dinsdag 13 november 2012

voor Else.

Mijn hart stond even stil, toen ik dit bericht las.  Van blogster Else 'Besjes'.  Mijn hart stond stil, voor haar ongetwijfeld haar hele wereld.  In één klap.  Zomaar.  Zonder uitleg.

Dit doet me iets.  Dit doet me heel veel.  En ik weet ook bij heel veel anderen.  De drang om iets te doen is groot.  Een troostend woord, dat kan je hier geven.  Maar je kan meer.  Op facebook werd een oproep gedaan om samen iets te doen.  Wil je graag iets zelfgemaakt of troostende woorden op papier sturen naar Else, als teken van jou medeleven?  Dat kan door jou pakje of envelop op te sturen naar


t.a.v. Besjes
Coupure Rechts 122
9000 Gent - België

Dit is een 'verzameladres', dus niet het adres van Else zelf.



Liesbet verzamelt alles ten laatste op 1 december en stuurt dan het pakje troost naar Else en haar familie.  In Nederland verzamelt Nelleke alle pakjes voor Else.  Op haar blog vind je het adres.
Else, weet dat hier heel hard aan jou gedacht wordt.  Heel veel sterkte.


vlinders

15 opmerkingen:

  1. Och jee, is dat de mevrouw van "de stoffenkamer?". Ben er onlangs nog geweest, wist helemaal niet dat dit haar blog was!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. neen, Liesbet is de eigenares van 'de stoffenkamer'. Naar haar stuur je je pakje, zij zamelt alles in en stuurt dan het pak op naar Else.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee, in hoeverre je hier over een goed idee kan praten...Ga eens hard nadenken....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat lief bedacht allemaal en wat goed dat jullie het zo delen!
    Je hart staat stil bij zo'n verschrikkelijk bericht :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi idee. Ik hoop dat we Else en haar familie een klein beetje steun en hoop kunnen geven (hoe moeilijk dit ook zal zijn)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik weet nooit goed wat zeggen ... maar iets maken gaat me veel beter af ... ik hoop dat het haar deugd doet en troost geeft zover dat kan na zo'n nachtmerrie ... ben er stil van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vreselijk! Zo intens verdrietig!
    Voor de Nederlandse blogsters: jullie kunnen je 'hart onder de riem' naar mij sturen. Ik verzamel alles en zal het aan Else overhandigen.
    Op mijn blog vind je het adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het heeft mij ook geraakt, kheb er veel aan gedacht vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De manier waarop u uw gedachte uitleggen inspireert me veel,.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed ontworpen blogs zoals die trekken me altijd veel,.

    BeantwoordenVerwijderen