donderdag 29 november 2012

some golden stars to remember.

Ik ging nog eens aan het 'stempel-maken'.  Met in het achterhoofd de aankomende feesten, werden het sterren.  Op één stempel kwamen meerdere sterren, groot en klein.  Zodat je al snel een hele sterrenhemel verkrijgt.

ster1

Tussen de zwarte sterren, teken ik zelf nog enkele gouden sterretjes.  De sterren die het meeste licht geven, en ons even doen stilstaan.  En denken aan degene die er niet meer zijn.

ster4

Deze kaart stempelde ik vol.  Met een kleine gloed aan goud.  Ze gaat naar iemand die net een dierbare verloor.  En die ik graag een vleugje warmte toestuur.  Bij de kaart, waar ik op de achterkant enkele troostende woorden schreef, stak ik een klein warmtekussentje.

ster8

Gemaakt naar het voorbeeld dat ik hier zelf ooit kreeg.  Het gaf mij al veel warme momenten, ik geef ze heel graag een beetje door...

ster6

22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en kussen en wat een prachtige gedachte zit er achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd, wat een mooi gebaar. En zoals altijd een mooie creatie, heb het sowieso al voor sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lief dat jij bent! Zo attent en in-goed. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ZOoOooOOO Lief en Attent! Ze zal er blij mee zijn ...!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo lief, die attentie zal haar echt wel veel deugd doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel attent van je ... ze zal jouw steun zeker appreciëren ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig warm gebaar!! Dit idee neem ik mee! Dank je voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Letterlijk een warm gebaar, en wat een mooi stofje weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Dat zal geapprecieerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar koop je de vulling voor het warmtekussentje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze is gevuld met lijnzaad. Te koop in supermarkten, biowinkels en denk ook bij AVEVE (maar daar ben ik zelf nog niet gaan kijken).

      Verwijderen
  11. Wat een lief gebaar en een heel leuk kussentje. Hoe lang mag dat in microgolfoven met lijnzaadjes? Doe jij de zaadjes rechtstreeks in kussentje of doe je er nog een extra laagje rond?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is eigenlijk een kussentje in een extra hoesje :) Lijnzaad mag niet zo lang in de micro, neem 1 minuutje en je hebt een heel zacht en warm kussentje.

      Verwijderen