woensdag 5 december 2012

nog eens twee.

Ik maakte ze eerder al, de XL speldenkussens.  Voor mezelf, voor mijn mama en om weg te geven.  Mijn mama was daar zo content mee, dat ze me onlangs vroeg er nog twee extra te maken, die zij dan op haar beurt kon weggeven als kerstcadeautje.

speld5

speld2

Bent u ook nog op zoek naar een snel-klaar-kerstcadeautje voor een creatieve vriendin?  Hier staat uitgelegd hoe eraan te beginnen.  Met kleine restjes stof en met een minimum aan tijd, heb je heel snel een speldenkussen in elkaar gestoken!

speld4

18 opmerkingen:

  1. Ik ga nu toch ook maar voor een XL versie. Ik ben mijn speldenkussentjes weer kwijt! Jammer van het mooie stofje dat ik gebruikt had.
    Dankjewel voor het XL-idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas geen creatieve vriendinnen. Alhoewel, er heeft er eentje op de libelle-fair een vlaggenslinger genaaid. Misschien/hopelijk krijgt zij de smaak van het naaien ook te pakken en kan ik er één aan haar geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil anders wel je creatieve vriendin zijn LOL ;-)

      Verwijderen
  3. Snel-klaar cadeautjes, daar zeggen we geen neen tegen. Meer van dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben hier ook serieus aant nadenken wie ik ere hier een plezier mee zou kunnen doen ... want ze zijn zo zalig mooi... Maar geen naaimensen in mijn familie, dus misschien moet ik er eens eentje voor mezelf maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! En superhandig, ik heb 'm ook gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tof dat je hem ook hebt gemaakt! ik kan ook niet meer zonder :-)

      Verwijderen
  6. Die stofjes ... Ik kwam ze tegen in kleine lapjes op het stoffenspektakel in Maastricht, ik moest meteen aan jouw speldenkussens denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat ik zo eens eentje voor mijzelf ga maken.
    En jij gebruikte weeral de allermooiste stofjes-combinatie!. Daar ben je toch echt wel een krak in!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik ben één van de gelukkige die al eentje van je kreeg... en prikjes dat ie krijgt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel, dat zijn nog eens leuke speldenkussentjes. Veel beter als die saaie kleuren die je soms ziet. I love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Sofie... wanneer krijg je het allemaal klaar... super mooi die combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo, ik ben vandaag voor het eerst op jouw blog, wat een leuke creaties maak je! Ik heb je meteen op mijn site onder favoriete blogs gezet.
    Ik hoop nog vaak mooie creaties van je te mogen zien.
    Ben zelf net beginnende achter de naaimachine.

    Liefs Chantal
    (odina11005.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, geweldig idee voor de naaiende meter op nieuwjaar!! Merci!!
    Herlinde***

    BeantwoordenVerwijderen