maandag 6 mei 2013

voor iemand die veel geeft...

een cadeautje!  Want dat verdient ze, die lieve vriendin!

oranje clutch 6

Vorig weekend was ik bij haar, om stofjes op te halen, en daar koppelden we meteen een gezellig etentje en een even gezellige babbel aan vast.  Ik had het cadeautje al gemaakt voor haar, want haar schreeuw om een maaksel was duidelijk tijdens één van de vorige blogposten ;-) Maar ik vergat het mee te nemen.  Dus nu gaat het op de post, richting 'zij', die altijd zoveel geeft aan anderen.  (en ik ben er het levende bewijs van, want ik kon er na mijn bezoekje ook niet weggaan zonder dat ze me eerst een grote zak vol ritsen in de armen stak, zomaar, omdat ze wou geven, leuk toch)

oranje clutch 2
U bent nu allemaal wellicht benieuwd naar wie deze clutch gaat.  Ik geef u enkele tips: 'zij' is ook een blogster, 'zij' heeft twee allerliefste dochtertjes en 'zij' geeft op haar blog nu ook iets weg...

oranje clutch 3'

35 opmerkingen:

  1. Wat ziet die er leuk uit! Krijgen moet zeker even leuk als geven geweest zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch leuk hè, zo'n vriendinnen. Ik denk dat ik weet wie het is, haar "schreeuw" bij één van je vorige blogposts was me ook opgevallen ;-)
    Prachtige clutch trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat lief! En ze heeft het helemaal verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ze zal zeker blij zijn.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, en er zal er ééntje heel gelukkig zijn wanneer ze dit in de bus krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Griet zal wel door het dolle heen zijn met deze mooie clutch!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat ik wel weet voor wie dat is ja, ze zal het prachtig vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja, ik dacht ook aan Griet.
    Ik heb dat stofje gisteren mee gebracht in het blauwgroen, van het stoffenspectakel. jaja stoffen van Leueven stond daar ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super leuk! en wat lief!

    liefs,
    samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, ik denk ook aan Griet! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ziet dat er leuk uit!!! ik wens de gelukkige dame er alvast veel plezier mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden over wie het gaat! Ze zal er heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig.Daar zal ze zeker blij mee zijn.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi! Ik ben geen 'sjakossenmadam', maar dit zou ik ook wel zien zitten... Binnenkort is 't vakantie, wie weet komt het er dan toch eens van.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nice...whoever zal er wel mee content zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Elke versie word ik er meer verliefd op! Komt het patroon een keertje online? :) Of is het patroon van de clutch te gebruiken en aan te passen...? Deze vind ik mooier met het flapje... Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is prachtig!!! Iedere keer ben ik hier weer onder de indruk van al het moois wat voorbij komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi cadeau om te geven en erg verdiend zo te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooi cadeautje voor een vriendin die het absoluut verdient! Dat stofje ligt hier ook nog te blinken in een andere kleurencombi.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik denk de blogster van emma en mona! Ik weet haar eigen naam niet, maar ik zag daar net een superschattig (helaas nog veeeeeeel te groot) rokje voorbij komen, dat ze weggeeft! Erg mooie tas weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie clutch in een prachtig stofje! Die vriendin zal zeker blij zijn met dit cadeautje.

    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die 'zij' daar moet ik geen twee seconden over nadenken! :)
    Blij zal ze zeker zijn, met deze mooie clutch!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. :-) Een lieve madam geeft aan een andere lieve madam :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zij heeft véél geluk! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schoon cadeautje! Daar zal ze vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo mooi! ik hou er van!

    www.themindofanexchange.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo mooi, kon ik dit ook maar al naaien...

    Nog een beetje oefenen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ooh wat een heerlijkheid om weg te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi tasje, dat is toch heerlijk om cadeau te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lief! Helemaal jij, mooie stofjes , stijlvol en attent voor anderen :)

    BeantwoordenVerwijderen