maandag 10 december 2012

stof voor durf-het-zelvers met een gouden randje.

HET boek ligt hier al een tijdje.  Sinds Griet het hier hoogstpersoonlijk kwam afgeven.  Wat een eer was me dat!  Ik heb er al ontelbaar keren in gebladerd, die foto's zijn dan ook zo geweldig mooi.  En dan doe ik van kindjes herkennen.  Wie hoort bij wie?  En wie is me onbekend.  Uren keek ik er al dus in, want alleen daarvoor is het al serieus de moeite, dat boek.

stof voor durf-het-zelvers

Ik zocht naar een eerste projectje eruit.  En wie mij een beetje kent, kan het al raden. Ik ging voor de tas, uiteraard.
stof voor durf-het-zelvers 1
stof voor durf-het-zelvers 7

Omdat het bijna kerst is, en ik de tas wil gebruiken om mijn cadeautjes in aangepaste feeststijl naar de feestbestemming van de dag mee te nemen, voorzag ik ze van een gouden randje.  Een gouden paspel meerbepaald, gevonden bij De Stoffenkamer.  Het gebloemde stofje komt ook van daar, en heeft ook wat goud in zich.  Een perfecte match dus. Gecombineerd met zwarte effen stof en een zwart lederen handvat werd het een stijlvolle feesttas met een glinsterende finishing touch.

stof voor durf-het-zelvers 2
stof voor durf-het-zelvers 3'

Zou iemand ermee gaan lopen, als ik de tas met inhoud onder de kerstboom zet?

stof voor durf-het-zelvers 6

bloemenstof en gouden paspel : De Stoffenkamer
zwarte stof : Pauli Leuven
hengsel : liel

27 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Zo'n gouden paspel had ik nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Euh, 't is Lies, maar haar google account wil niet mee.

      Verwijderen
  3. oh schoon, goud! En daar ligt nog zo een boekje ingepakt onder de boom?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Magnifiek !
    Al een chance dat ik niet langs jou kerstboom passeer, want ik zou toch serieus in de verleiding komen om ermee gaan te lopen....
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wederom: heel mooi en idd leuk voor onder de kerstboom! Ik denk dat ik je voorbeeld (weeral eens) ga volgen, het moeten maar zo geen leuke ideeën zijn hé!
    Trouwens, ik heb nog blaadjes gevond bij het Kruidvat hier, dus nu is mijn dochter super happy aan het knutselen, want het zijn idd super leuke prints!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh ja ! Chique ! Niet alleen het gouden randje, maar ook de lederen hengsels maken het zo chique !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooohhh waaaauuuwwwww super, super mooi. Dat zou ik graag als cadeautje zien onder mijne kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof, met dat gouden randje en dat zwart dat terugkomt. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och och och... bizar dat ze nog niet verdwenen is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zalig! En er mee gaan lopen? Je geeft het met die pakjes er in een extra reden!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met de tas alleen al zou ik content zijn , al een mooi geschenk zonder iets in !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil er wel mee gaan lopen ... De gouden paspel: die wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Knap, hou m toch maar in de gaten die tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou er ook mee gaan lopen. Super mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pas maar op, ik weet u wonen! ;-)
    Heel mooi, die tas! De stof is zo wat Japans geïnspireerd. Ik vond iets soortgelijk bij Habiba, een superleuk winkeltje, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. SCHOON! Helemaal verliefd op jouw tas :-) echt wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super die gouden paspel maakt het helemaal af!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij slaagt er toch altijd in om van een basisonderwijs,iets geweldig feestelijkste maken eh! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt heel super mooi.Doe je voordeur maar gerust op slot geloof ik.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. waw, zo chique die gouden paspel! Nog nooit gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig! Letterlijk en figuurlijk een tas met een 'gouden randje'. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen