donderdag 2 mei 2013

de testclutch gaat naar ...

Het was een heel werkje, al de namen opschrijven.  En velen moesten zelf twee, drie of vier keer mee in de hoop.  Geen idee hoeveel strookjes ik uiteindelijk geschreven, geknipt en geplooid heb.  Gelukkig had ik het merendeel de voorbije dagen al gemaakt, en vanmorgen stak ik de laatste namen nog bij in de kom.



Even mengen, één strookje eruit pikken, en ... de testclutch gaat naar Mama Alies!
Stuur je mij nog even je adres door, ik maak ondertussen je pakje klaar!



Alle anderen, heel erg bedankt voor de talrijke reacties!  Je mag er zeker van zijn, er komt binnenkort nog eens een give away aan...

11 opmerkingen:

  1. Oooo...ik denk dat ik deze testclutch give-away gemist heb....jammer!
    Proficiat aan de winnaar...
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Profciat mama Alies en veel pelzier ervan. En bedankt voor het organiseren van deze leuke give away

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnares!
    Jammer voor mezelf, maar ik heb ondertussen toch ook al dat supergeweldig stofje in mijn bezit.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie! Dit is de eerste keer dat ik iets win! Joehoe! Ik stuur je een mailtje (Annelies Vergracht)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier ermee Mama Alies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Damn. Tante griet, zus van mama annelies, is nu wel weg jaloers... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een dikke proficiat aan mama Alies.

    Ik heb net te laat deze blog ontdekt en de giveaway helaas gerateerd maar ik ben wel volger geworden. LEuke dingen maak je!


    Van je banner ben ik ook helemaal weg, 't is zoiets wat ik voor mijn blog voor ogen had maar helaas viel het bij mij te groot uit. Nu ik het bij jou zie, neem ik me voor zo snel mogelijk opnieuw eraan te beginnen:

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen