij het verschonen van de pampers wanneer we dit zakje in huis hebben!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ons Marieke is 9 maanden en heb ook al de pamperzakjes gemaakt, maar jou versie is supermooi....... we zouden er superblij mee zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ontzettend leuk! Ik doe graag mee!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh, ik doe ook mee!
    Misschien voor mezelf (we weten nog niet wat het wordt, maar is roos niet het nieuwe blauw?) en anders als prachtig cadeau voor een vriendin met een dochtertje...

    Sane

    BeantwoordenVerwijderen
  67. de peter van één van mijn zoons wordt binnenkort voor de eerste keer papa, van een meisje, dus ik hoop dat ik win!!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Oooh Wauw! Zo'n leuke combinatie dat je er gewoon vrolijk van wordt! Hier zou je er iemand erg blij mee maken!

    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik wil ook wel eens mee doen....leuk voor geboortecadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Alvast een dikke proficiat met je verjaardag!
    Ik wil ook graag meedoen, super mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Of het een meisje wordt, weet ik nog niet hihihi... Maar ik doe wel graag mee! Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Een mooi pakje voor een meisje dat bijna wordt geboren, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. ohhh!!! Zo mooi!! Ik heb net een dochtertje van 5 weken en dat zou natuurlijk van harte welkom zijn, want organiseren is mijn sterkste niet...
    Wij wensen je alleszins al een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. mijn babymeisje is ondertss al groot en gaat flink op het potje. Maar vochtige doekjes en een reserve ondergoedje sleep ik overal mee dus in dit mooi tasje zou het heel fijn zijn.
    Alvast ook een fijne verjaardag.
    en als ik niet win, deel je dan "hoe-maak-ik-dit?"

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Prachtig! Zelf heb ik 3 dochters die al enige tijd uit de luiers zijn, gelukkig. Maar een babyboom in mijn vriendenkring is een goed excuus om mee te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. U zou mij supercontent maken met zo een mooi pamperzakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Geweldig mooi! Ik zou het wel willen cadeau doen aan de kleine Bente, nu net 1 week oud...
    De eloleo versie heeft geen elastiek: op welk moment moet je die ertussen naaien? Voor het geval we niet winnen, zou dat te weten wel een leuke troostprijs zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hey , leuke tasjes zeg !!
    Er zijn 3 meisjes op komst bij vrienden en familie, dus wij vinden zeker wel een gelukkige toekomstige eigenaar :-)
    gr
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Mijn beste vriendin bevalt binnenkort van een meisje. Ze is enorm zenuwachtig omdat de kans voor een keizersnede er dik in zit, dus zo'n prachtig pamperzakje zou een superleuk 'geruststellingscadeautje' kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Annelies Schouppe26 september, 2013

    Hoihoi, leuk tasje! Alleen niet zo bruibaar voor onze wasbare luiers, daar is het te klein voor. Mocht je daar ooit een modelletje voor uitwerken, doe ik zeker mee!

    (Ik zie dat jij wel nog aan de dunne pakjes (25 stuks) luierdoekjes uit de Hema geraakt bent. Hier in Gent zijn ze nergens meer te vinden. Heb jij een tip? (Of gewoon een grote voorraad ingeslagen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Prach-tig!
    Als pedagoge ben ik na een jaar twijfelen weer begonnen met studeren, om hopelijk mijn echte droom waar te kunnen maken: vroedvrouw.
    Onze opleidingscoördinatrice is inmiddels hoogzwanger. Het zou heerlijk zijn mochten we met ons klasje afstandsonderwijs dit geschenkje aan haar kunnen geven...

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik waag ook mijn kansje. Op 9 oktober komt mijn collegaatje op bezoek met haar kersverse baby.
    Dit zou haar zeker blij maken.
    Nele Marrannes (nele.marrannes@telenet.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik heb een wolk van een dochter van 4 maanden, zo'n pamperzakje komt dus zeker van pas. (want zelf geraak ik nog nauwelijks achter mijn naaimachine)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ow, wauw, ik waag ook heel graag een kansje. Zojuist heb ik een sms gekregen van een vriendinnetje, haar dochtertje is geboren.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een leuk stofje!! Ik doe ook graag mee aan de give-away. Ik ben namelijk vorige dinsdag, op 17 september voor het eerst mama geworden van een lief, klein dochtertje, Nora. Zelf heb ik nog geen tijd gehad om een pamperzak te maken, dus dit zou zeker goed van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Prachtig stofje! En de laatste tijd worden er allemaal meisjes geboren rondom mij. Ik doe dus graag mee!
    Gertje

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat mooi ! Ik ken wel iemand die ik hier blij mee kan maken.

    Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Oh, zo mooi! Hier kan je ongetwijfeld een boel mensen mee gelukkig maken! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hier geen kleine meisjes meer. Maar wel een schattig babymeisje Quinn dat het petekindje is van manlief.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Mijn beste vriendin bevalt binnenkort van een meisje. Ze is enorm zenuwachtig omdat de kans voor een keizersnede er dik in zit, dus zo'n prachtig pamperzakje zou een superleuk 'geruststellingscadeautje' kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. We weten niet of onze 2e spruit een meisje zal worden maar nog kandidaten genoeg in onze vriendenkring!
    Maar hoop nu wel een beetje dat die van ons niks tussen de beentjes heeft want dit is eigenlijk te schattig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. ik ben onlangs bevallen van een pracht van een dochter, en zou dus superblij zijn met dit prachtige pamperzakje! Ik heb bovendien vandaag ontdekt dat mijn zus ook zwanger is, dus weet ik al aan wie ik het later kan doorgeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. het is een schoontje, maar doe niet mee. Ik gun het iemand die nog geen pamperzakje heeft of iemand die het niet kan maken ;) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. wat is die mooi!! Die wil ik graag winnen voor mijn nichtje die binnenkort geboren gaat worden.

    groetjes renske
    ps ik heb hem gelinkt in mijn link your stuff op mijn blog. renskecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Alvast VAN HERTE PROFICIAT voor morgen !
    Ook ik vind dit luierzakje super dus waag ik mijn kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik weet het antwoord: voor Lili en voor... Gisèle! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Allereerst een dikke proficiat aan de jarige! En ja, ik ken iemand. Een nichtje is pas bevallen van een schattig meisje met de naam Inora. Dus dit zou wel eens een leuk extra cadeautje kunnen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Voor al die nichtjes en neefjes die een baby'tje verwachten...? Allicht zit er een meisje tussen! ;-) Zou fijn zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Mooi! Ik ken een meisje dat hier heel blij mee zou zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wat een mooie uitvoering met dat elastiekje bij en een superstofje.
    Ik doe heem graag mee, want het mijne is aan vervanging toe. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Er is een meisje op komst... Die wil ik wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Mijn nichtje is vorige week bevallen van een lief meisje, dus dat zou een leuk cadeautje zijn. Ik doe graag mee :-) Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik had hier een heel lang en mooi berichtje geschreven over hoe leuk ik het vond: je blog, het stofje, het ontwerpje en de uitwerking. Maar nu is dat plotseling weg! :(

    Kort samengevat: Ik vind het allemaal geweldig! En wens je een hele fijne verjaardag toe met de woorden: Gefelicitaart Elisanna! Bedankt voor alle fijne blogpostjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Hiep hiep hoera vriendinnetje! Je maakte alweer een pareltje voor die kleine lieve Lili. Geniet maar van alle cadeautjes en aandacht op jouw dagje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Gelukkige verjaardag!
    Ik ben helemaal gek van het pamperzakje... Ideaal voor mijn eigen kleine Lily (met y ditmaal).
    Pick me!
    Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Van harte!! En baby's genoeg hier op komst en daar zal vast wel een meiske tussen zitten! Dus ja ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Een van mijn liefste collegaatjes is net zwanger! Zou super zijn als ik haar dit cadeautje kon overhandigen!! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Supermooi! Na 2 zoontjes ben ik nu zwanger van een meisje, zou helemaal blij zijn met dit pampertasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Oh dit zou leuk zijn voor een nichtje/neefje dat op komt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. mijn neef en zijn vriendin worden volgende maand ouders van ... een meisje! dit zou een ideaal cadeautje voor hen zijn dus doe ik graag mee!!!

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Prachtig pamperzakje ! Mijn eigen kroost is daar al te groot voor, maar één van mijn vriendinnen is - na een eerste schok, ze is al de veertig voorbij- in heel prille blijde verwachting.
    Als alles goed loopt en het een meisje zou worden, ( en ik met een miniwinkansje toch zou winnen), zou het kindje alvast een superleuk pamperzakje hebben ;)
    Enne.... een hele fijne verjaardag toegewenst voor morgen !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Wat is dat toch met die give-aways! Je kan dat gewoon niet negeren, daaraan moet je meedoen!
    Ik wil die wel heel graag winnen, echt waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Wat een mooi pamper zakje!! Zou hem heel graag winnen voor mijn meisje op komst.
    Een hele fijne verjaardag gewenst morgen!!

    Liefs Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Zo mooi zo mooi. Hier is er ook zo'n heerlijk bambi-kindje in aantocht in de familie. Dus ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Jip doe graag mee!
    Zeer mooi Groetjes Miek Claes

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Mn eerste reactie ooit in blogland ;) ik ben fan! En waag ook een kansje!!
    Groetjes! Else

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Zo mooi,
    Dit zou gepast zijn voor mijn metekindje.
    Bij deze waag ik mijn kans
    Dit is trouwens mijn eerste keer dat ik reageer op je blog; ben wel al langer fan van al je leuke werkjes hoor !
    grtjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Mevrouwtje Theelepel26 september, 2013

    Ik zou ook graag mijn kans wagen.
    Weer een super-stofje. Dat elastiekje is wel handig, ga ik er volgende keer ook eens aan bevestigen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. super ! ik ken ook wel iemand die ik graag zo mooi cadeautje zou willen geven!
    heel mooi gemaakt
    groetjes Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  120. HiepHiepHoera! Wat een schattig stofje! I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Hier is ook een kleine spruit op komst. Ik doe dus heel graag mee! Ook de grotere zusjes Clara en Marie zouden in de wolken zijn met zo'n luiertasje voor hun zusje!
    Geniet van jouw dagje morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Zo'n lief en schattig stofje! Ziet er ook heel handig uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Een hele fijne verjaardag gewenst!
    Bij gebrek aan een meisjesbaby of andere sla ik de giveaway over.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. gelukkige verjaardag, 18 wat een mooie leeftijd :-) ! en een fijne reis voor lili alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Superleuk!! Ik doe graag mee!
    groeten, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Tof, tof, tof... Ik doe mee, linkje komt eraan...

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Voor mijn kersvers babynichtje!
    Haar mama zou dit helemaal geweldig vinden!
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Zaaalig stofje! In november ga ik op bezoek bij kleine romi, dit zou echt heeeel leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Ooh, ik heb een kleine babydochter. Ik heb al vanalles genaaid voor haar, maar het pamperzakje is er nog niet van gekomen. Zou wel ideaal zijn! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wat een mooie stofjes! Zou een superleuk cadeautje zijn voor de papa en mama van ons pasgeboren nichtje Isa!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. oei zo mooi! Nou heb ik geen babymeisje, maar nog wel een lief manneke in de pampers. En aangezien ik dit mapje in mijn tas zou stoppen mocht ik zo gelukkig zijn ga ik toch een gokje wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. mooi!
    ik doe mee, niet voor mij, maar voor mijn toekomstig mete-kindje (wat best spannend is)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik doe ook mee voor zo'n prachtig en praktisch pamperzakje ;-) zal ik zelf kunnen gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Ooh, zó leuk! Ik doe graag mee, zal van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wauw! wat een schoon zakske!! In maart word ik meter van het eerste kindje van m'n zus. Behoorlijk spannend dus. Ik ben er zeker van dat zij dit ook prachtig gaat vinden.... ik zou het (met een aangepaste vulling dan toch ;)) zelfs voor mezelf willen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. oh, deze staat al lang op mijn to-do lijstje, maar het komt er niet van .. en nu is een lief collegaatje van mij zwanger, dus zou wel uitkomen als ik deze voor haar zou kunnen winnen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Prachtig! Ik doe ook mee! Die hertjes zien mijn kleine meid en ik wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Eerst en vooral proficiat voor morgen! Dit pamperzakje kan Amanda, dochtertje van nichtje van het Ventje dat vandaag geboren werd, zeker gebruiken! Ik doe dus graag mee! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Superlief stofje! Ik doe graag mee voor ons Fientje!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. saartje de graef26 september, 2013

    Geweldig leuk ideetje om eens mee te doen, alleen moet ik nog eens nadenken voor wie ik het wil. Mezelf (de slordige mama) mijn dochtertje (die graag moedertje speelt) of mijn zwangere vriendin. Heel moeilijke keuze

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Hihi , zoveel reacties al !
    Héle kleine kans dus , maar toch waag ik graag mijn kans met twéé babymeisjes in huis hier :-)
    MiekeAi

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Hoera alvast voor jouw verjaardag! Wat leuk om cadeautjes uit te delen, als ik win wordt het een cadeautje voor mijn schoonzus, uitgerekend in november

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Hip hip hip... Hoeraaa! Hier geen babymeisje, wel een peuterjongen die rose wel stoer vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. ...voor mijn babymeisje??? :)
    Alvast een fijne verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. proficiat alvast en ik doe ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  146. elke de croock27 september, 2013

    geen idee of de kindjes die op komst zijn bij mijn vrienden meisjes of jongens zijn, maar ik heb 50% kans hé, proficiat met je verjaardag !

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ons babymeisje komt als alles goed gaat rond 8 januari. De hele uitzet zal een beetje in retrostijl worden, met hoofdzakelijk hertjes en vosjes, dus dit zakje zou perfect zijn!
    Ik waag dus mijn kans!
    Grtz Tinke

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Eerst en vooral... Een hele gelukkige verjaardag!!! Ik doe ook graag mee met de give-away. Met al die zwangere vriendinnen, komt dat zeker van pas. En ik vind het zelf ook super-mooi trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Een hele gelukkige verjaardag !!!
    Hier geen babymeisjes meer, maar een zakje om natte doekjes mee te nemen kan nog altijd van pas komen.
    Trouwens, bij mij loopt er ook een give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Ook ik heb interesse! Er is een petekindje onderweg, zou het een meisje zijn? En voor mezelf en mijn man zijn er twee ukjes onderweg, misschien zit er een meisje bij? Of misschien allebei? Supermooi! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  151. ooooh zooooo mooooi...mijn lieve collega is zwanger van haar eerste kindje en zou dit zooo graag willen cadeau geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Hier heel veel baby's op komst (wel zes) dus er zal wel ergens een meisje bij zitten zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Wat dacht je van een baby jongetje, waarvan de mama en papa zot zijn van roze? Top-cadeau! En een gelukkige verjaardag to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Oooh, supermooi, prachtige stofjes ook! Ik doe graag mee, en wel, egoïstisch genoeg, gewoon voor mezelf! In mijn buik groeit er namelijk een tweede schattige prinses (en nu maar hopen dat niemand die ik ken dit leest, want het is een geheimpje voor de buitenwereld...) en zo'n mooi pamperzakje zou dus goed van pas komen tegen de tijd dat zij er gaat zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Ik vind het ENIG! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn. Ik ken nog wel iemand die daar heeeel blij mee zal zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  156. De mama van ons dochter haar vriendin krijgt voor elke moment een baby girl... zij zou dit wel geweldig vinden (en ik zou het geweldig vinden moest ik haar dit mooie zakje cadeau kunnen geven).

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Proficiat met je verjaardag! Geniet van jouw dagje!
    Ik wil ook graag mijn kans wagen voor dit leuke geboorte-cadeau.
    Met al die zwangere vriendinnen kan ik er zeker iemand heel veel plezier mee doen.
    Een vriendin is woensdag bevallen van haar eerste dochtertje Rozanne en zelf was ze gisteren jarig. Ik zou haar dubbel plezier kunnen doen met dit originele en handige pamperzakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Een hele gelukkige verjaardag!
    Ik zou ook graag mee willen doen met je Give-away. Ik zou het heel leuk vinden mocht ik het winnen voor mijn kleine meid want ik vind het echt heel mooi :-D
    Ik heb trouwens ook je Give-away op mijn bord gepind waar ik lopende give-away's opzet. Dus als iemand hier eentje heeft lopen mag je het me ook altijd laten weten, dan zet ik het er bij :-D

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  159. OOOOOOOHHHHH! ideaal! Mijn nena is een meisje en draagt pampers en geheel toevallig is dat stofje mijn favoriete stofje! Maar ik heb er jammer genoeg niets meer van over... Dus, ik duim me zooooo te pletter dat ik dit eindelijk es win zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Oooo, zo leuk. Dat kan ik ook wel gebruiken voor mijn boeleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Die stof is ronduit GRANDIOOS !!!
    Ik heb een reuzeschattig babymeisje, Eva... En haar mama (ik dus) heeft al een hele tijd gepland om een pamper-etuitje te maken (en nog een pak andere naaiplannen) maar het komt er maar niet van - grmbl... Enne, hertjes zijn helemaal Eva's thema al sinds haar zelfgemaakte geboortekaartje: http://eva-vereecken.weebly.com
    Pleazzzzzzzzzzzzzzzzzzze?

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Wauw.
    Ikzelf heb enkel maar jongens, maar een vriendin heeft een superschattig meisje. Dit zou echt iets voor haar zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Alleen al voor het stofje zou je meedoen! Gelukkige verjaardag en ik ben dus kendidaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Haast onbegonnen werk met al die reacties hierboven al! Maar hier volgt in maart nog een 4de kindje en na 2 dochters en een zoon zal ons gezin compleet zijn met nog een kleine prinses. Ik doe dus graag mee voor dat leuke pampertasje! Alvast nog een gelukkige verjaardag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Heel schoon, maar dat weten we ondertussen wel al, dat dat "Elisanna-gerief" altijd schoon gerief is! :D Dat idee met die rekker, dat wordt hier zeker gepikt en ondertussen geef ik dat schoon hertjesexemplaar van jou cadeau aan een vriendin die binnen 3 weekjes bevalt van haar 2e medammeke! Alee ja, als ik de sjans heb om 't te winnen he. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Oh wat mooi. Ik doe graag mee en ik ken een heel lief klein meisje die dat zeker kan gebruiken. Allé haar mama dan. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Gefeliciteerd!
    Voor mijn babynichtje zie ik dat zakje helemaal zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Hiep hoera voor jou!
    Pamperzakje is perfect voor een logeerpartijtje van mijn dochtertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  169. mijn meisjesbaby wordt donderdag 3/10 al 5 jaar en zou zo'n pamperzakje super vinden om prulletjes in te steken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Nog harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een prachtige dag heb gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Mirjam Visser28 september, 2013

    Momenteel ben ik zwanger van ons derde kindje! Zoals altijd ziet wat je hebt gemaakt er prachtig uit. Daarom maak ik ook graag een kans op het pamperzakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Prachtige uitvoering! Ik hoop dit pamperzakje aan het toekomstige kindje van vrienden te kunnen geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Dit zou zo een schattig kadotje zijn voor de vriendin van mijn nichtje, 16 jaar jong en ongepland zwanger. Het zou haar eens positive energie geven (want natuurlijk heeft iedereen er wel een mening over, en ik heb echt met haar te doen).zomaar een beetje extra geluk!
    Calina

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Oooh, dit zou mijn dochtertje in bollebuikjesland wel kunnen gebruiken!!!! zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Dit zou zeer welkom zijn! Ik ben momenteel zwanger!!! Héél mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Ik ben 21 weken zwanger en weet sinds vorige week dat het een meisje is!!!!! Bambi-stofje is echt super mooi!!! En ik zal een pamperzakje heel goed kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Wij zijn volop aan 't oefenen voor nog een baby'tje erbij, dus dat zou wel heel leuk zijn. En in afwachting kan ik het natuurlijk ook nog geven aan mijn schoonzus, die vorige maand is bevallen van een dochtertje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Mooi! Ik doe graag mee! Heel veel bolle buikjes in onze vriendenkring! Hopelijk ergens een meisje! :-) Liefs, Charon

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Vol bewondering kijk ik altijd naar alle mooie creaties op jou blog,
    Nu zelf zwanger van een meisje, ding ik graag mee naar dit prachtige luierzakje!
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Dat is een superlief tasje, erg handig. Veel babys op komst, ook eentje bij ons, wie weet.
    groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Wauw wat een reacties zeg. Ik doe mee omdat ik hem ontzettend leuk vind en een vriendinnetje van mij net is bevallen van een meisje. Het is een heerlijke poepdoos, dus dit tasje zal veel worden gebruikt :) Liefs, Ant

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Wat is die leuk, als cadeautje voor mijn zusje die bijna jarig is en net een meisje gekregen heeft!
    Tillykke nogmet je eigen verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Heel mooi, mijn bazin haar dochter gaat binnenkort bevallen en dit lijkt mij een heel leuk cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  184. wow, die is gaaf, met weer een geweldige stoffencombinatie! Zo wordt het verschonen van de luier van mijn dochtertjes Noa en Isa een waar feestje! :) I'm in!

    BeantwoordenVerwijderen
  185. 'k Ben in verwachting van een tweeling, dus wie weet zit er een meisje bij! We hebben al drie jongens, dus dat zou leuk zijn. En zijn het jongens (vijf knullen op een rij is natuurlijk ook een heerlijk bezit) dan zijn er genoeg babymeisjes in de omgeving, die ik met dit prachtige cadeautje kan verwennen...

    krullerien at hotmail cot com

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Wat mooi! Hier een onbekende m/v op komst! Nog altijd geen meisjesnaam gevonden maar misschien binnenkort wel al een luiertasje?!
    Liefs! Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  187. hiphip voor u! mijnen twin zit zowat te wachten tot ik zo'n zakje maak voor haar kleine liv (mijn petekind :) ). maar dat komt er precies niet van! dus yes, ik ding graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Zou erg leuk zijn voor Shanaya mijn 3maanden jonge kleindochter,lijkt me handig als ik op haar pas...

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Ik hoop dat ik vanuit Nederland ook mee mag doen.
    Ons lieve meisje Yinthe is nu vier maanden oud en is een echt cadeautje.
    Ik zou het erg leuk vinden om dit supermooie pamperzakje te winnen.
    Liefs, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Hoe mooi!
    Ik heb 2 meisjes, een kleuter, en een peutermeisje dat nog in de pampers zit...
    Ik was al aan het kijken hoe ik zelf zoiets zou kunnen maken, maar er eentje krijgen lijkt me nog leuker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Oooow die lijkt me echt heel gaaf voor mijn beste vriendinnetje, die na een heel lang traject eindelijk zwanger is! En vorige week hoorden we dat het een meisje is dus het lijkt me echt een heel gaaf presentje voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  192. Wat een leuke stofjes, zou hier zeker in de smaak vallen. Heb een dochtertje die nog in de pampers zit, wil dus graag een kansje wagen op de valreep. Heb nog geen blog.

    Groetjes Lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  193. Helaas te laat, zou wel erg leuk zijn voor my sister ;)

    BeantwoordenVerwijderen