vrijdag 21 juni 2013

blogpauze.




42 opmerkingen:

  1. Geniet, geniet, geniet!
    Welverdiend hoor.
    Ontzettend bedankt voor je prachtige maaksels en inspiratie!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet lekker van je pauze, vakantie, ijsjes, zon, liefde, familie, inspiratie dagen maar geniet vooral van de dagen dat je niks moet!!!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maak er een mooie zomer van en tot in september!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fantastische zomer, genieten maar!
    Tot in september!

    Groetjes, Nancy (stikplezier!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een fijne zomer voor jullie allemaal gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooi overzicht, zo bij elkaar! Fijne zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van je blogpauze! Bedankt voor al mooie dingen die je deelde. Fijne zomer, voor jou en je kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne vakantie !
    Dank je wel voor de inspiratie en het lees-en kijkgenot!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne vakantie met veel inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga al jouw mooie creaties missen hoor!
    Maar ik wens je een fantastische leuke zomer, geniet van je mooie gezin en tot in september.
    Groetjes, Heidi
    http://nonacreatief.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens een hele fijne warme mooie vakantie toe ! Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een fijne vakantie toegewenst! Nu heb ik even tijd om mij wat meer te verdiepen in je blog want ik volg hier nog niet zo héél lang... daar kom ik de zomer wel mee door! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geniet van je welverdiende herbronnende vakantie.....!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat het een warme en ontspannende zomer mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel plezier en tot september! :-) Liefs, Charon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijne zomer!! Ben benieuwd met welke inspirerende ideeën je allemaal terugkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geniet van je vakantie. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Néééeeeeeeeeee!!!!
    Niet zo lang wegblijven!!!!

    Snik.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. maak er een warme, leuke, ontspannende, deugddoende pauze van !!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geniet er van !!! Dat het een zeer inspirerende zomer mag worden....dan kijken wij al benieuwd uit naar september!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het elke keer jammer dat je een hele zomer lang 'verdwijnt', maar het is je van harte gegund! Ik denk dat ik er ook even tussenuit ga. Geniet van een mooie zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie fotocollage!
    Geniet van alle dingen en tot in september.

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geniet van je blogpauze. Ik ga mij verdiepen in de beginperiode van je blog en ga een voor een al je labels eens bekijken. Je maakt mooie creaties, geeft ons goede tips en leuke tutorials.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. geniet ervan! tijd om nieuwe ideeën op te doen, waar we ongetwijfeld allemaal reikhalzend naar zullen uitkijken!

    madebyelke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geniet, kom op adem en doe maar lekker tonnen inspiratie op!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Maryvonne22 juni, 2013

    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. geniet van een welverdiende vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geniet ten volle van de vakantie! x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Groot gelijk ik hoop dat je geniet! Ik ontdek je blog nu pas, hoe is het mogelijk. Wat een geweldige inspiratie bron!
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen