dinsdag 18 december 2012

inspiratie op pinterest.

Doet u dat ook?  Pinnen?  Borden vol?  Hier kan het bij momenten nogal verslavend werken. Pinnen, doorklikken en op de duur ben je zo wel even bezig. Altijd op zoek naar nog meer moois.  Nog meer om op die alsmaar langer wordende to do lijst te zetten. Ik overzag nog eens mijn zorgvuldig ingevulde inspiratieborden, en zet hier even op een rij waar op dit moment mijn voorkeur naar uit gaat. En wie weet komt u hiervan binnenkort misschien wel iets tegen op de blog...

DIY - TO DO

pinterest to do '

1. mooie doosjes van bare WUNDERBAR 
2. glazen potjes typografie van oh happy day 
3. sterren op kopjes van Liebesbotschaft 
4. voorjaarskrans van silly old suitcase 


DIY - SEWING

pinterest sewing 2 '

1. fabric letters van Little Things Bring Smiles
2. alfabet kussen van allora handmade
3. lappendeken van LaraLil
4. food covers van The Farm Chicks


DIY - BAGS & PURSES

pinterest bags '

1. two zip hipster bag van How About Orange
2. box bottom clutch van Michelle patterns
3. tas met lederen hengsel van anmutig
4. josy clutch van ithinksew


DIY - PAPER

pinterest paper '

1. paper ball chains van MADE
2. doily star van Martha Stewart
3. paper pinwheels van Martha Stewart
4. paper cones van Ann Kelle


DIY - KIDS CRAFTS

pinterest kids '

1. miss lolly dolly van teawagontales
2. hama bead weaving van minieco
3. miniature matchbox art van Craft & Creativity
4. wooden fork dolls van Craft & Creativity

En wat denkt u, inspiratie genoeg voor de komende dagen, weken en maanden?  Zit er iets tussen waar u graag nu meteen aan zou beginnen?

27 opmerkingen:

  1. Moooi! dankjewel voor alle tips! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat doe je me aan! Nu heb ik nog meer dingen op mijn pinterest die ik ooit eens zal moeten maken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pinterest is zoooo verlavend he!
    pstje; mooie kop daar op je blog (zowel helemaal boven als rechts ;-))
    psssstje: nog 6 volgers en je hebt er 1000!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste set foto's + de doily star + miss lolly dolly zijn op dit moment mijn favorieten uit deze rij foto's.

    Pinterest is zo leuk, verslavend en soms word ik er gek van....het houd niet op met leuke dingen.... het probleem is dat ik het niet kan bijhouden....ik kan niet alles maken wat ik leuk vind:(

    Dus in de meeste gevallen blijft het bij mooie plaatjes kijken wat natuurlijk ook wel heel fijn is;)

    Succes met jouw creaties en veel plezier nog met pinterest!

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo herkenbaar ... zo verslavend ... misschien moet ik nog eens op jouw borden gaan rondsnuisteren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel :-)
    Oeh, ik zie een heleboel mooie ideëen die ik gelijk in mijn koffer
    stop voor in het nieuwe jaar!
    Ik zit zelf niet op Pinterest, uit zelfbescherming...zóveel moois!

    Fijne week! xx

    ps wat ben je een leuke dame!


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahaha zo herkenbaar.... ik heb ook bórden vol en te weinig tijd.
    En uit wat jij laat zien zou ik ook niet kunnen kiezen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingen! Verslavend hè. Ik heb er een paar van gepind, voor ooit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalig, zoveel moois!!! En zo herkenbaar ... klikerdeklik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de box bottom clutch wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De josy clutch zie ik mezelf nog wel eens maken. Ach, mijn pinterest staat nu al zo vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh nee, nog zoveel dingen die ik nog niet kende of tegenkwam ... Help!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De box bottom clutch staat nu ook op mijn pinterestbord te blinken...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mjam ik smul lekker mee van al het moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik pin gewoon deze pagina, heb ik maar 1 pin nodig voor al dit moois ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks, ik pin dit bericht maar, heb ik meteen alles in één! ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooh, dat lappendekentje! Geweldig! En de two zip hipster bag, dat ziet er ook wel een handig ding uit! Meteen eens doorklikken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh heerlijk, zo leuk pinterest en inderdaad verslavend, maar ach, dat mag toch best in die donkere dagen voor kerst?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik denk dat er voordat pinterest geopend wordt gewaarschuwd moet worden.
    zoiets als: Heb je echt wel tijd genoeg hier voor??
    Maar ja, nu ik die leuke dingen zie ga ik me zeker niet vervelen deze vakantie. Die "schilderijtjes" om samen met de kids te maken lijkt me super. De hele tafel vol zooi en dan er iets moois van maken. Bedankt voor de inspiratie ik had het even weer nodig.
    Fijne dagen en een inspiratie vol 2013 !

    groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik ben al van in het begin helemaal weg van dat lappendekentje, maar of ik er me ooit aan zal wagen blijft een groot vraagteken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Meteen aan beginnen? Het letterkussen! Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Hoi, inderdaad pinterest .. zalig .. heb ondertussen ook mijn lijstje to do aangevuld .. en mijn eerste van Michelle patterns is voltooid ... te zien bij BieFrul via facebook ...
    Elisanne bedankt om zo inspirerend te werken !!

    BeantwoordenVerwijderen