woensdag 5 juni 2013

de clutch is voor ...



Random.org pikte een nummer uit de vele reacties.  

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
369


Na zorgvuldig tellen, en het weglaten van dubbele reacties, kwam ik uit bij 
Anke Nina 
Zij had het geluk weer helemaal aan haar kant,  
want zij won een hele tijd geleden nogal eens een give away hier op de blog!
Anke, stuur je mij nog eens je adres door?

Aan iedereen, heel erg bedankt voor de leuke reacties, keer op keer.
Het doet me telkens zoveel plezier, er komen dus zeker nog give away's aan!  


14 opmerkingen:

  1. Wat een gelukzak, die Anke Nina! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pfff, zou ik dan echt geluk in de liefde hebben???

    Proficiat aan de gelukkige!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met de prachtige give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoog tijd om dan maar eentje voor mezelf te maken!
    Proficiat aan de winnares!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan de gelukkige. Plan je nog workshops (clutch :->?) voor of na de zomer?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat voor Anke Nina.
    Ik bedenk me dat ik toch dringend zelf eens een Elisanna clutch moet proberen te maken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wil dus maar niet lukken dat ik ne keer een Elisannake win hé.Ik kijk al uit naar de volgende Give-away. Gefeliciteerd Anke Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer geen chance! Proficiat aan de winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat Anke Nina!!
    Voor mezelf: volgende keer beter! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat Anke Nina.
    En ik.....ik zal me er overheen moeten zetten (snik, snif).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoho, wat heb ik weer een geluk blijkbaar, niet te geloven!
    Ik stuur je mijn adres door, Sofie.
    Hartelijk dank!xxx

    BeantwoordenVerwijderen