donderdag 29 augustus 2013

een heerlijke zomer!

Het was er eentje om van te genieten.  Deze zomer.  Het heerlijke zomerweer zit daar zeker voor iets tussen.  Wat zijn we verwend geweest.  Buiten leven, dag in dag uit, heerlijk!

Dit jaar trokken we naar Portugal, de Zilverkust, waar we toch een stukje van ons hart verloren.  We genoten er van één van de meest heerlijke vakanties van de laatste jaren.  Met spijt in ons hart namen we afscheid van een prachtig land, en één ding wisten we meteen zeker, hier komen we ooit nog terug!



We houden het vakantiegevoel nog even en zo lang mogelijk vast. Tot die allerlaatste dag blijven nagenieten. Want vanaf maandag begint die race tegen de tijd weer....
En ondertussen werd hier de naaimachine ook terug bovengehaald en staat er al heel wat gepland. We vliegen er terug in!

28 opmerkingen:

  1. Tot snel en geniet van die laatste zomerse vakantiedagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's !
    Als je daar een blik op werp zit je zo terug in het vakantiegevoel.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Foto's om bij weg te dromen!!
    Geniet van de laatste dagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie foto's!! Goed te begrijpen dat jullie nog eens terug willen...
    Een goede start voor de kinderen (zeker voor de 2 in de nieuwe school) en veel naaiplezier !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw.... ik geloof dat ik ook naar Portugal wil :-)
    Hier zijn de kinders alweer een paar weekjes naar school en zitten we alweer helemaal in het dagelijkse ritme.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk, wat heerlijk!
    Maar leuk dat je weer terug bent ;-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welcome back. Je foto's doen me dromen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's. Echt zomer! Welkom terug! Ik heb je gemist. ;-) Liefs, me

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's, echt vakantie!
    Ik heb tijdens jouw afwezigheid jouw blog 'ontdekt' (ik kende hem al maar nu heb ik er mij eens wat meer in verdiept) en ik ben blij dat je terug bent en kijk al uit naar wat er nog allemaal van onder jouw naaimachine vandaan zal komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blij met uw vakantiefoto's om van te dromen! Blij dat je terugkeert en dat jij ook terug aan het plannen bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's!! weer een vakantiebestemming bij op mijn to go-lijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk! toffe vakantiekiekjes en we kijken uit naar je nieuwste creaties!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. altijd lastig een leuke vakantie te moeten lossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze worden groot, jouw zonnekinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er heerlijk uit, Sofie. En nog is het zomer, we houden het gevoel nog even vast, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig, die zonnige kinderen en dito bestemming! Welkom terug, het werd tijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er super uit!!
    Succes met weer in het ritme komen, hier begint maandag ook alles weer.
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw wat een heerlijke foto's!!! Hou die vakantiestemming nog maar even vast ... tot maandag toch nog en dan hop, terug in het ritme van alledag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige foto's. En blij dat we hier weer dingen van jouw gaan zien verschijnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kon ik maar duiken in dat zwembad...een land dat zeker nog op mijn lijstje staat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om je berichten terug te kunnen meelezen! Wat een mooie foto's! Ben al heel benieuwd naar de volgende naaisels!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wacht al de hele vakantie op jouw mooie creaties! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto's!
    Prachtige header ook trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk dat je ook weer terug bent. Gr. Tonie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeee dat ziet er heeeerlijk uit, prachtig!!
    Heb je een tip waar te slapen met 4 kids? ;)

    groet,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen