dinsdag 19 maart 2013

een boek voor ...

Velen willen het lezen, maar ik heb helaas maar één boek.  Ik vroeg aan de dochter deze ochtend, voor ze naar school vertrok: geef me eens snel een cijfer tussen 1 en 192.  In haar rapte riep ze me toe: doe maar het cijfer 1 mama!.  En voilà, het boek gaat dus naar degene die het eerst reageerde op de boekenpost: Petits Pirates.  Geef je mij je adres door? Dan stuur ik je het boek zo snel mogelijk op!


En voor diegenen die het gemist zouden hebben, de uitleg om zelf het notaboekje met stoffen kaft te maken, werd gisteren gepost.

10 opmerkingen:

  1. Hihi die dochter hoefde daar niet lang over na te denken en ja lootjes trekken met zoveel reacties daar is geen beginnen aan.
    Gefeliciteerd Petites Pirates! En ik hoop dat je in navolging van Elisanna het boek verder op blogspot laag rondreizen. Zou toch prachtig zijn om het boek iedere keer opnieuw op diverse blogs te zien voorbij komen en een kans te maken. Ja ik blijf dromen ;).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte aan Petits Pirates! En tja ik mag dat boek na haar vast wel lenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnares, heb het allemaal gemist maar zal zo even teruglezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de winnaar... ik ga het ook kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aan diegenen die niet wonnen: op de blog van ingthings wordt het ook weggegeven ;)
    http://ing-things.blogspot.be/2013/03/wishes-book-and-little-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd aan de winnaar. Als ik het tegenkom in de boekhandel, schaf ik het mij aan. Wil ik zeker lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yes! Ik heb er nu al zin in!!!! Ik mail je.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!! Ik ga het boek noteren en zeker nog eens lezen, bedankt voor deze tip!

    BeantwoordenVerwijderen