zaterdag 2 maart 2013

groot en klein en omgekeerd.

Twee stofjes.  Een Riley Blake en een FreeSpirit .  Ik vond ze zo goed bij elkaar passen.  Dus nam ik uit elke lap stof een klein stukje.

clutch stoffen

En het werden twee clutchen.  Het grote en kleine model van de Tinaclutch van ithinksew.  Een patroon dat gratis kon gedownload worden, na aankoop van een ander patroon.

clutch1'

clutch6'

clutch5

clutch2

En het is zo'n ongelofelijk snel klaar projectje, dat er ongetwijfeld nog zullen gemaakt worden.

28 opmerkingen:

  1. heeeel mooi hoor! die clutches stapelen zich maar op bij u :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Mooie stofjes, leuk patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt toch zo'n ontzettend groot talent om stoffen te combineren! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, is dat dat stofje dat je van mij overnam?
    Prachtig gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad een ministukje daarvan Lies.

      Verwijderen
  5. Dat is weer eens prachtig. Het is steeds met plezier dat ik hier kom lezen. Je pareltjes zijn om te strelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi... altijd die klein details die je werk af maken... hier de kleur garen bij de knoop... weer heel tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, de stoffencombinatie is prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh deze zijn echt leuk!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn weer schatjes, die clutches!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe jij combineert is echt onvoorstelbaar schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ach hoe supermooi!! en anderen hebben het ook al gezegd, jij hebt een talent om stoffen te combineren!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Sofie! Weeral hele mooie tasjes! Wil je mij nog verraden waar je deze stofjes vond? Koop je die online of is er een adresje in Belgie waar je Blake en Free Spirit vindt?
    Groetjes uit Basel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het freespirit stofje kocht ik over van iemand. Maar ik zag het ook al bij de webwinkel Bambiblauw. Het Riley Blake stofje kocht ik bij habiba in leuven, online zag ik deze stof nog niet, maar er zijn wel heel wat webwinkels die ook Riley Blake stoffen verkopen

      Verwijderen
  13. Die passen inderdaad heel mooi samen! En de Tinaclutch, die mag er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie combinatie! Heb jij nog geen tasjes genoeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vanaf morgen maak ik jurkjes hè Griet ;-)

      Verwijderen
  15. En weer zo prachtig omgetoverd !

    BeantwoordenVerwijderen