donderdag 25 april 2013

een testclutch ... voor u.

Het was weer lang geleden.  Dat ik nog een clutch maakte.  Veel te lang geleden. Hoog tijd dus voor nog wat clutch-maak-plezier.  Ik zocht stofjes uit, altijd één van de leukste 'werkjes' vind ik.  Het bloemenstofje kreeg ik van Julie van Julija's shop (nog eens dank-je-wel daarvoor, je stoffenkeuze is hier een schot in de roos).  Aan de binnenkant zit er een zacht turquoise.

testclutch 7'

testclutch 2

Voor het patroon tekende ik grofweg een clutchvorm op een stuk patroonpapier. Met wat plooien erin, en enkele neepjes.  Het is een testmodel, dat moet ik erbij zeggen.  Eens het af was, zag ik waar de clutch nog wat moet bijgeschaafd worden.  Nu is hij nogal breed ten opzicht van de hoogte.  Maar dat is snel aangepast in het patroon.  En volgende keer maak ik eens een versie met meer plooien, en dan misschien zonder neepjes.  Eens zien of dat niet iets beter uitkomt. Er staat me dus nog wat clutch-maak-plezier te wachten, tot ik bij het voor mij perfecte model uitkom.

testclutch 4''

En omdat ik echt al enorm veel clutches heb (waarvan de meeste ook wel in gebruik zijn genomen), geef ik deze testcase graag aan u.  Om u nogmaals te bedanken voor al die leuke reacties, hier en op facebook.  Ik word er elke keer opnieuw weer zo blij van!
In de clutch steek ik nog een lapje mooie Melody Miller, waar u zelf mee aan de slag kan gaan.

testclutch 5''

Dus, wilt u graag deze testclutch + Melody Miller van mij in de bus krijgen, laat dan onder dit bericht een reactie achter. Op facebook meedoen mag ook, uiteraard. Volger zijn van de blog levert je een extra kans op, evenals een linkje zetten op je eigen blog of delen op facebook.  Meedoen kan tot woensdag 1 mei!

testclutch 6''

266 opmerkingen:

  1. Oh, voor zo'n mooi exemplaar doe ik met veel plezier mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waauw, ik ben eens de eerste ;) mooie clutch (zalig stofje!). We verhuizen dit weekend, dus heb ik nadien eindelijk terug tijd om wat te naaien, lapjes stof... daar word ik altijd blij van ;)

    Ik ben al volger en deel ook nog eens op facebook!

    groetjes
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hanne Uten25 april, 2013

    Deze blog inspireert! Mooie stofjes ook! Ik stel me alvast kandidaat voor zo'n prachtig exemplaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook wel winnen. Zal het op FB gaan delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ... wat een super give away ...
    heel leuk stofje!!

    ik zou het ook wel graag eens willen proberen maken ... maar eerst nog een beetje les volgen ...
    volgende week ... les 3 ...

    nog een leuke, zonnige dag!!

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yes, ik wil ook meedoen om zo'n mooie clutch van jou te winnen. Ik kijk er altijd vol jaloezie naar op je blog. Ik ben zelf nog geen ervaren naaister genoeg om dat al te proberen, al wil ik wel mijn eerste poging wagen met dat mooie stofje dat je erbij doet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! We wagen onze kans!
    Heb de clutch ook gedeeld op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wederom leuk gedaan! De perfecte kleukeuze.

    Ik word trouwens ook blij bij het lezen van je blog.... ;-)

    check me in voor de give away aub.
    groetjes,Mie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahum kleurkeuze ipv kleukeuze dus....

      Verwijderen
  9. Prachtige clutch + prachtig stofjes! Binnenkort word ik voor de eerste keer mama en dit zou wel eens een ideaal eerste moederschaggeschenkje kunnen zijn! :D *Af en toe mogen we ons zelf iets kado doen zeker?*

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee en ik lees met heel veel plezier je prachtige blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik doe graag mee... en volg je al...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Zal het vanavond op FB delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooitje zeg! En dat voor een test exemplaar :) Ik doe ook graag mee!
    Oh en ik ben ook een volger van jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Must. Have. Clutch.

    Weehoo! Trouwe volger vanaf nu :P

    BeantwoordenVerwijderen
  15. joepie!!!! dit wil ik wel heeeeel graag winnen :-) dus ik ga efkes alles op alles zetten he ...
    ik volg je al heeeeeeeel lang met veel plezier en zal je berichtje delen op mijn blog én op facebook ...
    Supermooi stofje met die bloemekes, helemaal klaar voor de lente die nu echt mag beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele eer om hier aan te mogen mee doen ... Super zou het zijn om dit prachtexemplaar richting Peer te zien komen.
    Sofie, je werk is een bron van inspiratie!
    Liefs
    BieFrul

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Joepie, ik schuif aan :)
    geen idee hoe ik dit kan delen op mijn blog, moet ik precies eens uitzoeken
    Heel leuke clutch, volgens mij is die zo al perfect hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja leuk, kan ik goed gebruiken. 1 om direct in gebruik te nemen, 1 om zelf aan de slag te gaan. Volger ben ik al, ik ga je delen op FB!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh die is mooi! Ook al noem je het dan zelf een testclutch :-)
    Graag doe ik mee om deze te winnen. Ben al een poos volger van je blog en nog niet zo lang ook via Facebook.
    Heb zelf geen blog,maar zal hem wel nog even delen via Facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een ontzettend leuk initiatief!! Desondanks dat je er zelf niet geheel tevreden over bent, vind ik het allesinds een prachtexemplaar. Het is door het lezen van onder andere jou blog dat ik zelf aan het naaien ben gegaan. Ik ben nog een echte newbie en hoop ooit zelf zo'n mooie clutch te kunnen maken, ik kan hier alvast geen handvaten verkeerd stikken...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe ook mee!
    en ik ben volger
    en ik zet een linkje op mijn blog hoemmelke.blogspot.com
    Want ik vind het een heel leuke clutch en een leuk stofke
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  22. amaai... prachtig! mooie stof trouwens... mijn dochter zou die wel graag krijgen voor haar verjaardag volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. tuurlijk doen we hier aan mee, zoiets moois kunnen we niet negeren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Ik wil.......................

    X Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi! Ik stel mij alvast kandidaat! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. stof is inderdaad prachtig - inclusief het lapje met de viewmasters! en een clutch kan je nooit te weinig hebben :). Zou een prachtig verjaardagscadeau zijn voor mezelf volgende week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. TE VEEL hebben natuurlijk :)
    Ik volg je al eeuwen in google reader, nu via feedly. Telt dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat leuk, deze wil ik ook wel winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, toch mooi ze! Ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe graag mee. Heb al eens een clutch gemaakt, maar die was niet helemaal gelukt. Helaas. De rits bleek een struikelblok. Dus een originele Elisanna cltch is helemaal geweldig dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. *kwijl*
    ik vind dat zoo n schoon stofje!
    Ongeacht of er nog aan bijgeschaafd moet worden of niet, ik zou der superblij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Juij, ik doe graag mee! Ik ben volger en link je even op facebook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Weer heel mooi! Ik waag mijn kans!
    En bedankt om al die mooie dingen met ons te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk! Ik wil graag meedoen en kan met dat stofje beginnen aan mijn eerste clutch!

    Merriejane

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat stofje had ik ook al gespot! Super mooie clutch, stiekem heb ik al een bestemming in mijn gedachten :D. En daar bovenop nog dat vrolijke stofje! Ik doe mee :D (en ik ben volger!)
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Amaai, dat is mooi gerief zeg!

    En ik zie daar niets aan dat moet bijgeschaafd worden, dus ik doe heel graag mee ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Weer een zéér mooi exemplaar! Ik doe graag mee!
    Als de definitieve versie er is, volgt er dan ook een patroon - tuto?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoera! Ik doe ook mee, zo'n mooie clutch, dat wil ik niet laten schieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. count me in! zalige stofjes!!!!
    ik volg en link!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe graag mee - zo'n mooie clutch en ik ben net op zoek naar een plaats om netjes mijn haaknaalden in op de bergen....
    Ik ben al een tijdje volger en zet ook een linkje.

    Veel succes nog met deze mooie give away (maar stiekem hoop ik toch dat ik hem win , hihi....)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. woehoew ik doe mee!!!! moet op 1 juni naar trouw met als thema bohochicvintage en dit tasje zou mijn outfit compleet maken :)
    ik volg en zal link zetten :)
    ook bij mij een give away tot en met morgen nog mee te doen :p

    http://www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Count me in! Zo'n leuk exemplaar, dat wil toch iedereen winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh super mooi ! Inderdaad een perfect stofje...Ik doe mee !
    Ik zet een linkje op mijn blog.

    gr
    Jelle
    lokakid.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super! Ik sluit me graag aan in de heeeeeele lange rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe mee! Die mooie bloemetjes zijn hier meer dan welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Amai zeg! Prachtige give away, maar nog mooier is je blog die ik met veel plezier volg! Sindskort volg ik je ook op facebook en heb ik een eigen blog dus ga je proberen te delen en plaats zeker een linkje op mijn blog!
    Bedankt nog voor al het moois wat je altijd met ons deelt, je bent mijn grote inspiratiebron!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. mooi mooi mooi, da's nog eens de moeite om mee te doen!!!
    ik heb al 1001 ideetjes wat ik met de mooie stof kan doen, en tassen, kan je er daar ooit te veel van hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wow mooie clutch, ik wil graag een kans maken.
    Ik vind je blog trouwens erg leuk, ik volg je al een tijdje via bloglovin, ben nu ook blogger volger geworden.

    Groetjes Ellen J.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jolanda Gerritsen25 april, 2013

    Ik doe ook mee, maar ik heb geen eigen blog... Ik volg je wel met veel plezier op facebook :)
    En... mijn blog is 'in progres'. Die gaat in juli (op mijn verjaardag) in de lucht :)
    Groetjes Jolanda Gerritsen

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ik doe ook graag mee! volger ben ik sinds ik blog.
    de modelletjes die ik totnutoe van jouw blog uitprobeerde, waar één voor één een succes. 't volgende dan toch maar een clutch...?

    BeantwoordenVerwijderen
  51. oooooh!! Ik zou superblij zijn met zo'n mooie clutch.

    én volger op facebook :-)

    groetjes,
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh zo mooi! Ik doe heel graag mee voor deze give-away.
    Volger ben ik al lang. Het is één van mijn lievelings-blogs.
    Groetjes,
    Gertje

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een super clutch, en wat een heerlijk stofje!! Wat een hoop actieve lezers heb jij, die allemaal mee willen doen!!

    Ik wil ook graaaag mee doen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik doe graag mee! Zag het op facebook staan :D
    heel mooi tasje en ik doe graag mee!

    Groetjes Franca

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Kei mooi stofje en clutch, ik doe mee!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe ook graag mee!! Wil ze zelf ook gaan maken, maar moet even wachten, ben nu even druk met andere dingen, ook leuk hoor! Maar daarom doe ik graag mee!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Schoon schoon schoon!
    Ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. tof gedaan.... ik wil hem heel graag... al zal ik moeten opletten dat mijn dochters er niet mee vandoor gaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  59. count me in voor een kansje om dit te winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Super! Ik doe mee! Zoiets moois wil ik graag in huis hebben:)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wauw, ik vind hem prachtig zoals ie is. Mooi ook, het witte bandje en witte rits. Ik zou hem heel graag willen winnen dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. OOOh weer zo'n leuke! Ik doe graag mee! Ik was al volger en zet een linkje op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Oooh mooi! Dit wil ik heel graag winnen.. Ik kuiste nl. dit weekend mijnen make-upzak uit en merkte dat hij toch zijnen besten tijd gehad heeft :) tijd voor vervanging dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. goesting krijg ik van jou, goesting om te naaien en prutsen en om van lapjes mooie dingen te maken.

    Jij ook merci

    en die clutch gaat zo schoon staan bij mijn nieuw kleedje

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Mag ik ook meedoen? Ik heb natuurlijk zelf al een keer een gemaakt van een patroon van uw website, maar toch. Vind deze prachtig, en de bijpassende stof ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik volgde je al op FB nu ook op je blog(je). Ik doe graag mee met deze super give away en het leuke -brings back memory's- stofje dat je erbij doet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Dank je wel voor zo'n mooie give-away! Dat bloemekesstofje is echt om van te smelten. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volgde je al en ik plaats een link op mijn blog...

      Verwijderen
  68. Ik volg je blog al tijd (maar dan als stille lezer...) en geniet van de mooie stoffen; foto's en verhalen.
    Bij dit berichtje dacht ik direct aan twee mensen en reageer ik toch maar een keer. Mocht ik winnen dan geef ik de clutch aan mijn dochter en het stofje aan mijn schoonzusje Else. Misschien maakt zij er een knipbeursje van, óf wordt geïnspireerd om ook eens een clutch uit te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Supermooi! Hier wil ik heel graag mee rond paraderen ;-)
    (ben volger)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik ben fan van je clutches! Wat een prachtexemplaar (nu al, kan je nagaan hoe de bijgeschaafde versie eruit komt te zien :)). Ik doe graag mee met deze leuke giveaway, dank je wel daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Weer een pracht exemplaar! Ik wil wel eens een van je leuke tasjes willen. Zeker als je weet wie achter het gezicht op de foto zit ;)
    Sinds ons weekendje volg ik je ook wel hoor :)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik ben fan van je blog en fan van je maaksels dus ik waag heel graag mijn kans !
    groetjes,
    LilseIlse

    BeantwoordenVerwijderen
  73. schoon, ik doe heel graag mee met deze give away !!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een mooie clutch! Verliefd op de bloemetjes :-)
    Ik waag dus graag mijn kans.
    Volger ben ik al en zal linkje plaatsen bij mijn tabblad give-aways.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  75. super leuk tasje! ik ga vandaag ook een clutch maken maar een andere van je blog om als kadootje te geven voor een vriendinnetje van men dochter, ze vindt het super leuk om zelf gemaakte dingen te geven zo uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Heel mooi! Ik ben alvast kandidaat ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik ben ook kandidaat, hoe leuk!
    Trouwe volger ben ik al en een linkje komt eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Een echte elisanna clutch, daar zeg ik geen nee tegen!
    Ik volg je al hier en op facebook, ik doe graag mee aan deze give away.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Prachtig! Count me in please!
    Ik zet een linkje bij mij (MaakselsCarlaK.blogspot.be)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Amaai, zo'n mooi exemplaar. Ik doe met plezier mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Mooi mooi! Ik doe dus heel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Natuurlijk doe ik mee! Ik deel je op FB en plaats een link op mijn blog. En duim voor mezelf natuurlijk :-)
    Het is trouwens inderdaad een geweldig mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Mondo Mira25 april, 2013

    Super leuk! En wat een mooie stofjes. Ik doe graag mee en plaats een linkje op pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik doe graag mee! Volgen doe ik al even. Ik link op fb.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Mooie stofjes, zowel clutch als lapje, daar doe ik graag aan mee! Ik volg je al.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ikke doe mee! en ik ben volger! Zou perfect dienst kunnen doen om mee te nemen naar het ziekenhuis als ik beval :D

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ja, ik wil dit winnen! Zou echt super zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Een échte elisanna ? Natuurlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Supermooi! Deze clutch kan ik echt wel gebruiken om eens van dichtbij te bestuderen hoe het nu allemaal precies in elkaar zit. Want die vaardigheid heb ik toch nog niet met naald en draad :-) Veel ideeën, maar nog maar weinig vaardigheid en ervaring. 2 A-lijn rokken...tot zover strekt mijn lijstje zich momenteel uit. Ah nee, ook een turnzakje voor een baby. Ik moet me echt wel eens toeleggen op het "neepjes-maken", want da's echt wel een leuk effectje! Toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Dat zou ik wel tof vinden om zoveel moois te winnen! Ik share de give-away op facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Supermooi! Mag ik er ééntje? Plies?

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Mooi mooi mooi! Ik doe héél graag mee! En straks waag ik ook nog eens mijn kans op fb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Super gave give away.Ik doe heel graag mee.Alleen dat stofje al vind ik geweldig om maar te zwijgen van de clutch daar zie ik me al helemaal mee gaan. Dus ik ga duimen. groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Hoe leuk! Zo heb ik er nog geen.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Joepi ik doe graag mee.. Ik ben volger op facebook en hier!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik probeer ook even mijn slag te slaan. Heel mooie dingen maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ohhhhh wat schoon en zo lief...

    En ik zou hem zo graag zelf willen maken... Maar je moet je eigen ook af en toe verwennen ... dus wie weet.... maak ik een kansje.

    groetjes linda
    studio Kees en grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ooh zo mooi.
    Wij zijn reeds volger. (en zetten ook een linkje op ons blogje)
    En wij volgen u ook op FB :-) (weliswaar onder mijn naam Daisy)

    grtjs Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ok, ik ben de 111ste maar zal toch mijn kansje wagen. Volger ben ik al... Zowel op blogger, facebook en pinterest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Super leuk!
    Ook al veel leuke ideetjes opgedaan, nu nog op een degelijke manier een stikmachine kunnen gebruiken en ik ben klaar om erin te vliegen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Heel leuk! Ik doe graag mee en zal ook even een linkje op m'n blog plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik waag mijn kans, alhoewel mijn kans zeer klein is...

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Geweldig mooi stofje, zoals altijd bij jou trouwens! Ik doe heel graag mee want ik heb nog maar heel weinig clutches( ik naai te weinig en als ik dan eens eentje maak, gaan de dochters er mee lopen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  104. heel erg mooi! En ooit moet ik toch eens winnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Zowel de clutch als het stofje zijn prachtig. Reken er dus maar op dat ik meedoe ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Op het eerste zicht lijkt deze de perfecte afmeting voor een pennenzak te hebben. Ik wil wel met een stijlvolle pennenzak naar school!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ik zou heel graag een echte Elisanna willen winnen, maar ja wie niet, duimen dan maar tot 1 mei!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wat een mooie clutch... Daar kan je niet genoeg van hebben ;-) misschien wel om knipsels van den jude in te bewaren, mijn eigen geheim zakje maar dan doe ik er nog een slotje op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Zooooo mooi!!! Daar wil ik ook wel mee rondlopen!!!
    Ik volg je al lang, ga je delen op fb en zet je give-away ook nog even op mijn blogje...
    En dan ga ik duimen voor mezelf!!!
    Groetjes,
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Kristien Van Praet25 april, 2013

    Supermooi! Ik volg je blog en je inspireert me elke keer! Ik waag zeker mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Volgertje was ik al lang, echt héél heel zeker, maar eh... ik drukte voor de zekerheid nog eens op de "te volgen knop" en toen kon ik gewoon indrukken om te volgen, alsof ik nog niet volgde ? Ik heb dat al op verschillende blogs meegemaakt, terwijl ik héél zeker ben dat ik ze volgde. Doe ik dan iets verkeerds ? Of moet je altijd eerst aanmelden/inloggen iedere keer als je de blog bezoekt ? Of vlieg er na een tijdje uit als volger als je dat niet doet ? Ik snap er echt niks meer van.
    Hoedanook, ik ben nu dus blijkbaar opnieuw volger (maar voor hoelang zal dat nu kunnen ?) en ding heel graag mee naar je mooie bloemenclutch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. lientjepralientje25 april, 2013

    mooi, alweer! ik doe mee.
    en ik heb nog geen enkele clutch...

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Oh, daar kan ik echt niet aan weerstaan! Super mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. super mooi, ik waag zeker men kansje. nu hopen dat één van je kinderen nummer 127 kiest. :-)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Zalige clutch, stofjes om weg te dromen … Toppie !
    Voilà en het linkje is al gemaakt, zie !

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ooooooo!!!!! Ik wil het !!!!! Super mooi!!! Stofje van Melody Miller vind ik super gaaf!!!
    Ik doe mee. Groetjes Kasia

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Dit leuke tasje heb ik gedeeld op facebook.
    Deze week mijn eerste stofjes gekocht om te starten aan de eerste naailessen. De vraag zal zijn, wanneer kan ik zo'n mooi chique tasje maken? :-)
    Crea Anne (Delaruelle)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ikke ikke ikke! En de rest kan stikken!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik zet me hier ook in de rij :-) en plaats een link op mojn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Joepie!!! Wat mooi!
    Ik win heel graag! Om orde te maken in mijn rommel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wat een mooi stofje! Als ik win is hij voor een vriendin! Ik doe gaag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Supermooi! Ik waag als volger graag een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Oooh! zo mooi!! Ik waag ook mijn kansje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Wat is ie mooi... ik maakte al enkele clutches, maar deze heeft net dat tikkeltje extra! Ik doe graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  125. mooi! Daar ding ik graag voor mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. CLIIIIIIIII CLAAAAAA CLUTCH
    I WANT THIS VERY MUCH!!!!

    COUNT ME IN BABY!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. CLIIIIIIIII CLAAAAAA CLUTCH
    I WANT THIS VERY MUCH!!!!

    COUNT ME IN BABY!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ik heb nog geen enkel clutch, dus ik doe ook mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Oh, zo mooi! Ik wil al lang zelf eens een clutch proberen te maken, maar durf er niet aan te beginnen... Misschien dat het lukt als ik een testversie naast me heb liggen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Mooi! hier wil ik ook wel kamp op maken! ik deel het ook op facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Weet je, ik zou zeer gelukkig zijn met jouw clutch, want het is iets dat ik steeds uitstel om zelf te naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Wow, prachtig! Geen Facebook hier, maar ik ben wel een Pinterest follower, telt ook toch ;-)??

    Mevrouw Janssen (http://pinterest.com/mevrouwjanssen)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik discrimeneer clutch-tasjes zeker niet op 'breder dan ze hoog zijn'. Dus laat maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Wat een leuke clutch weer en wat leuk dat je hem ook nog weggeeft! Ik lees altijd met plezier je blog en vind het leuk om je nieuwe creaties te volgen. En clutches zijn handig. Je kunt er van alles in doen. Zou ik dan makkelijker iets in mijn tas kunnen vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ik blijf suuuuperfan van je! Je voorkeur voor ritstasjes en fijne bloemenmotiefjes komt mij zo bekend voor!.! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Ik doe ook graag mee en ik was al volger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  137. oh maar.
    Hier doe ik graag voor mee.
    Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Ik doe ook heeeeeel graag mee! MOOI !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Ja natuurlijk doe ik mee!! Zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Amaai, wat een populariteit. Al 153 opmerkingen voor mij en het staat er slechts een dag op. Dat betekent wel een heel erg kleine kans om hier te winnen. Toch vind ik hem super ooi, die clutch en wil ik een poging wagen om hem te winnen! Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Telkens weer verbaas je me met magnifieke creaties, vooral van die clutchen,die je steeds weer te voorschijn tovert, ben ik mega fan! Ik zou ze heel graag ook ns maken, maar durf me er nog niet aan wagen... Maar zo eentje winnen, wauw wat een droom! Ik doe dus heeeel graag mee voor de clutch en t fabuleuze stofje. En nu duimen maar....
    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  142. wat gaaf zeg! ik ben verliefd:-)

    ik doe graag mee.

    liefs
    samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Heel mooie clutch met die plooitjes !! En dat stofje zie ik ook wel zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij lukt het trouwens nog altijd niet met de rits... :-(

      Verwijderen
  144. Echt leuk, je krijgt er opeens een zomergevoel bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Ik zou die clutch met alle plezier in gebruik willen nemen... :-)
    Fingers crossed

    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Ik zie dat helemaal zitten! Ik volg via Bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ik zou ook graag deze clutch en het lapje stof willen!

    Grtn,

    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Wauw, zo mooi weeral seg!
    Ik doe mee... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Wow wat een hoop reacties al. Toch ga ik ook een gokje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Even flink moeten scrollen (al 166 berichtjes geplaatst!!!)voordat ik bij het balkje reactie kwam. Toch waag ik een kans, ben al volger.
    Stofcombinatie weer een genot om naar te kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Heel erg mooi! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. WAUW, dat is mooi, daar doe ik heel graag aan mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. als jij het echt niet meer moet hebben zal het hier wel nuttig gebruikt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Ik heb wel zin in zo'n clutch! Kan hem goed gebruiken ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Waauw Sofie! Ik ben helemaal verknocht aan deze leuke clutch. Ik weet zelf al waarvoor ik hem zal gebruiken indien ik hem zou winnen! Ik zou er mijn vele camera spulletjes in kwijt kunnen! Batterijen, SD kaartjes, kabels, ... En dat extra stofje dat is al helemaal fantastisch! Een hoesje om mijn extra lens in kwijt te kunnen, een nieuw zakje voor mijn statief, mijn microfoon,... Ik hoop dat ik de gelukkige wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Ik kan zo'n zakje ook wel gebruiken en omdat nog eens extra in de verf te zetten heb ik er meteen een berichtje over op mijn blog gezet!

    http://missfabuleus.blogspot.be/2013/04/365-dag-115-je-kan-weer-eens-iets-winnen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Oooh ma zo mooi, straf dat je dat zo uit de losse pols tekent!
    Ik doe graag mee, en volg hier ook al een tijdje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Ik ben fan van je clutchen dus doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Heel mooi! Een echte elisanna! Die past zeker nog in mijn handtas.
    Volgen deed ik al, maar ik zet ook nog een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Altijd kandidaat als er zoiets moois te winnen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Zo mooi! En je vindt 'm nog niet perfect? Dat belooft voor je volgende creatie. Ik wil deze alvast wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Zo mooi ! Ik doe ook mee, volgen doe ik zeker en delen op fb ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Voor zo'n mooie clutch doe ik zeker mee. Als ik win schenk ik hem aan mijn dochter. Ook gedeeld op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Wow, wat een prachtige clutch (dat stofje!). Ik doe dus graag mee
    + ik volg je blog & heb de link naar je give-away gedeeld op mijn blog (http://plutomeisje.be/)

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Ohh, ik wil hierbij heel graag mijn kans wagen, een linkje op mijn blog volgt!!
    Gr
    An
    Jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Hallo,

    Ik ben een Elisanna clutches fan ! Ik heb er intussen ook al heel wat gemaakt en weggegeven als cadeautjes aan vrienden en familie. Het is steeds een succes. Het is ook heel leuk om te maken. Een nieuwe variant in een superschoon stofke laten we niet liggen. Wil dus graag een kansje maken. Ik plaats een link op mijn blog.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Lief De Pelseneer26 april, 2013

    Supermooi en daarom doe ik heel graag mee.
    Groetjes,

    Lief

    BeantwoordenVerwijderen
  168. alweer zeer geslaagd ! ik doe graag mee.
    en wat is mijn "wil ik graag maken binnenkort-lijstje" al lang aan het worden met al die mooie creaties !

    BeantwoordenVerwijderen
  169. altijd weer even mooi! Daarvoor wil ik wel meedoen x

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Ik doe ook graag mee. De clutch is weer prachtig gemaakt, net zoals alles dat ik hier zie passeren. Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Ooh, knap gedaan! Goe bezig. Ik doe ook graag mee. Groeten,
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Oei, prachtig stofje! Ik doe dan ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Amai, prachtig! Ik doe graag mee, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Ik doe heel graag mee aan deze give-away, prachtige clutch en dito stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Zooo schattig. Ik heb nog wat over van dit stofje, dus kan het misschien zelf eens maken!?
    Ik heb de 'blossom festival' gebruikt als detail voor mijn broekje:
    http://compagnie-m.blogspot.be/2013/04/charles-pants.html
    Groetjes, M.

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Wow die is leuk en dat extra stofje ook al zo gaaf! Viewmaster!
    Ik doe niet vaak meer mee met weggevertjes, maar hier waag ik toch nog graag een kansje.
    PS. Je blog blijft altijd gezellig om te lezen. Zomaar een complimentje..:)

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Hij is schitterend, ik waag een kansje ;-) Ik zou met dit patroon graag een grote clutch maken... moet kunnen toch?
    Groetjes, Esther.
    (PS. Ik hang wel lekker, hier onderaan deze lange lijst deelnemers!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Wat een geluksvogel...diegene die een elisanna kunstwerkje wint. Hopelijk ben ik het;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Geweldig bloemenstofje, prachtige clutch.
    Ik doe dus ook mee!!!!

    Seija

    BeantwoordenVerwijderen