maandag 14 januari 2013

uitslag give away.

Allereerst wil ik iedereen graag bedanken voor de vele nieuwjaarswensen.  Het was fijn jullie wensen en voornemens te lezen.  Bij velen stond meer genieten van gezin en alledaagse dingen met stip op nummer één.  Hopelijk slaagt iedereen erin om van 2013 het jaar te maken waarin we genieten van iedereen rondom ons èn tijd maken om creatief bezig te zijn.  Het wordt ongetwijfeld een heerlijk jaar!

Voor de give away schreef ik alle namen op, nummerde alle deelnemers, en liet random.org vier nummers uitkiezen (171-211-235-35) met dit als resultaat:

h1''
Pakje 1 gaat naar
Ellis Van Houwelingen
(reactie 235)

h2''
Pakje 2 gaat naar
fien (piepeloentje)
(reactie 171)


h3''
Pakje 3 gaat naar
madame Volt 
(reactie 35)

h4''
Pakje 4 gaat naar
Jessy-josé Fajardo Rivera
(reactie 211)

Dames, stuur me jullie adres door via mail, en de pakjes stof komen jullie richting uit.  Veel plezier ermee!

17 opmerkingen:

  1. DAMN weer niets! Proficiat aan de gelukkigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijtig,maar toch een welgemeende proficiat aan de winnaars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spijtig voor mij, maar proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhh, zo jammer!!
    Zou je toevallig nog weten waarvan het 1ste stofje uit de 4de reeks vandaan komt? Daar ben ik echt zo zot van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nondedoeme hè, ik val ernaast :-(
    Alleszins gefeliciteerd aan de winnaars, die zijn vast supercontent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer, misschien een volgende keer meer geluk.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd aan de winnaars, verdorie aan mezelf, weer niets gewonnen bij Elisanna.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joepieieieieiiee ik heb gewonnen :-) !!!! Super bedankt!!! Ik stuur je snel een mailtje!
    liefs madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf, ik heb gewonnen!!! Super tof!!
    Ik ga je mailen!! Nogmaals bedankt!!
    Groet Ellis

    BeantwoordenVerwijderen