dinsdag 4 december 2012

2013.

Dit jaar geen zelfgemaakte kerstkaarten hier.  In een leuk Gents winkeltje kwamen we deze tegen, en we kochten meteen een hele voorraad.  Om vrienden en familie dit jaar te voorzien van onze eindejaarswensen.

2013 2

Om er toch een 'zelfgemaakt' iets aan toe te voegen, maakte ik een 2013 stempel.  Het idee heb ik van Katrijn, die hier een tijdje geleden stempels leerde maken.  Zij maakte haar 2013 stempel die avond, en omdat ik het zo'n tof lettertype vond, maakte ik er ook eentje voor mezelf.  Ideaal voor op de eindejaarskaarten.

2013 5

En neen, die gaan nu nog niet op de post, maar ik stempelde ze alvast, zodat de inkt kurkdroog is, tegen dat ze in de brievenbus belanden.  Rond de 2013 is nog genoeg plaats om in gouden letters 'happy' te schrijven en al onze zes namen.  En dan, dan kunnen ze de deur uit om onze wensen te verspreiden!

2013

33 opmerkingen:

  1. oh wauw, onwijs gaaf! En die stempel is ook super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kunnen we je niet inhuren om die van ons ook wat te pimpen??? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super da kaartje met da "2pk'tje" op!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh stress, jij bent altijd zo georganiseerd en zo goed voorbereid he.
    Hele mooie kaarten trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, en zo voorbereid! Ik moet nog gaan verzinnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk gedaan, mooie kaarten ook. komt er nog een workshop stempels maken? zou dat ook nog wel willen leren eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er is nog niet meteen iets gepland...

      Verwijderen
    2. Mocht er ook eens een sessie in Oost-Vlaanderen georganiseerd worden, ben ik zeker geïnteresseerd!

      Verwijderen
  7. Reacties
    1. sofie, ik wou je ideetje pinnen, maar de foto's zijn niet pinbaar :-(((

      Verwijderen
    2. aangepast! ik was vergeten de foto's 'publiek' te zetten...

      Verwijderen
  8. Ik zal van stempels leren maken mijn voornemen voor 2013 eens maken. Als ik uw toffe dingen zie passeren, kriebelt het toch om het zelf ook te kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geef je het winkeltje prijs waar jeje kaarten haalde ,ideaal voor postcrossing ..
    En je hebt ze super gepimpt !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze komen van het winkeltje 'achter de maan' in de St-Niklaasstraat.

      Verwijderen
  10. Wat leuk!!!!!!

    Super idee.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die van mij liggen ook al klaar, vind ik met de examen van de kids en alle voorbereidingen al een hoop minder stress, nu nog op de post maar daar heb ik inderdaad nog tijd voor. geslaagde combinatie van wat zelfgemaakt en retr gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend en heel mooi idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wie zo'n tof kaartje in de bus krijgt met de eindejaarsfeesten...is volgens mij een echte bofkont!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amai, dat zijn kaartjes om bij te houden. Wie deze mogen ontvangen, mogen zichzelf gelukkig prijzen, ze zijn echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten, leuk gemaakt die stempel... erg slim:) dat je er al mee bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super, een héél leuk ideetje! :)

    BeantwoordenVerwijderen