woensdag 10 oktober 2012

uit Zo geknipt!

Hebt u het al?  Dat boek.  Met 3O naaiprojecten.  Van deze twee dames.
Ik ging meteen aan de slag met mijn favoriet uit dat boek.  De handtas met verzonken rits.  Ik maakte er een schoudertas van voor de dochter, om mee naar de turnschool te nemen.

zogeknipt1zogeknipt3

De schouderriem is verstelbaar in de lengte, zodat de dochter de tas kan gebruiken als schoudertas, maar evengoed het hengsel kort kan maken om er een gewone draagtas van te maken.

zogeknipt4

En er kan echt veel in.  Haar turnoutfit, die ze op 6 december krijgt, zal er schoon in opgeborgen zitten!

zogeknipt5zogeknipt2

bloemenstofje : bambiblauw
blauwe stof en voering : Pauli
knopen : Veritas
riemfournituren : LieL

44 opmerkingen:

  1. Oh, dat stofje! Een schoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. KNap! Dat bloemenstofje vind ik zo geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap! En bedankt voor de winkeltip voor de riemfournituren want dat kan ik hier maar nergens vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon! Dat stofje is ook zo mooi! Daar zie ik onze dochter ook wel mee rondlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie tas en wat een leuk stofje heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat stofje is nu al zo lang naar me aan 't roepen: "koop mij! koop mij!" En als ge dat dan eens ziet in zo'n schone creatie, dan zal ik toch wel moeten plooien denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniaal, roepen mijn jongens te pad en te onpas. Maar dit is werkelijk een geniaal idee en een prachtige uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Deze staat ook op mijn to do lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Ik kocht het boek vanmiddag, en liet het inpakken als verjaardagscadeautje voor mezelf. Wachten tot eind november om het open te doen ... gaat niet lukken!
    Prachtige tas is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi. En weer zo'n leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zalig, ik ben in blijde verwachting van het boek. Eind deze maand zou het in Seoul moeten geraken. Ik kijk er nu al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voila, onze job zit erop, vanaf nu moeten wij alleen hier komen kijken welk moois jij er van maakt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die tas is ook mijn favoriet uit dat zalig mooie boek.
    Jij doet dat alle eer aan!
    Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi! en die rode knoop maakt het echt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi zeg, die zou niet meer van mijn schouder komen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zeer geslaagd en deze tas staat ook op mijn favorietenlijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die staat ook hoog op het lijstje bij mij! Mooi exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nu hopen dat de dochter jouw blog niet stiekem leest ;) Zeer schone stofcombinatie, zeker met de rode knoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh schoon ! Het eerste maaksel dat ik zie uit "zo geknipt" en meteen zo'n schot in de roos !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauuuw prachtig. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zo mooi, en altijd tot in depuntjes af hé! Die rits met knoop, love it! En het stofje ook, ligt hier ook klaar om als deeltje van een rok dienst te doen ;-). En misschien moet ik er mij dan een bijpassend kabaske mee maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Yep, keihard voor het stofje gevallen :-) Was ik gister in Antwerpen, wilde mijn moeder noch naar de Standaard boekwinkel noch naar de Veritas... om te janken!! ;-)
    Groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik was geen fan van de tunnels, maar met zo'n tas... Het zou mijn lievelingsvak kunnen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. man, hier ben ik echt stik-jaloers op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ga er vandaag aan beginnen, als ik leuk stof kan vinden :-) Dat vind ik nog wel het moeilijkst denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik denk dat ik telkens dezelfde vraag heb ;-), maar welke versteviging heb je hier gebruikt ?
    Groetjes, Katrien

    BeantwoordenVerwijderen