zaterdag 15 december 2012

uitslag give away.

Uit 270 reacties (via blog, facebook en mail) twee gelukkigen kiezen, is niet echt evident.
Dus liet ik random.org nog maar eens zijn werk doen.  Twee nummers kreeg ik, willekeurig gekozen tussen 1 en 270.

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
224 120






Reactie 224 kwam van Anke Nina.  Zij krijgt de afgewerkte clutch toegestuurd.
Anke Nina30 november, 2012
Heel mooi, zoals zo veel op jouw blog. Ik ga voor pakje nummer 1, want zelf naaien kan ik nog niet zo goed. Zulke mooie stofjes ook steeds!

Reactie 120 kwam van Katleen.  Voor haar gaat het DIY pakketje op de post.
ik doe mee voor beiden! Is het nr 1 dan heb ik een mooi voorbeeld van hoe het zou moeten zijn, is het nr 2 dan hoef ik al niet meer op zoek naar een prachtig stofje om zelf aan de slag te gaan! Gulzig hé, meedoen voor beiden?

Anke en Katleen, sturen jullie mij je adres door?

En aan iedereen: heel erg bedankt voor jullie leuke reacties!  Keer op keer zo ontzettend leuk om te lezen!


10 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaars.
    Geniet nog van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie de poepie! Ook eens gewonnen!!!

    Dankjewel hoor!

    Groetjes, Katleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op naar de tutorial dan maar! Leuke nieuwe lay-out van je blog Elisanna!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera, gewonnen! Ik stuur je mijn adres per mail.
    Bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het mooie zakje is vandaag aangekomen, dankjewel! X

    BeantwoordenVerwijderen