dinsdag 8 januari 2013

een schrijfsetje voor emma.

Morgen gaat Anna naar het feestje van haar vriendin Emma.  We gingen dus weer aan de slag om een cadeautje in elkaar te steken.
Ik heb hier nog een stapel mooie notitieboeken liggen van mini labo.  Vrolijk gekleurde boekjes.  Voor eentje daarvan maakte ik een hoesje.

Dit moest een plaatsje krijgen in het hoesje: een notitieboekje, drie pennen en een lat.

schrijfset 0

Het werd een hoesje volledig op maat van het boekje gemaakt.  Het sluit bovenaan door een elastiek en knoop.  En aan de voorkant werden zakjes voorzien om balpennen en lat in op te bergen.

schrijfset 3

schrijfset 4

schrijfset b'

Alles in één dus, zo blijft het hele schrijfsetje mooi bij elkaar en is het makkelijk mee te nemen op verplaatsing.  Veel plezier ermee Emma!

schrijfset a

schrijfset 7

schrijfset 2'

40 opmerkingen:

  1. Zo mooi. Je maakt fantastische dingen. Je mag trots zijn op je creativiteit. Dat wil ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél leuk gemaakt! En wat een supervrolijk boekje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan! Het ziet er zelfs een schattig pakje uit zo. Weer ééntje blij - blij - blij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw weeral knap gedaan! Leuk idee, wordt hier gepind!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooi! Daar zal ze vast heel blij mee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die vriendjes van jouw kinderen hebben toch geluk !!!
    Alweer supermooi !
    Gisteren maakte ik nog placematjes voor een collega , die er echt blij mee was ....naar jouw voorbeeld
    ( secret santa ) . Ook dit idee zal ik wel eens durven "pikken" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, mooi Sofie
    en dit is idd een ideetje dat ik ook wel durf inpikken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo schattig met die varkentjes ! Ik heb hier nog enkele Ikea-boekjes liggen die ik nog wou kaften en als extraatje wou meegeven op verjaardagsfeestjes. Maar het idee om wat extra vakjes te voorzien voor een pen vind ik echt wel super en pik ik graag even van je ;-) Alleen weet ik nog niet zo goed hoe ik dat in mijn hoesjes (in mijn hoofd) zal introduceren ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai, weer een master piece .. knap knap knap !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi weer!! En die pennen, schrijven die ook roze en groen? Nog nooit gezien (van dit merk/type)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, die balpennen schrijven allemaal in de kleur van de pen. Zo zijn er 8 verschillende kleuren, van het merk Bic.

      Verwijderen
  11. Van zichzelf al een prachtig boekje, en met het hoesje errond helemaal af! En er zijn precies veel jarige vriendinnetjes tegenwoordig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super knap! mijn kids en vriendjes zijn nog wat klein maar een variant met kleurpotlootjes is ook wel leuk. 'k Zal mijn hoofd eens breken over hoe je het in elkaar geknutselt hebt. En ik ga het ook pinnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schattig! Je blijft inspireren, hoor! Hier liggen sokken klaar om verpakt te worden in een ritszakje, raad eens waar ik dat idee haalde ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat wordt ongetwijfeld een fijn cadeau. Superstofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi! wat jammer dat jij zover woont en je dochters ouder zijn dan demijne :) zo kadootjes krijgen we graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daar zou mijn Emma ook héél erg blij mee zijn! Super mooi en schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi ,ik ben licht verslaafd aan leuke boekjes om lange to do lijstjes te maken,haalde jij je boekjes online want het is een heel leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik kocht deze op de stockverkoop van de webwinkel ô-ma-biche.
      En, hier ook een lichte verslaving aan leuke notitieboekjes :)

      Verwijderen
  18. Wat een prachtig mooi en creatief cadeau! Daar gaat ze vast blij mee zijn. En wat is dat stofje met de varkentjes er op leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat kan ik hier nog aan toevoegen... dit wil ik ook heel graag kunnen!
    Zo mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi stofje en heel mooi afgewerkt ! Proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is alweer een supercadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is heel mooi gemaakt; en tussen alle pennenzakken is dit heel origineel. ze zal er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super origineel geschenk. Dit idee gaat hier zeker nog van pas komen.
    De jarige gaat er super gelukkig mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Das ook wel een tofke, zou ik ook nog handig vinden in mijn handtas ( ik schrijf graag mijn invallen op in een notieboekje, meestal heb ik dat dan niet bij, ook handig in wachtzalen en met beugelskids moet een mens al eens wachten :))

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi cadeautje, heel origineel!
    Josine

    BeantwoordenVerwijderen