woensdag 30 januari 2013

een hoesje, een envelop en een zak met snoep.

Bram, het zoontje van goede vrienden, vroeg me een tijdje geleden of ik een hoesje wou maken voor zijn nieuwe tablet.  Bram stuurde me de maten van zijn tablet door, ik ging aan het rekenen en maakte een hoesje dat hopelijk past.  Weer volgens deze handleiding, die nog steeds tot mijn favorieten behoort.

bram b'

bram f''

Bij het hoesje maakte ik nog een knikkerzak, dat nu dienst moest doen als snoepzakje.  Want eten niet alle jarigen graag snoep?

bram 7

bram e

Tot slot stak ik er nog een envelop bij, met een cadeaubon.  Het patroon voor de stoffen envelop kan je bij haar downloaden.  Ik maakte ze enkele centimeters breder, op maat van de cadeaubon.

bram l'

Het hele pakket gaat vandaag op de post.  Bram is vandaag jarig, maar is deze hele week op openluchtklassen en zal dus aldaar samen met zijn klasgenootjes zijn verjaardag vieren.  Als de post goed zijn werk doet, ligt er vrijdag als hij thuiskomt nog een extra verjaardagscadeautje voor hem klaar.  Gelukkige verjaardag Bram!

bram a''

38 opmerkingen:

  1. Bram gaat genieten!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Jij bent de cadeautjeskoningin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! Zo zou ik ook wel jarig willen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw ... zo mooi ... Bram zal zijn tablet niet meer laten rondslingeren en altijd mooi opbergen!!!
    Prachtig gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt inderdaad een fijne verrassing als hij thuiskomt. Mooie stoffenkeuze ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd zo toffe geschenken !!!!! Ik wou dat ik je persoonlijk kende , dan kon ik je laten weten wanneer het mijn verjaardag is :-)))
    Je reistas was trouwens ook mooi en zal wel praktisch zijn , goeie reis !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superkado, die Bram gaat in de wolken zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat ik Bram niet ben. Jij maakt het toch altijd weer super fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Wat een tof verjaardags-pakketje is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo schoon weeral! Er staat Bram een leuke thuiskomst te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke cadeautjes! Welk lettertype heb je gebruikt om te flocken, als ik vragen mag...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die ga ik ook eens zoeken, echt leuk! Bedankt!

      Verwijderen
  12. Je bent niet te doen ! Iedereen wil cadeautjes van jou ontvangen. Alweer super.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. TOPKADO,,,,,,Bram is een echte gelukzak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ...ik geef momenteel ook een topkadootje weg op mijn blog....kom je eens piepen?

      Verwijderen
    2. een topkadootje inderdaad! wauw zeg!

      Verwijderen
  14. Ik ben niet gauw jaloers ... maar wat jij allemaal kan brengen ik ben stikjaloers op je:)

    Hoe doe je dat allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die envelopjes, ik ga ze pinnen. Ze blijven maar mijn ogen uitsteken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi ! Wat zal die jongen blij zijn bij thuiskomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weeral zo mooi!!!! Ik wou dat ik familie of vriendin was van je en dan maak ik je wijs dat ik 2 x per jaar jarig ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een fantastisch cadeau!!! En ik blijf het stofje super vinden voor jongenscadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mmmmmm dat zou ik kei graag hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag Elisanna, ik ben op zoek naar dat patroon van die tablethoes maar de link werkt niet meer :-( Heb jij het soms nog ergens liggen? Je zou mij er heel veel plezier mee doen. Mailen kan op sheenablogt@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nevermind... heb het ondertussen gevonden :-)

      Verwijderen
    2. waar vond jij ze nog Sheena? Ik heb er andere gevonden, maar geen die ik zo mooi vind als deze....

      Verwijderen
  21. Jammer, de tutorial is verdwenen! Is ook een favoriet van mij. Ik heb deze ook al een paar keer gemaakt, een eind geleden maar nu wil ik die opnieuw maken, maar de blog is jammer genoeg verwijderd.
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weet iemand waar je deze tutorial nog kan vinden? De blog is idd verdwenen en vond deze hoes wel heel tof voor m'n ipad :-)

    BeantwoordenVerwijderen