zondag 24 februari 2013

jeans en blauw voor de schoonzus.

Voor de schoonzus, die vorige week jarig was, kocht ik een zachte kolsjaal en een ketting, in een hemels blauw.

blauwb

Om beide in te verpakken maakte ik een ritstasje, zoals hier al eerder werd gemaakt.  Het tasje van 40 minuten, al duurde het nu iets langer, want vooraan maakte ik nog een extra opbergzakje.

blauw a'

blauwe

De donkere jeansstof werd gecombineerd met een stukje sterrenstof van Michael Miller.  De kleur van de sterren past mooi bij de sjaal en ketting.  Het zakje vooraan is ook gevoerd met dezelfde sterrenstof, die aan de voorkant enkele centimeters het zakje overlapt.

blauwc

blauw b'

Met de ketting in het kleine zakje en de sjaal in het ritstasje zelf, was het cadeautje klaar om af te geven.  Gelukkige verjaardag Ester!

blauwa

33 opmerkingen:

  1. Jouw schoonzus boft met zulke cadeaus in zo`n mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig!!! Fan van blauw en sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schatje. Blauw en sterren is een combinatie die hier erg in de smaak valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Zo'n mooie cadeautjes. Heel fijn afgewerkt allemaal, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals emmel zegt! Een cadeau om te koesteren!! Iets zelfgemaakt vind ik altijd zo speciaal om te krijgen... En als er dan nog 2 toffe cadeautjes inzitten kan het feestje natuurlijk niet meer stuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, de stoere jeansstof, gecombineerd met een sterrenstofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi! jij bent echt wel de tasjeskoningin é!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, dat heb je weer leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat is grappig, ik wilde precies dit gaan posten:

    Mooi zeg, jij tasjeskoninging!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een aandacht heb je hier aan besteed, ontzettend leuk! Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi tasje en leuke cadeautjes!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Je schoonzus gaat in de zevende hemel zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd zo mooi! Je stofkeuze, de combinaties, de foto's, je naaisels, gewoon jij......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi! En jouw stofkeuze, om jaloers op te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dat zo bewonderingswaardig hoeveel van die tasjes jij al gemaakt hebt, ik vind dat echt gruwelijk om te doen. Dat gepruts met die rits en al. Dit is weer superschoon in al zijn eenvoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat maakt zo'n mooi cadeau gewoon nog mooier !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je schoonzus zal content zijn! (Ik zou het alvast wel;) zijn!).
    Mooie stofcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke dingen allemaal weer, lees je blog altijd graag.

    Ik ben pas ook een blog begonnen, misschien vind je het leuk om een keer te kijken....

    http://tantepollepop.blogspot.nl/

    mvg
    marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig! Ik heb geen naaiende schoonzussen...en zelf geraak ik maar niet toe om zulke mooie cadeautjes te maken...time time time...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. manman, wat een schoon dingen toch... Hint voro wie mij kent: da mag ook altijd op mijn verjaardag gegeven worden eh :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig! Uw ritstasjes blijven toch het van het ;-). Uw schoonzus zal er zonder twijfel content mee zijn!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een retro kettinkje! Cool! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waauw, wat een ongelooflijk mooi verjaardagscadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ben zo benieuwd waar je het leuke label welke je overal aannaait, hebt laten maken. Wil ik ook zo graag....!

    BeantwoordenVerwijderen